Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lego Marvel 2 - Attilan
Lego Marvel 2 - Attilan
Powiększ mapę

Attilan i Knowhere | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2017

Powyższa mapa prezentuje lokację wszystkich sekretów w siódmej części Chronopolis, czyli Attilanie i Knowhere. Poniżej znajdziesz opis każdego z tych sekretów. Kolorem czerwonym oznaczone zostały złote klocki oraz postaci w opałach, a niebieskim zadania poboczne oraz wyścigi.

Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałach

Ikony czerwone:

1. - (złoty klocek): Na początek zniszcz pojemnik po lewej stronie i użyj Doktora Strange, by połączyć części. Następnie zniszcz złotą osłonę po prawej stronie korzystając z Iron Mana, by odkryć czerwony przycisk. Później aktywuj przycisk między budynkami i skorzystaj z Kapitana Ameryki, by rzucić tarczą w stronę odkrytego przycisku na ścianie.

2. - (złoty klocek): Dotrzyj na miejsce i użyj kamuflażu jako Czarna Wdowa, by aktywować przycisk w budce. Następnie przeskakuj od jednego drążka do drugiego i aktywuj płyty naciskowe po drodze w wymaganym czasie.

3. - (złoty klocek): Ugaś pożar jako Kapitan Ameryka, a następnie stwórz z klocków panel sterowania, by odblokować pojemnik ze złotym klockiem w środku.

4. - (złoty klocek): Na jednym z filarów znajdziesz osłonięte wejście ze złotym klockiem w środku. Nad osłoną znajduje się drążek, na którym musisz zawiesić dowolną postać. Jak tylko elektryczne wyładowania w środku przestaną działać, zmień postać na Ms.Marvel i zeskocz na dół. Po prawej stronie znajdziesz zaczep oraz panel sterowania. Skorzystaj z niego, by odsłonić pękniętą ścianę, a następnie wleć do środka i aktywuj dźwignię. W ten sposób pole ochronne w drugim filarze przestanie działać, a ty będziesz mógł zebrać kolejny złoty klocek.

5. - (złoty klocek): Aktywuj kilkukrotnie generatory i naciskaj czerwony przycisk. Następnie zniszcz złotą osłonę trzeciego generatora i zmień jego położenie korzystając z Doktora Strange. Na końcu ponownie aktywuj przycisk, a złoty klocek zostanie odsłonięty.

6. - (Stan Lee w opałach): Na początek zniszcz pojemnik na środku korzystając z Iron Mana. Następnie zbuduj z klocków panel sterowania i zwiększ temperaturę w lewym zbiorniku. Jak tylko rura eksploduje, zniszcz ją do końca za pomocą rakiet Iron Mana. Krok ten powtórz ze zbiornikiem po prawej, z tą różnicą, że przy nim musisz temperaturę obniżyć, a nie zwiększyć.

7. - (złoty klocek): Użyj Doktora Strange, by wyłączyć pole ochronne. Następnie tą samą postacią zniszcz znak i stwórz pierwszą część platformy. Później skorzystaj z Black Bolta, żeby zniszczyć szklany posąg, a na koniec aktywuj wiązki laserowe i odbij je w stronę przełączników korzystając z Kapitana Ameryki.

8. - (złoty klocek): Użyj Czarnej Pantery i idź za śladami znalezionymi przy jednej z laserowych osłon. Na końcu drogi wykop z ziemi teleporter i skorzystaj z niego jako Lockjaw. Po drugiej stronie naciśnij na płytę na ziemi, by wyłączyć pole i zniszcz pojemnik zawierający zielone uchwyty. Z klocków znalezionych w pojemniku stwórz kolejny teleporter i przejdź za jego pomocą do kolejnego pomieszczenia. Znajdziesz tam kolejne ślady, które poprowadzą cię do ostatniego teleportera, a tym samym do złotego klocka.

9. - (złoty klocek): Skrzynia ze złotym klockiem znajduje się na zewnątrz. Żeby go otworzyć musisz aktywować trzy dźwignie. Jedna znajduje się po lewej, a druga po prawej stronie od pojemnika. Trzecia ulokowana została na tyłach, na kręgosłupie.

10. - (Stan Lee w opałach): Stan Lee uwięziony został w środku bazy (wejście do niej znajduje się w oku). Na początek aktywuj generator jako Thor, a następnie stwórz z klocków panel sterowania dla Ms.Marvel. Po przejściu przez labirynt pole ochronne przestanie działać.

Uwaga! Ikona Stana Lee nie jest oznaczona poprawnie na mapie Knowhere. Zamiast tego oznaczenie przez nią przeniknęło (do Asgardu) i dlatego mogłeś ją widzieć przy wulkanie. Zignoruj oznaczenie na mapie, ponieważ Stan Lee został uwięziony w Knowhere.

11. - (złoty klocek): W środku bazy znajdziesz zagadkę. Przejdź na prawo i skorzystaj z Czarnej Pantery, by zniszczyć rośliny blokujące dostęp do panelu sterowania. Poprawna kombinacja kolorów to żółty, niebieski, czerwony i zielony. Następnie korzystając z tego samego panelu sterowania musisz ułożyć obrazek złotego klocka.

Ikony niebieskie - zadania poboczne i wyścigi

Ikony niebieskie:

1. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Karnakiem i zaakceptuj zlecenie. Następnie udaj się na poszukiwanie kilku osób i wróć do zleceniodawcy gdy wszystkich przepytasz. Później podążaj za nim i odszukaj przeciwnika ukrywającego się pod różnymi obiektami. W nagrodę za wykonanie zlecenia otrzymasz żeton postaci - Karnak.

2. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Falconem i stań z nim do walki. Twoim zadaniem będzie latanie za nim i wyprowadzanie ciosów w momencie, w którym będziesz blisko niego. W nagrodę za jego pokonanie otrzymasz żeton postaci - Falcon.

3. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z motocykla, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Darkstar.

4. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig postacią latającą, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Crimson Dynamo.

5. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig dowolną postacią, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Vulture.

6. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Cosmo, który znajduje się w Knowhere i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na odnalezieniu kilku przedmiotów rozsypanych po całym Chronopolis. Każdy z nich oznaczony zostanie na twojej minimapie. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz żeton postaci - Cosmo.