Vampyr: Wieczne pragnienie - solucja, opis przejścia
Aktualizacja:
Ten rozdział poradnika do gry Vampyr zawiera szczegółową solucję zadania "Wieczne pragnienie".

- Po scence, zejdź na dół i przejdź przez uchylone drzwi. Następnie naciśnij odpowiedni przycisk i przenieś się na drugą stronę. Będziesz mógł korzystać z tej sztuczki, żeby docierać do niedostępnych miejsc w świecie gry.
- Zejdź na dół i podejdź do zwłok. Zabierz z nich Używany Kołek - możesz go wykorzystać do walki. Broń automatycznie zostanie przypisana do drugiej ręki. Znajdziesz również klucz - podejdź do drzwi i otwórz je.
- Pomów teraz z Tomem i wykorzystaj w dialogu informację uzyskaną od Sabriny. Następnie wyjdź z baru i idź za śladami krwi. Po drodze czeka na ciebie walka z grupką bandytów, jednak nie są oni zbyt groźni. W końcu zobaczysz sporo krwi w budynku - w oddali zobaczysz dwie postacie. W ścianie znajdziesz wbitą kosę - zabierz broń i od razu wyposaż się w nią.

- Czeka cię walka z grupką opryszków. Gra nauczy cię, że możesz gryźć swoich przeciwników i tym samym pozyskiwać krew, potrzebną do wykorzystywania umiejętności.

- Kawałek dalej znajdziesz kolejnych wrogów. Potrenuj walkę, gdyż w świecie gry czeka na ciebie mnóstwo potyczek. Po walce, wejdź do magazynu, wejdź schodami na górę i przejdź mostem dalej.
- Gdy dotrzesz do dziury w rusztowaniu, użyj swojej wampirycznej mocy i przeteleportuj się na drugą stronę. Po drodze spotkasz trochę szczurów - w grze potraktowane zostały one jako mini zbiorniczek krwi. Możesz je wykorzystać do odnowienia krwi, co jest przydatne głównie na początku gry.

- W końcu przejdziesz na drugą stronę i dotrzesz do zwłok. Od tej pory, Jonathan będzie mógł korzystać z wyostrzonych zmysłów, by odnajdywać krew, czy pozyskiwać informacje o wrogach, czy różnych postaciach w grze.
- Idź za śladami krwi. Po drodze odkryjesz kryjówkę (hideout). To miejsce, w którym możesz wypoczywać, tworzyć przedmioty, czy rozwijać główną postać poprzez odblokowywanie nowych umiejętności.

- Idź za krwią, a dotrzesz do pubu - Turkusowy Żółw. W środku możesz porozmawiać z kilkoma mieszkańcami. Wypytaj Toma, barmana o nieznajomego, który odwiedził pub. Następnie idź na górę, a będziesz świadkiem interesującej cutscenki.
- Porozmawiaj z nieznajomym. Ten, niedługo przedstawi się jako Dr. Edgar Swansea i wyjaśni trochę zawiłość twojego położenia.
- Zejdź teraz na dół. Porozmawiaj z Sabriną i przymuś ją, żeby wyznała prawdę o nieznajomym, który odwiedził pub. W wyniku dialogu, zyskasz wskazówkę dotyczącą Toma Wattsa. Więcej o wskazówkach, mieszkańcach i korzyściach płynących z poznawaniem ich historii w dedykowanym rozdział naszego poradnika.

- Po scence, zejdź na dół i przejdź przez uchylone drzwi. Następnie naciśnij odpowiedni przycisk i przenieś się na drugą stronę. Będziesz mógł korzystać z tej sztuczki, żeby docierać do niedostępnych miejsc w świecie gry.
- Zejdź na dół i podejdź do zwłok. Zabierz z nich Używany Kołek - możesz go wykorzystać do walki. Broń automatycznie zostanie przypisana do drugiej ręki. Znajdziesz również klucz - podejdź do drzwi i otwórz je.
- Pomów teraz z Tomem i wykorzystaj w dialogu informację uzyskaną od Sabriny. Następnie wyjdź z baru i idź za śladami krwi. Po drodze czeka na ciebie walka z grupką bandytów, jednak nie są oni zbyt groźni. W końcu zobaczysz sporo krwi w budynku - w oddali zobaczysz dwie postacie. W ścianie znajdziesz wbitą kosę - zabierz broń i od razu wyposaż się w nią.

