Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lego Marvel 2 - Średniowieczna Anglia
Lego Marvel 2 - Średniowieczna Anglia
Powiększ mapę

Średniowieczna Anglia i Nueva York | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2017

Powyższa mapa prezentuje lokację wszystkich sekretów w szóstej części Chronopolis, czyli Średniowiecznej Anglii i Nueva Yorku. Poniżej znajdziesz opis każdego z tych sekretów. Kolorem czerwonym oznaczone zostały złote klocki oraz postaci w opałach, a niebieskim zadania poboczne oraz wyścigi.

Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałach

Ikony czerwone:

1. - (Stan Lee w opałach): Za krzesłami znajdziesz kupkę ziemi. Wykop z niej klocki, z których następnie stwórz ramię. Na końcu zakręć całą konstrukcją, a Stan Lee zostanie uratowany.

2. - (złoty klocek): Wejdź na świnię i rozpocznij pojedynek z rycerzem. Twoim zadaniem jest strącenie go z jego zwierzaka, a jak tylko to zrobisz, otrzymasz nagrodę w postaci złotego klocka.

3. - (złoty klocek): Użyj nożyczek jako Doktor Strange i ostrzyż owcę. Następnie zniszcz pojemnik po prawej oraz złotą osłonę po lewej stronie i całość wrzuć do pieca. Później naładuj generator znajdujący się po lewej stronie jako Thor, a złoty klocek będzie twój.

4. - (złoty klocek): Na murach znajdziesz zablokowane przez roślinę wejście do wieży. Cofnij się w czasie korzystając z Doktora Strange i przesuń skrzynię w stronę drugiej wieży. Następnie zrzuć ja na dół i przyspiesz czas dla rośliny, w taki sposób, by pojawiły się na niej drążki. Udaj się teraz na dół i wykop z ziemi klocki korzystając z Czarnej Pantery. Następnie zacznij kontrolować kobietę korzystając z Doktora Strange, pociągnij za dźwignię i dostań się na wieżę.

5. - (złoty klocek): Na dachu znajdziesz okratowane pomieszczenie. Zaraz pod tobą, na balkonie, znajdziesz generator. Udaj się tam jako Thor i naładuj go, by drzwi do pomieszczenia zostały otwarte.

6. - (złoty klocek / wyścig): Przystąp do wyścigu jako postać zwinna (Hawkeye, Gamora itp.) i ukończ go w wymaganym czasie, by otrzymać złoty klocek.

7. - (złoty klocek): Po dotarciu na miejsce musisz wypełnić trzy zadania. Na początku zniszcz pojemnik przy stodole i podążaj za śladami znalezionymi pod nim jako Czarna Pantera. Na końcu drogi wykop z ziemi klocki i zbuduj z nich uchwyty. Użyj Kapitan Marvel, by wyrwać bramę, a następnie zmień postać na Doktora Strange, by przemieścić składniki do garnka nad ogniem. To samo zrób z grzybami znalezionymi za pnączami obok (przetnij je za pomocą pazurów Czarnej Pantery). Następnie przejdź do magazynu po lewej stronie i roztop lód, by dostać się do mięsa. Po wrzuceniu wszystkich składników do garnka otrzymasz złoty klocek.

8. - (złoty klocek): Twoim zadaniem będzie odtworzenie Stonehenge. Użyj do tego Doktora Strange.

9. - (złoty klocek): Zniszcz pojemniki i stwórz z klocków platformę. Następnie skorzystaj z Kapitana Ameryki i rzuć tarczę w stronę przycisku w stodole, by ją otworzyć. W środku napraw małe urządzenie jako Kapitan Ameryka, a następnie przetransportuj je jako Doktor Strange. Później rzuć tarczą w przełącznik korzystając z platformy dla Kapitana Ameryki, by otworzyć kolejny magazyn. W środku znajdziesz pojemnik, który musisz przesunąć w stronę Pegaza. Na końcu użyj mocy Doktora Strange, by całość uruchomić, a w nagrodę otrzymasz złoty klocek.

