Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lego Marvel 2 - Dziki zachód
Lego Marvel 2 - Dziki zachód
Powiększ mapę

Dziki Zachód i Xandar | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2017

Powyższa mapa prezentuje lokację wszystkich sekretów w czwartej części Chronopolis, czyli Dzikim Zachodzie i Xandarze. Poniżej znajdziesz opis każdego z tych sekretów. Kolorem czerwonym i żółtym oznaczone zostały złote klocki oraz postaci w opałach, a niebieskim zadania poboczne oraz wyścigi.

Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałach

Ikony czerwone:

1. - (złoty klocek): Na dnie znajdziesz trzy obiekty. Pierwszy z nich schowany został za srebrną osłonę i zniszczysz ją za pomocą rakiet Iron Mana. Drugi zakopany w ziemi i odkopiesz go za pomocą Czarnej Pantery, a do trzeciego dojdziesz idąc po śladach również jako Czarna Pantera. Wszystkie obiekty musisz umiejscowić na platformie korzystając z Doktora Strange. Na końcu rzuć minę grawitacyjną w stronę wzmacniacza, by całość wypłynęła na powierzchnię.

2. - (złoty klocek): Z ziemi wyłaniać będą się potwory, a twoim zadaniem będzie zabicie 15 z nich w odpowiednim czasie.

3. - (złoty klocek): Na dole znajdziesz dwóch zbirów. Zabij ich i wejdź na parter, po czym skorzystaj z Doktora Strange, by otworzyć portal. Po przejściu przez portal zmień postać na Ms.Marvel i skorzystaj z panelu sterowania.

4. - (złoty klocek): Na początek wejdź do baru i napraw maszynę oraz zbuduj z klocków pierwszą część orkiestry. Następnie wyjdź na zewnątrz i aktywuj dźwignię. Twoim zadaniem jest przetransportowanie lasera na dach, naciśnięcie przycisku do otwarcia osłony na maszynie oraz odbicie wiązki lasera w stronę maszyny w wymaganym (około 15sekundowym) czasie. Najlepiej jest użyć w takim przypadku dwóch postaci. Jedną postacią przekręć ramię na dole, a drugą (najlepiej Kapitanem Ameryką) stój na dachu i aktywuj przycisk w momencie, w którym laser znajdzie się na górze. Po doprowadzeniu prądu do baru zejdź na dół i naciśnij przycisk, by aktywować zespół. Złoty klocek leżeć będzie na barze.

5. - (złoty klocek): Zadanie polega na ujeżdżaniu bestii przez określoną ilość czasu.

6. - (złoty klocek): Złoty klocek ukryty został w jaskini. Wejście do niej znajduje się od strony wodospadu (po lewej stronie). Będąc na miejscu użyj mocy Iron Fista, by zapalić posąg i otrzymać skarb.

7. - (złoty klocek): Złoty klocek ukryty został pod skałami. Wejdź do środka i użyj Czarnej Pantery, by przeciąć pnącza. Skarb znajduje się za roślinami.

8. - (Stan Lee w opałach): Przetnij pnącza za pomocą Czarnej Pantery i stwórz pierwszą część zwierzaka. Następnie zniszcz głaz i zbuduj część drugą. W ten sposób Stan Lee zostanie uratowany.

9. - (złoty klocek): Wejdź do kopalni jako zakamuflowana Czarna Wdowa, a następnie zmień postać na Doktora Strange, by otworzyć kraty. Po drugiej stronie zabij strażnika i użyj Thora do naładowania generatorów. Później ponownie użyj Doktora Strange, by połączyć przewody i poprowadzić prąd do klatki, w której uwięziony został człowiek.

10. - (złoty klocek): Za barem znajdziesz zagadkę. Na początku użyj panelu sterowania i ułóż z klocków wymagany kształt (przesuwaj tylko te klocki, które aktualnie świecą). Następnie skorzystaj z Doktora Strange, by zniszczyć pojemnik i ułożyć z klocków platformę. Później zmień postać na Ms.Marvel, zamień się w piłkę i skorzystaj z platformy, żeby otworzyć pojemnik ze złotym klockiem.

11. - (złoty klocek): Na dole, pod kopułą, znajdziesz kilka obiektów z klocków. Zniszcz je i zbuduj wzmacniacz, a następnie rzuć w niego miną grawitacyjną Star Lorda. Później zmień postać na Doktora Strange i zmień położenie linii w taki sposób, by całość zapaliła się na zielono. Na końcu wejdź do kopuły i zbij akwarium korzystając z Black Bolta, a złoty klocek będzie twój.

12. - (złoty klocek): Twoim zadaniem będzie dwukrotne aktywowanie przycisków znalezionych pod wodą. Pierwszy poprawny zestaw to: gwiazda, koło, pięciokąt, trójkąt, kwadrat. Po otarciu drzwi aktywuj drugi zestaw (znajdziesz go nad wejściem, wewnątrz zbiornika). Będzie to: trójkąt, koło, gwiazda, pięciokąt i kwadrat. W ten sposób pojemnik w środku zostanie otwarty.

13. - (złoty klocek): Zejdź na dno, gdzie znajdziesz zagadkę. Twoim zadaniem będzie ułożenie domu z części rozmieszczonych na tym terenie.

14. - (Stan Lee w opałach): Na dnie znajdziesz zbiornik, a przy nim pękniętą ścianę z klocków. Zniszcz go korzystając z Ms.Marvel, a następnie aktywuj panel sterowania i przejdź przez labirynt, by uratować Stana Lee.

15. - (złoty klocek): Złoty klocek znajduje się w skrzyni. Wykop ją z ziemi korzystając z Czarnej Pantery.