- Czeka cię teraz walka z pierwszym bossem w grze. Williamem Bishopem. To Skal - pomniejszy wampir, który jest dużo groźniejszy niż poprzedni wrogowie. Zachowaj czujność i odskakuj przed atakami. Uważaj szczególnie na jego skoki i wysysanie krwi.
- Po walce, podejdź do rannego, Seana, a rozpoczniesz cutscenkę. Po niej, wróć do pokonanego bossa i zabierz próbkę krwi. Czeka cię teraz dość długa scenka, a pierwsza misja w grze zakończy się sukcesem.
0
Komentarze czytelników
pawel 222 Generał
Szkoda bo nie mogę wbić platyny z jednej przyczyna nie mogę zdobyć wszystkich broni białych .
dzupert Chorąży
Do autora poradnika. Trzeci list ni znajduje się lokalizacji przez ciebie opisanej, tylko na 1 piętrze na prawo od kryjówki !!!!!
Zapłaciłem za poradnik, który kolejny raz już wprowadził mnie w błąd. Radzę starannie przygotowywać tego typu materiały, tym bardziej, że pobieracie za to $$
SKIBAA10 Centurion
Mam duży problem. Jak mogę zmienić broń, np. na broń palną? Kurde bo nie wiem wogóle jak to się w grze robi. Oczywiście PC i obsługa myszki + klawiatury.
jkswaegjk Junior
Mam taki problem, niechcący '' odblokowałam'' misję ocalajacą Louise i problem w tym, że mam 21 poziom i nie mogę pokonać ekona który ją więzi. Próbowałam już tyle razy ale ok. 3 lub 4 jego uderzeń i już jest po mnie. Nie mogę się wzmocnić bo postać zginie a bronie mam na maksa. Tak bardzo chce go pokonać ale po prostu nie mogę. I moje znaczące pytanie jest takie... Czy jak jednak odpuszczę ją sobie i pójdę spać to czy nadal będę mogła mieć szansę na najlepsze zakończenie? I może ktoś ma jakieś porady co do tego ekona..
Natsunaya Legionista
Notka dla twórcy poradnika. Aby uzyskać ostatnią wskazówkę dla Carina Billow z West-End należy wybrać opcję dialogową "Oszukano cię"
Eziair Junior
Powrót do przeszłości, trzeci fragment - serio? "Pomieszczenie na prawo od wejścia do pokoju/gabinetu Jonathana" I nie trzeba więcej pisać, a łatwiej znaleźć.
morowindvs Chorąży
Miałem ostatnie zakończenie
nie upadła żadna dzielnica
Wypiłem sporo krwi
a McCullum jest człowiekiem
inne dzielnice mają się dobrze
cherry930 Junior
Hej, mam taki roblem, bo gram w Vampyra na PSie i w misji zapominając o przeszłości, Mary na cmentarzu zbaija matkę Emelyne Reid. Mial ktoś podobnie? Co mogło wpłynąć na to? Bo tu w poradniku Jonathanowi udaje się ugadać Mary by nie zabiła matki..
Kaktus12 Junior
Hej. Wiemy co się stanie jak poziom dzielnic będzie krytyczny, ale co daje poziom odkażony? Sądziłem że po odkażeniu przeciwnicy znikną albo chociaż będzie ich mniej, a jak narazie nie czuję różnicy.
oskar1981 Junior
Zrobiłem zadanie dotyczące teatru mam teraz uruchomione zadanie puszka pandory czy jest jakiś sposób abym mógł wrócić do teatru bo drzwi mam zablokowane a oknem już nie moge wrócić
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
