Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

God Of War - poradnik do gry

God Of War - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

God Of War: Królowa Walkirii Sigrun, Rada Walkirii - jak pokonać? God of War poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 września 2021

Na tej stronie poradnika do gry God of War znajduje się opis walki z królową walkirii Sigrun znajdującą się w lokacji Rada Walkirii. Poniższa instrukcja informuje jakie są wymagania do odblokowania walki, gdzie znajduje się Rada Walkirii oraz jak rozprawić się z królową (to jeden z najsilniejszych opcjonalnych bossów gry),

Miejsce pobytu królowej Sigrun

Sigrun przebywa w lokacji Rada Walkirii - to jeden z opcjonalnych obszarów wchodzących w skład Wybrzeża Dziewięciu.

Kratos może odwiedzić Radę Walkirii już na stosunkowo wczesnym stadium rozgrywki, aczkolwiek do konfrontacji z Sigrun można doprowadzić dopiero po zabiciu 8 podległych jej walkirii. Główny bohater musi dotrzeć na arenę Council of Valkyries i umieścić głowy pokonanych 8 walkirii na okolicznych tronach. Pozwoli to wejść w interakcję ze szczeliną na samym środku areny i zainicjować starcie z królową.

Przygotowania do walki i opis pojedynku z Sigrun

Zdecydowanie radzimy zostawić sobie pojedynek z Sigrun na sam koniec gry, gdyż jest ona jednym z najsilniejszych przeciwników w God of War - God Of War: Królowa Walkirii Sigrun, Rada Walkirii - jak pokonać? - God Of War - poradnik do gry

Zdecydowanie radzimy zostawić sobie pojedynek z Sigrun na sam koniec gry, gdyż jest ona jednym z najsilniejszych przeciwników w God of War. Rekomendowane kroki w ramach przygotowań do starcia z walkirią dokładniej opisane zostały na stronie wprowadzenia do tego rozdziału poradnika. Dla przypomnienia bardzo wskazane jest pozyskanie jak najlepszego pancerza (np. dzięki zaliczeniu wszystkich przysług dla krasnoludów Broka i Sindriego lub dzięki wykonaniu wszystkich czynności w Nilfheim) oraz wyposażenie broni białej w najlepsze (optymalnie epickie) runy.

Dodatkowo dobrze jest przed dotarciem do legowiska walkirii wyposażyć się w kamień wskrzeszenia berserka (pozwala on na jednorazowe wskrzeszenie Kratosa z maksymalnie naładowaną furią) oraz w pełni naładować pasek szału po to żeby móc z niego skorzystać już po rozpoczęciu starcia z Sigrun.

Pojedynek z Sigrun można rozpocząć od zaatakowania bossa zanim na dobre dołączy do walki po tym jak "otworzy się". Trzeba liczyć się z tym, że Sigrun dysponuje wszystkimi atakami specjalnymi "zwykłych" walkirii i jest w stanie wykonywać je w różnych wariantach. Atakami królowej mogą być:

  1. skok w powietrze połączony z próbą zdeptania Kratosa - trzeba odczekać około 1 sekundy i odskoczyć w bok żeby królowa nie wylądowała na bohaterze,
  2. wykonywanie szarż - można je blokować lub korzystać z uników,
  3. próby złapania bohatera - bardzo wskazane są perfekcyjne uniki,
  4. zasłanianie się przed atakami - można do niej podbiec i uderzyć ją tarczą żeby się ponownie odsłoniła,
  5. bombardowanie areny deszczem ognia - najlepiej odskakiwać od miejsc, w którym mają wylądować ogniste pociski,
  6. strzelanie pociskami w stronę Kratosa - najłatwiej jest je blokować tarczą,
  7. atakowanie skrzydłami i bronią biała w walce w zwarciu - blokowanie lub parowanie to odpowiednie reakcje.

W przypadku wszystkich odmian ataków królowej trzeba pamiętać o tym, że ataków sygnalizowanych na czerwono nie można zatrzymywać. Jedynym sposobem na uniknięcie obrażeń jest w takiej sytuacji bezbłędny unik.

Jeżeli Kratos został przygnieciony przez Sigrun, to konieczne okaże się zaliczenie scenki QTE poprzez rytmiczne wciskanie wskazanego przez grę przycisku (powinno to być Kółko). Pozwoli to Kratosowi uniknąć poważniejszych obrażeń.

Z racji na bardzo duży poziom wytrzymałości Sigrun niezwykle istotne jest to żeby poprawnie zużyć Szał Spartan i zadać z jego pomocą jak najwięcej obrażeń królowej. Jeśli Kratos polegnie, to warto pamiętać o możliwości wykorzystania kamienia berserka do ponownego aktywowania szału.