Uwaga! W tym momencie będziesz mieć możliwość rozpoczęcia wyścigu. Skorzystaj z postaci potrafiącej latać i ukończ go w wymaganym czasie, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Sługa Kanga.

10. - (złoty klocek): Na dnie znajdziesz kilka kupek ziemi. Wykop z centralnej kupki skrzynię, a otrzymasz złoty klocek.

11. - (złoty klocek): Żeby otworzyć pojemnik ze złotym klockiem musisz aktywować trzy symbole. Symbole znajdują się na trzech pomostach. Symbol na lewym pomoście aktywujesz za pomocą przycisku na środku. Symbol na centralnym pomoście aktywujesz na dnie jeziora. Użyj Ms.Marvel, by przejdź przez labirynt. Trzeci symbol (pomost po prawej) aktywujesz za pomocą płyty naciskowej zlokalizowanej na dachu.

12. - (złoty klocek): Niedaleko sklepu znajdziesz pojazd. Przyspiesz czas dla samochodu jako Doktor Strange (maksymalnie w prawo), a następnie skorzystaj z zaczepu umieszczonego za pojazdem. Później przemieść samochód cofając go w czasie (maksymalnie w lewo) i skorzystaj z portalu prowadzącego do sklepu. Będąc w środku użyj platformy jako Doktor Strange i narysuj wymagany kształt, by otworzyć drzwi główne.

13. - (złoty klocek): Skorzystaj z kamuflażu Czarnej Wdowy, by aktywować wszystkie dźwignie wokół budynku. Na dachu znajdziesz otwartą skrzynię ze złotym klockiem wewnątrz.

14. - (złoty klocek): Wleć na dach wieżowca i skorzystaj z Czarnej Pantery, by wykopywać z ziemi klocki. Zbuduj z nich kolejne części rur, a na koniec aktywuj panel sterowania, żeby włączyć zraszacze. W jednym z kwiatków znajdziesz złoty klocek.

15. - (złoty klocek): Na miejscu znajdziesz maszynę oraz złote pojemniki po prawej stronie. Zniszcz pojemniki jako Iron Man i stwórz platformę dla Kapitana Ameryki. Następnie napraw maszynę i aktywuj ją, by następnie zmienić postać na Kapitana Amerykę i rzucić ją w stronę czerwonego przełącznika na ścianie.

16. - (złoty klocek): Wyląduj na dolnym łączniku jako Doktor Strange i zacznij kontrolować postać znajdującą się w środku. Jako jedna z postaci stań na lewym przycisku, a następnie zmień ją na tą drugą, by wejść do nowo otwartych drzwi i pociągnąć za dźwignię. Po aktywowaniu tego elementu pole elektryczne na łączniku nad tobą przestanie działać. Udaj się tam i zacznij kontrolować dowolną postać, by przejść na lewo i aktywować pierwszy przełącznik.

Uwaga! Pamiętaj, że dźwignia na dole decyduje o tym, która część na górze otrzyma zasilanie. Nad dźwignią możesz zauważyć trzy ikony mówiące o tym, która część górnego łącznika jest w tej chwili zasilana. Manipuluj tym, by aktywować wszystkie przełączniki na górze i otrzymać złoty klocek.

17. - (złoty klocek): Zniszcz pojemnik i stwórz z klocków panel sterowania. Następnie aktywuj go, by uzyskać dostęp do kratki i przejdź na drugą stronę jako Ms.Marvel, by zebrać złoty klocek.

18. - (złoty klocek): Zamknij kontener i wrzuć śmieci do drugiego pojemnika. Następnie napraw hologram na środku i pociągnij za dźwignię w momencie, w którym wskazówka znajdzie się na zielonym polu. Później zniszcz złotą osłonę przy taśmie i naładuj generator za pomocą Thora. Na końcu podejdź do lewitującej ławki, zniszcz pojemnik po prawej stronie i zbuduj z klocków uchwyt.

