LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Świat z klocków czeka na ratunek. W poradniku do LEGO Marvel Super Heroes 2 znajdziesz dokładną solucję, porady dotyczące rozgrywki, sterowanie czy lokalizacje minizestawów, postaci oraz sekretnych klocków.

LEGO Marvel Super Heroes 2 to kolejna odsłona znanych gier przygodowych tworzonych przez studio Traveller's Tales. Tym razem przyjdzie ci stoczyć walkę ze złem w uniwersum Marvela, a do dyspozycji będziesz mieć cały wachlarz komiksowych postaci. Niniejszy poradnik to kompletny zbiór wszystkich aktywności w grze i został on podzielony na mnóstwo pomniejszych rozdziałów, by pomóc ci w nawigacji.

Porady i FAQ

Pierwsze rozdziały solucji prezentują porady ogólne skierowane do osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z grami LEGO. Znajdziesz tutaj omówienie podstawowych zagadnień takich jak różowe i złote klocki, sposoby poruszania się po mapie oraz metody odblokowania postaci. Nie zabrakło tutaj również omówienia głównej bazy (Siedziba Avengers) oraz aktywności, które możesz tam znaleźć. Znajdziesz tu także odpowiedzi na wiele pytań, czyli jak szybko zarabiać monety, czy w jaki sposób przejść grę w 100%.

Opis przejścia

Kolejne rozdziały prezentują już rdzeń całego poradnika, czyli bogato ilustrowany opis przejścia wszystkich dostępnych misji głównych w grze. W rozdziałach tych znajdziesz całe mnóstwo podpowiedzi, które pomogą ci uporać się z bossami, czy trudniejszymi momentami w grze.

  1. Misja 1 - Czy ktoś pokona Esona?
  2. Misja 2 - Z Avengers dookoła świata

Sekrety

W niniejszym poradniku nie mogło oczywiście zabraknąć rozdziałów poświęconych przedmiotom kolekcjonerskim. Znajdziesz tutaj szczegółowe omówienie zagadek logicznych przygotowanych przez twórców gry oraz lokalizację każdego minizestawu, złotego i różowego klocka, postaci w opałach i żetonu postaci. Dzięki tej części poradnika będziesz mógł bez problemu znaleźć każdy sekret i przejść grę w 100%.

Zwieńczeniem poradnika jest rozdział poświęcony technicznemu aspektowi gry wraz z wymaganiami sprzętowymi PC. Znajdziesz tutaj krótki opis tematu, który zainteresuje graczy korzystających z tej platformy.

Poradnik do LEGO Marvel Super Heroes 2 zawiera:

  1. Liczne porady dla początkujących oraz pomocne wskazówki;
  2. Dokładny opis przejścia wszystkich misji w grze wraz z odpowiednio przygotowanymi zdjęciami;
  3. Lokację wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich;
  4. Omówienie kwestii technicznej gry na komputery osobiste oraz wymagania sprzętowe.

Jacek Winkler (www.gry-online.pl)

Informacje o LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Autor : Jacek Ramzes Winkler

Ostatnia aktualizacja : 19 grudnia 2017

Poradnik zawiera : strony: 73, ilustracje: 557 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 8.

Popularne strony w LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-10-13 - 357457LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-10-13 - 357456LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-10-13 - 357455LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-10-13 - 357454LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-10-13 - 357453LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-10-13 - 357452LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-06-14 - 348412LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-06-14 - 348411LEGO Marvel Super Heroes 2 - screen - 2017-06-14 - 348410

18.11.2017 06:38
😊
yaceek
51
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Witam. Jak widać poradnik jest w przygotowaniu i co kilka dni pojawiać będzie się aktualizacja. Prosimy o cierpliwość :)

04.12.2017 21:08
odpowiedz
3 odpowiedzi
Czarny Wilk
67
Bo jestem czarny

GRYOnline.plTeam

Kolejna misja rozgrywać będzie się w dziwnej bazie o kształcie czaszki, czyli Knowhere.
Wstęp do opisu misji 19. Mój wewnętrzny marvelowy nerd każe mi wypomnieć, że to nie jest baza o kształcie czaszki - to JEST czaszka :P

05.12.2017 07:31
😉
yaceek
51
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Cytat z marvel.com - "Knowhere now serves as the base of the Guardians of the Galaxy. Since the Guardians have taken it as their home..."
Just saying... ;)
W samej grze też mówią na to "baza".

