Vampyr - poradnik do gry

Vampyr - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jak otwierać zamknięte skrzynie, sejfy i szafki w Vampyr? Vampyr poradnik, solucja

W Vampyrze możesz natknąć się na sporą liczbę zamkniętych skrzyni, sejfów, czy szafek. Przykładowo, odwiedzając szpital Pembroke, natkniesz się na zamknięte gabinety, czy skrzynie na pierwszym piętrze. W tym rozdziale poradnika przeczytasz, jak otworzyć tego typu zamknięte miejsca i sięgnąć po przedmioty znajdujące się w środku.

1 - Jak otwierać zamknięte skrzynie, sejfy i szafki w Vampyr? - Vampyr - poradnik do gry
  • Aby otworzyć skrzynie, sejfy, czy szafki potrzebny jest klucz. Klucze znaleźć można u postaci, które są właścicielem danej skrzyni, sejfu, czy mieszkania.
  • Jak skłonić mieszkańców do oddania kluczy? Tak naprawdę, główną metodą jest ich zabijanie. Trochę to makabryczne, ale przedmioty w skrzyni to kolejny bodziec zachęcający do uśmiercania mieszkańców.
  • Bardzo sporadycznie, niektórzy mieszkańcy podarują ci klucz w ramach dialogu, czy wykonania śledztwa. Ma to miejsce jednak bardzo rzadko i większość przedmiotów przepadnie, gdy będziesz oszczędzał mieszkańców.
  • Co jest w zamkniętych kufrach, czy szafkach? Przede wszystkim, przedmioty rzemieślnicze, pieniądze oraz lekarstwa. Sporadycznie można znaleźć tam również broń, czy przedmioty fabularne (notatki, listy).
  • Aby dotrzeć do wszystkich zamkniętych skrzyń, zalecam grać postacią, która dąży do uśmiercenia dzielnic. W ten sposób, będziesz w stanie zabić wszystkich mieszkańców, pozyskać klucze i pławić się w bogactwach.