16. - (złoty klocek): Obok maszyny znajdziesz ślady. Idź za nimi korzystając z Czarnej Pantery, a na końcu drogi wykop z ziemi klocki. Stwórz z nich część maszyny i korzystając z Doktora Strange użyj wrzuć do niej piłki znalezione po prawej stronie. Twoim zadaniem będzie tak ustawić maszynę, by trafić w podajnik dla psów po drugiej stronie.

17. - (Stan Lee w opałach): Podejdź do kwiatka jako Doktor Strange i przyspiesz czas (maksymalnie w prawo). Po zniszczeniu szklanych osłon cofnij kwiatek w czasie (maksymalnie w lewo) i zmień postać na Iron Mana, by zniszczyć trzy złote zaczepy. W taki sposób kwiatek się otworzy, a Stan Lee zostanie uratowany.

18. - (złoty klocek): Na górze znajdziesz pojemnik oraz linię energetyczną prowadzącą na lewą stronę budynku. Zmień postać na Thora i idź za linią, by na jej końcu naładować generator i otworzyć pojemnik.

19. - (złoty klocek): Przy wejściu znajdziesz ślady. Podążaj za nimi jako Czarna Pantera, a na końcu drogi wykop z ziemi teleporter. Następnie zmień postać na Lockjaw'a i przejdź na drugą stronę, by zebrać złoty klocek.

20. - (złoty klocek): Zmień postać na Kapitana Amerykę i aktywuj płyty naciskowe. Naciśnij raz na płytę po lewej, raz na środkową oraz dwa razy na płytę po prawej. Następnie wskocz inną postacią po drążkach na górę i bądź na nim zawieszony. Później skorzystaj z platformy jako Kapitan Ameryka i rzuć tarczą w kierunku czerwonego przycisku na ścianie, a pojemnik ze złotym klockiem zostanie otwarty.

Ikony niebieskie - zadania poboczne i wyścigi

Ikony niebieskie:

1. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Arizoną Girl i znajdź dla niej wszystkie zagubione konie. Każde zwierzę oznaczone zostanie na twojej minimapie. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz żeton postaci - Arizona Girl.

2. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Two-Gun Kid'em i zaakceptuj zlecenie. Następnie podążaj za nim i eliminuj wrogów. Z jednego z nich wypadnie skradziony wcześniej rewolwer, który musisz zebrać. Po wykonaniu zadania otrzymasz żeton postaci - Two-Gun Kid.

3. - (zadanie poboczne / wyścig): Porozmawiaj z Phantom Riderem i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na ściganiu się konno z samym zleceniodawcą. Ukończenie go w wymaganym czasie zagwarantuje wygraną oraz żeton postaci - Phantom Rider jako nagrodę.

4. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z samochodu, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Iron Man (Dziki Zachód).

5. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Red Wolfem i zaakceptuj zlecenie. Następnie przepytaj mieszkańców zaznaczonych na twojej mapie i zdaj raport zleceniodawcy. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Red Wolf.

Uwaga! Zadanie to dostępnie będzie tylko w momencie, w którym wykonasz zadanie poboczne w Hali (Rawhide Kid).

6. - (boss): Pokonaj sługusów oraz samego bossa po odblokowaniu wszystkich aktywności w Dzikim Zachodzie. W nagrodę otrzymasz żeton postać - Bullseye (Dziki Zachód).

7. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Ayeshą i zaakceptuj zlecenie. Następnie przypatrz się na trzy monitory obok i udaj się w te miejsca w Chronopolis, by zniszczyć drony szpiegujące. Po wykonanej robocie wróć do zleceniodawcy, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Ayesha.

8. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Mantis i zaakceptuj zlecenie. Następnie udaj się na poszukiwania czterech osób, których lokacja oznaczona została na twojej minimapie. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz żeton postaci - Mantis.

9. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Taserface i zaakceptuj misję. Następnie udaj się na poszukiwania kilku osób, których lokacje oznaczone zostały na twojej minimapie. W nagrodę za wykonaną robotę otrzymasz żeton postaci - Taserface.

10. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Yondu i zaakceptuj misję. Następnie podążaj za nim i eliminuj wrogów. Twoim zadaniem podczas ich eliminowania jest zbieranie skradzionych skarbów. Po odzyskaniu dziewiątego przedmiot misja zakończy się, a ty otrzymasz w nagrodę żeton postaci - Yondu.

11. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Nebulą i przypatrz się manekinowi po jej prawej stronie. Twoim zadaniem jest stworzenie takiej postaci w Posiadłości Avengers i powrócenie na miejsce wykonywania misji. Następnie likwiduj wszystkich napotkanych po drodze wrogów, a w nagrodę za wykonaną robotę otrzymasz żeton postaci - Nebula.

12. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Novą Prime i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na odnalezieniu oznaczonych na twojej minimapie przedmiotów. Po wykonanej robocie wróć do zleceniodawczyni, by otrzymać żeton postaci - Nova Prime.

13. - (boss): Podczas walki musisz doganiać Vulture i naciskać pojawiające się na ekranie przyciski. W nagrodę za jego pokonanie otrzymasz żeton postaci - Vulture (klasyczny).

14. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z Vana, by otrzymać nagrodę w postaci żetonu postaci - Misty Knight.

Ikony żółte - złote klocki

Ikony żółte:

1, 2, 3, 4 - (złoty klocek): Numerek 1 wskazuje miejsce położenia zagadki oraz pierwszej płyty naciskowej. Zniszcz złotą osłonę, by się do niej dostać. Numerki 2, 3 i 4 wskazują miejsce położenia kolejnych płyt naciskowych.

5. - (złoty klocek): Aktywuj minigrę i zapamiętaj pokazane na ekranie kolory. Następnie naciskaj je w takiej samej kolejności, by otrzymać nagrodę w postaci złotego klocka.