05.12.2017 11:40
Czarny Wilk
67
Bo jestem czarny

GRYOnline.plTeam

Siur. Ale to nie jest tak że oni wybudowali od zera bazę w kształcie czaszki, tylko znaleźli w kosmosie głowę pradawnego bytu i zaanektowali ją na swoją bazę :)

05.12.2017 19:06
😉
yaceek
51
Pretorianin

GRYOnline.plTeam

Może. Nie wiem tak naprawdę zbyt wiele ze świata Marvela. Wiem jedynie, że podoba mi się Scarlett Johansson grająca Czarną Wdowę i to by było na tyle :P

20.12.2017 08:37
odpowiedz
1 odpowiedź
rastamarian
6
Legionista

Kiedy bedzie mozna pobrac poradnik

20.12.2017 17:39
Zmroku
21
Maciej Rakieta

GRYOnline.plRedakcja

Cześć,
już jest :)

post wyedytowany przez Zmroku 2017-12-20 23:39:24
04.03.2018 18:28
odpowiedz
Marakuja303
2
Junior

Witam, licze ze pomozecie
W czym jest problem... wskakujac na garba Mbaku, postac oklada go piescmi, ale nie chce z niego zejsc. gram na ps4. pokazuje mi sie kwadrat nad postacia, ale uzycie przycisu nie przynosi zadnego efektu.
Na poczatku myslalam, ze moze to problem pada, ale inne postaci normalnie sie poruszaja. wszystko dziala cacy poki nie dosiąde zmutowanego czlegoryla.
Czy to moze byc wina gry? Plyty? jakies pomysly?

14.03.2018 13:35
odpowiedz
18michal18
1
Junior

Witam. Czy ktoś może pomóc. Nie wiem jak zdobyć łódź...

31.03.2018 21:21
odpowiedz
Marakuja303
2
Junior

Poradnik nie zawiera opisu wyzwan.np.gdzie znajduja sie wszystkie quizy lub ptaki. Tego elementu mi zabraklo. Pozdrawiam

01.04.2018 10:00
odpowiedz
Marakuja303
2
Junior

Jesli chcesz zdobyc lodz to wyzwanie punkty widokowe ukoncz

17.05.2018 18:47
odpowiedz
Neoikp
1
Junior

"Uniwersalne miny grawitacyjne" po włączeniu w menu dodatki co dają?

12.08.2018 21:03
odpowiedz
uforzygi
15
Legionista

Dźwięk poruszających się figurek bądź jak inaczej nazwać: ludzików LEGO, oraz widok z perspektywy gracza, przedstawiający nam całą rzeczywistość opisaną w klockowy sposób, gdzie oprócz wyglądu nieba, zarysu niektórych budowli i kształtu innych elementów przestrzeni, wszystko jest po prostu... LEGO, czego jako fani komiksowych Uniwersów możemy doświadczyć w adaptacji historii obrazkowych Marvela: "LEGO Marvel Super Heroes 2". Doświadczanie tej gry taje się dla mnie czymś tak niesamowitym, że zaczynam powoli kupować wszystkie gry na Ps4, które związane są z LEGO, z wyjątkiem "LEGO: Ninjago" oraz "LEGO: Przygoda".

Fabułę "Super Heroes 2" przeszedłem, i wszystko na to wskazuje, że osiągnięcie 100% gry, czyli zebranie "Platyny" nie będzie sprawiało choć ciut problemów.

21.08.2018 19:53
😊
odpowiedz
uforzygi
15
Legionista

Uwaga! Ot, mała podpowiedź dla grających w "LEGO Marvel Super Heroes 2". Otóż w ostatniej misji fabularnej pt. "Poza Czasem", jeden z minizestawów zdobędziemy pod koniec misji, gdy Kang otworzy mieniący się zieloną fluktuującą barwą portal czasowy, a my pokręcimy drążkiem w lewą stronę, aby portal nie otworzył się do maksimum, tak, jak napisane jest w Poradniku na tym portalu, lecz zamknął się. Wtedy kontynuując grę postacią Doctora Strange'a, podchodzimy do zestawu, który opadł na ziemię i go zbieramy. W ten sposób zebrałem ostatni minizestaw i wbiłem srebrne trofeum, w wersji na Ps4.