LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 3 - Czarno to widzę
Aktualizacja:
Misja trzecia dzieli się na kilka epizodów. Pierwszym z nich jest pościg za Valcherem na Manhattanie. Po jego złapaniu musisz przejść przez portal, który zaprowadzi cię do Średniowiecznej Anglii. Następnie musisz znaleźć wejście do zamku, a po pokonaniu wroga - Enchantress czeka cię misja ratunkowa.
- Pościg na Manhattanie
- Udaj się za rycerzami przez portal (drużyna Kapitana Ameryki)
- Znajdź wejście do zamku
- Wydarzenia w zamku
Pościg na Manhattanie

Przed przystąpieniem do misji właściwej będziesz musiał odbyć pościg za przeciwnikiem. Korzystając z postaci Spider-Mana przemieszczaj się w stronę uciekającego wroga i doganiaj go, by potem naciskać pojawiające się na ekranie przyciski żeby go obezwładnić. Krok ten będziesz musiał powtarzać kilka razy, aż do momentu, w którym gra wyświetli krótką scenkę przerywnikową. W trakcie pościgu musisz uważać na pułapki wypuszczane przez przeciwnika. Najlepszą metodą na ich omijanie jest pozostawianie w ciągłym ruchu, nad przeciwnikiem, a nie bezpośrednio za nim. Jeżeli jednak wpadniesz na takową przeszkodę, wystarczy że poszukasz na ekranie ikony zadania, by wrócić na miejsce i kontynuować misję.
Udaj się za rycerzami przez portal (drużyna Kapitana Ameryki)

Na początku wybierz, którą drużyną chcesz grać jako pierwszą. W dalszej części poradnika skupimy się na przejściu misji drużyną Spider-Mana, a ta sekcja w pełni poświęcona będzie drużynie Kapitana Ameryki. Po wybraniu odpowiedniej drużyny zacznij się przemieszczać w stronę portalu. Drogę do celu wskażą ci pokazane na obrazku, błękitne klocki LEGO, a na jej końcu wskocz przez portal, by zainicjować misję właściwą. Po drugiej stronie portalu znajdziesz rycerza (Black Knight), od którego musisz wziąć zadanie. Wystarczy, że po rozmowie z nim je zaakceptujesz i będziesz szedł jego śladami.

W trakcie podążania za Black Knightem będziesz musiał uporać się z kilkoma grupami przeciwników. Nie będą oni stanowić żadnego problemu, dlatego wybierz dowolną postać do tego celu, pozbądź się ich i ruszaj w dalszą drogę. Krok ten powtórz trzykrotnie, aż do momentu, w którym dotrzesz do celu - Zamku.
Znajdź wejście do zamku

Po krótkiej scence przerywnikowej zmień postać na Doktora Strange'a i podejdź do widocznego na obrazku miejsca. Skorzystaj z mocy omawianej postaci i zmień położenie klatki. Żeby to zrobić musisz przyspieszyć czas dla odpowiedniego obiektu, co oznacza naciskanie przycisków kierunkowych w taki sposób, by przekręcić go maksymalnie w prawą stronę. Następnie zmień postać na Groota i wejdź do uprzednio opuszczonej klatki. Jak tylko to zrobisz ponownie wybierz postać Doktora Strange'a i korzystając z jego mocy przekręć zębatki maksymalnie w lewo. W ten sposób Groot znajdzie się na szczycie małej wieży, na której znajduje się kolejny mechanizm. Aktywuj go korzystając ciągle z postaci Groota i klawiszami kierunku (w górę), spróbuj otworzyć zablokowaną bramę.

Korzystając z postaci Groota, wejdź do bramy i zniszcz wszystkie obiekty z klocków, które się tam znajdują. W ten sposób otrzymasz możliwość zbudowania tarana, dzięki któremu zniszczysz wrota wewnętrzne.

Po aktywacji pułapki, zejdź wraz z drużyną na dolny poziom (patrz obrazek). Znajdziesz tutaj zielone krzaki blokujące dostęp do panelu. Krzaki zniszcz za pomocą postaci Gamory, a panel aktywuj za pomocą postaci Doktora Strange'a.

Wykonanie poprzedniej akcji uruchomi portal i przejdź przez niego korzystając z postaci Groota. Po dotarciu do miejsca pokazanego na obrazku zniszcz osłonę w podłodze korzystając z akcji specjalnej omawianej postaci, a twoim oczom ukaże się miejsce na bombę grawitacyjną. Zmień więc postać na Star-Lorda i rzuć w to miejsce gravo-bombę.

Po odsłonięciu Jabłka, zmień postać na Doktora Strange'a i przyspiesz czas korzystając z jego mocy specjalnej. Żeby przyspieszyć czas musisz przekręcić zębatkę maksymalnie w prawą stronę, aż do momentu, w którym z omawianego przedmiotu zostanie sam ogryzek (patrz obrazek). W ten sposób pozbawisz mocy przeciwnika i będziesz mógł zabrać mu klucz do zamku.
Wydarzenia w zamku

Po wejściu do zamku zmień postać na Doktora Strange'a i użyj mocy specjalnej żeby wyłączyć pułapki, które blokują ci dostęp do kolejnej części holu. Jak tylko przedostaniesz się do głównej części pomieszczenia, pozbądź się atakujących cię przeciwników i uwolnij Kapitana Amerykę korzystając z mocy specjalnej Doktora Strange'a.