19. - (Stan Lee w opałach): Stan Lee oznaczony na mapie znajduje się pod miastem. Wejście do tunelu ukazuje ikona z numerkiem 19. Po przybyciu na miejsce zniszcz obiekty z klocków i stwórz z nich posąg. Naładuj go korzystając z Iron Fista, a następnie pozbądź się atakujących cię wrogów. Na końcu zniszcz złotą osłonę, a Stan Lee zostanie uratowany.

Ikony niebieskie - zadania poboczne i wyścigi

Ikony niebieskie:

1. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Morbiusem i przyjmij zlecenie. Twoim zadaniem będzie aktywowanie czterech dźwigni i uwolnienie Morbiusa. Na początek pozbądź się strażnika po prawej, a z ziemi wykop klocki, z których zbuduj pierwszą dźwignię. Następnie jako Czarna Pantera podążaj za śladami i wykop na końcu drogi drugą dźwignię. Potem potwórz krok z kolejnymi śladami, a na koniec zmień postać na Doktora Strange i wejdź na platformę znajdującą się na pierwszym piętrze. Po narysowaniu odpowiedniego kształtu klatka zostanie otwarta, a ty otrzymasz żeton postaci - Morbius.

2. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Cap-Wolfem i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na przepytaniu mieszkańców Chronopolis oznaczonych na twojej minimapie. W nagrodę za wykonaną misją otrzymasz żeton postaci - Cap-Wolf.

3. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Black Knightem, a następnie podążaj za nim i eliminuj wszystkich napotkanych wrogów. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Black Knight (Sir Percy).

4. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Królem Arturem Pendragon, a następnie podążaj za nim i eliminuj wszystkich przeciwników. Za wykonane zadanie otrzymasz żeton postaci - Król Artur Pendragon.

5. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Merlinem i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na odszukaniu dziesięciu fiolek z miksturą oznaczonych na twojej minimapie. W nagrodę za wykonane zlecenie otrzymasz żeton postaci - Merlin.

6. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Greenskynem i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na pomaganiu mieszkańcom Średniowiecznej Angli. Beczki ułożysz jako Doktor Strange, a mężczyznę wykopiesz z ziemi jako Czarna Pantera. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz żeton postaci - Greenskyn Smashtroll.

7. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z dowolnej łodzi, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Mummy Bodyguard.

8. - (boss): Zadanie polega na zniszczeniu Wartownika 459 oraz znokautowaniu samego bossa - Tinkerera. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Tinkerer.

9. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Agentem Coulsonem i zaakceptuj misję. Następnie udaj się na poszukiwania agentów SHIELD oznaczonych na twojej minimapie. W nagrodę za zdanie raportu otrzymasz żeton postaci - Agent Coulson.

10. - (zdanie poboczne): Porozmawiaj z Kapitan Ameryką 2099 i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na chronieniu jej przed atakami ze strony przeciwników. W nagrodę za jego wykonanie otrzymasz żeton postaci - Kapitan Ameryka 2099.

11. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Quake i rozpocznij misję. Zadanie polega na wykonaniu kilku fotek. Pierwszą z nich zrobisz w Lemurii, drugą w Egipcie, trzecią w Imperium Hydry, czwartą w Hali, a piątą na Dzikim Zachodzie. Po zrobieniu wszystkich zdjęć, wróć do Quake, by odebrać nagrodę w postaci żetonu postaci - Quake.

12. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Agentem Venomem i udaj się na poszukiwanie kilku osób oznaczonych na twojej minimapie. Za wykonanie zadania otrzymasz żeton postaci - Agent Venom.

13. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig korzystając z motocykla, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Vormund.

14. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z postaci bujającej się na sieci (Spider-Man), a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Spider-UK.

15. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj ze Spider-Ham i zaakceptuj zlecenie. Następnie podążaj za nim i eliminuj wszystkich wrogów. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Spider-Ham.