Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

ATOM RPG - poradnik do gry

ATOM RPG - poradnik do gry

SPIS TREŚCI

Umiejętności dostępne w grze ATOM RPG ATOM RPG porady, wskazówki

Punty umiejętności w grze ATOM RPG zdobywasz po osiągnieciu wyższego poziomu doświadczenia. Każdy poziom zapewni ci kolejne 3 punkty, które możesz rozdawać wedle własnych preferencji.

1 - Umiejętności dostępne w grze ATOM RPG - ATOM RPG - poradnik do gry
  1. Gobseck - 10% zniżki wszędzie.
  2. Fast learning - dodatkowe 3 punkty umiejętności za każdy wbity poziom.
  3. Bookworm - +50% do umiejętności czytania.
  4. Survivor - dodaje +10 do umiejętności Survival.
  5. Hunter - ułatwia polowania. Dodaje +20% na znalezienie zwierząt, +50% na znalezienie tropów.
  6. Fisherman - zwiększa szanse na złowienie ryby.
  7. Lover of healthy food - dodaje +20 HP po zjedzeniu, +20% do zaspokojenia głodu.
  8. Effective Training - w przypadku każdego zadania zdobywasz +20% punktów doświadczenia.
  9. Blaster master - +30% do zasięgu wybuchu, ułatwia walkę za pomocą granatów.
  10. Pyromaniac - dodaje +30% do obrażeń od ognia, +30% zasięg.
  11. Good throwing arm - znacznie ulepsza walkę bronią rzucaną, +50% do dystansu twojego rzutu.
  12. Supplier - +10% szans na spotkanie karawany.
  13. Gun Jesus - jeśli znasz się na craftingu, umiejętność ta jest w sam raz dla ciebie - dodaje +20% obrażeń dla wytworzonych broni.
  14. Lubricator - sprawia, że broń palna nigdy się nie zatnie.
  15. Hands of gold - szanse na stworzenie przedmiotu wzrastają o 100%.
  16. Witcher - obrażenia wobec zwierząt i potworów wzrastają dwukrotnie.
  17. Cat's Eye - dzięki tej umiejętności masz takie same szanse na trafienie w nocy jak i w dzień.
  18. Gunslinger - +10 do Pistoletów i SMG.
  19. True grit - +10 do Karabinów i Strzelb.
  20. Eagle eye - +50% do strzałów krytycznych.
  21. Monster Lore Expert - dzięki tej umiejętności zdobywasz więcej informacji o potworach. Może to wpłynąć na walkę bądź zdobywane surowce.
  22. Manhunter - umiejętność ta podwaja obrażenia zadawane ludziom za pomocą broni palnej.
  23. Good Immune system - +10% odporność na promieniowanie, +10% odporność na toksyny.
  24. Nurse - umożliwia szybsza i lepszą regenerację obrażeń.
  25. Self-sufficient - nigdy się nie uzależniasz.
  26. Felling Good - +10 do punktów zdrowia.
  27. Duelist - +15 obrażeń gdy ty i twój przeciwnik używacie pistolety albo SMG.
  28. Quick Reload - czas przeładowania broni zmniejsza się.
  29. Praetorian - zbroja nie wpływa na wagę ekwipunku.
  30. Liver of steel - brak możliwości uzależnienia się od alkoholu.
  31. Swindler - +20% do udźwigu
  32. Armor of God - 20% odporności na powalenie.
  33. Think like the enemy - oodporność na ataki wzrasta z każdym atakiem o wartości równej 4 lub więcej.
  34. Oaken Skin - +10% do odporności na ataki +10% ochrony przed atakami.
  35. Poison Ivy - zatrucia leczą twoją postać.
  36. Sambo - +10 do oszołomienia wroga w walce w zwarciu.
  37. Shield Master - brak negatywnych efektów przy użyciu tarczy.
  38. Quick Regeneration - w krytycznych momentach uzdrawiasz się samoistnie (+2HP jeśli zdrowie spadło o ponad połowę).
  39. Street Fighter - +50% obrażeń przy walce wręcz.
  40. Way of wrrior - +10 do sztuki walki, +10 do broni białej.
  41. Shieldbearer - +50% szans na zablokowanie ataku tarczą.
  42. Burst Boy - +10 do broni automatycznej (Burst firing).
  43. Precice Jab - +50% szans na przebicie się przez zbroje przeciwnika.
  44. Ninjutsu - szansa na dostrzeżenie wynosi 25%.
  45. Weapon Knowledge - brak wymaganej siły przy użyciu broni palnej.
  46. First Blood - pierwsze uderzenie w walce jest zawsze krytyczne.
  47. Focus on Target - rozrzut jest zmniejszony dwukrotnie przy broni automatycznej.
  48. Adrenaline Rush - gdy HP jest zmniejszone o połowę, dostajesz dodatkowe 2 punkty akcji.
  49. Butcher - brak negatywnych efektów przy strzelaniu z bliskiej odległości.
  50. Weak spot knowledge - +10% do krytycznego ciosu zadanego w walce w zwarciu.
  51. Quick reaction - szybka reakcja zwiększa szanse na przeżycie, +20 do inicjatywy.
  52. Master of Unlocking - gwarantowane otworzenie zamka poniżej twojego obecnego poziomu.