Po uwolnieniu postaci, zmień ją na Kapitana Amerykę i zbuduj z rozsypanych na ziemi klocków platformę, po czym stań na niej i rzuć tarczą w pokazany na obrazku przełącznik. Twoim kolejnym zadaniem będzie stoczenie walki z Black Knightem (Nathan Garrett). Nie posiada on żadnych ataków specjalnych, o których musisz wiedzieć, dlatego okładaj go aż do momentu, w którym pasek jego zdrowia dobije do zera. Uważaj natomiast na pułapki rozlokowane w pomieszczeniu. Wystawać będą one z podłogi, dlatego omijaj je podczas potyczki z przeciwnikiem. Pokonanie wroga zagwarantuje wypełnienie misji, a ty w nagrodę otrzymasz kilka nowych postaci:
- Kapitan Avalon
- Doktor Strange
- Enchantress
- LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Poradnik do gry
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Opis przejścia
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Lista zadań głównych
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 1 - Czy ktoś pokona Esona?
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 2 - Z Avengers dookoła świata
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 3 - Czarno to widzę
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 4 - Małpie figle
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 5 - Hydra, wredna wydra
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 6 - O kurczę
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 7 - Nerwowa natura Surtura
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 8 - Po runach do celu
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 9 - Czarno na białym
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 10 - Wyjście smoka
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 11 - Powrót do przyszłości
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 12 - Istny Kreezys
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 14 - Halo, nie rób z tego halo
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 15 - Red King i jego ring
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 16 - Torg-Nado
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 17 - Chyba widziałem kotecka
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 18 - Główka pracuje
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 19 - Na ostrzu miecza
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Misja 20 - Poza czasem
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Opis przejścia
- LEGO Marvel Super Heroes 2: Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Jak zdobyć trofeum „Wyścig z czasem” ? Grę mam ukończoną w 100 % Każdy wyścig na mapie jest ukończony i nie dostałem nadal osiągnięcia. Błąd gry? Wszystkie trofea zdobyte oprócz tego jednego :((
W misji "Główka pracuje" do zdobycia żetonu trzeba użyć Black Bolta do rozbicia szklarni i wystarczy raz skoczyć na przycisk ;)
Wiem, że poradnik ma już ładne kilka lat, ale teraz akurat ogrywam i wyłapałem ten błąd ;)
Jak zapisać grę?? Nigdzie nie moge znaleźć zapisu. Jak wychodzę z gry zaczynam od nowa...
Może mi ktoś pomóc? W poradniku pisze że trzeba zdobyć 255 złotych klocków, a ja mam do zebrania 149 złotych klocków. Jak ktoś mi pomoże to będę mu wdzięczny. Pozdrawiam.
Może 149 masz z samego Chronopolis? Chociaż dziwne, bo mi pokazuje, że maksymalnie am do zdobycia 279
Bo nie masz wszystkich dodatków albo nie masz wszystkich w misjach
jak odblokowac wszystkie pojazdy? aktualnie próbuję łodz do wyscigu ale nie mam juz pomyslu jak moge ja zdobyc
gdzie jest opisane o 8 dodatkowych levelach w zakładce dodatki jak się włączy mapę
Uwaga! Ot, mała podpowiedź dla grających w "LEGO Marvel Super Heroes 2". Otóż w ostatniej misji fabularnej pt. "Poza Czasem", jeden z minizestawów zdobędziemy pod koniec misji, gdy Kang otworzy mieniący się zieloną fluktuującą barwą portal czasowy, a my pokręcimy drążkiem w lewą stronę, aby portal nie otworzył się do maksimum, tak, jak napisane jest w Poradniku na tym portalu, lecz zamknął się. Wtedy kontynuując grę postacią Doctora Strange'a, podchodzimy do zestawu, który opadł na ziemię i go zbieramy. W ten sposób zebrałem ostatni minizestaw i wbiłem srebrne trofeum, w wersji na Ps4.
Dźwięk poruszających się figurek bądź jak inaczej nazwać: ludzików LEGO, oraz widok z perspektywy gracza, przedstawiający nam całą rzeczywistość opisaną w klockowy sposób, gdzie oprócz wyglądu nieba, zarysu niektórych budowli i kształtu innych elementów przestrzeni, wszystko jest po prostu... LEGO, czego jako fani komiksowych Uniwersów możemy doświadczyć w adaptacji historii obrazkowych Marvela: "LEGO Marvel Super Heroes 2". Doświadczanie tej gry taje się dla mnie czymś tak niesamowitym, że zaczynam powoli kupować wszystkie gry na Ps4, które związane są z LEGO, z wyjątkiem "LEGO: Ninjago" oraz "LEGO: Przygoda".
Fabułę "Super Heroes 2" przeszedłem, i wszystko na to wskazuje, że osiągnięcie 100% gry, czyli zebranie "Platyny" nie będzie sprawiało choć ciut problemów.
"Uniwersalne miny grawitacyjne" po włączeniu w menu dodatki co dają?
uniwersalne miny grawitacyjne rozwalają rzeczy obok a przy okazji inaczej wyglądają i są większe
Jesli chcesz zdobyc lodz to wyzwanie punkty widokowe ukoncz
Poradnik nie zawiera opisu wyzwan.np.gdzie znajduja sie wszystkie quizy lub ptaki. Tego elementu mi zabraklo. Pozdrawiam
Witam. Czy ktoś może pomóc. Nie wiem jak zdobyć łódź...
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
