Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 24 lipca 2019

Na początku przedostań się do Attilanu i pokonaj mocnego przeciwnika - Wartownika 459. Po wejściu do środka rozwiązuj zagadki i aktywuj windę, którą dostaniesz się do głównej sali tronowej i odbierz władzę Maximusowi.

Pokonaj Wartownika 459 (drużyna Black Bolta)

Na początku otrzymasz dwie kolejne postacie, czyli Medusę oraz Black Bolta - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Na początku otrzymasz dwie kolejne postacie, czyli Medusę oraz Black Bolta. Za ich pomocą przedostań się do głównych drzwi sali tronowej w Attilanie i pokonaj Wartownika 459. Sama walka może wydawać się na pierwszy rzut oka trudna. Po chwili natomiast można dojść do wniosku, że najlepszą taktyką na jego pokonanie jest po prostu stanie w miejscu i ostrzeliwanie go korzystając z postaci Black Bolt. W ten sposób pasek zdrowia wroga szybko zmaleje i aktywuje on protokół naprawczy.

Podczas protokołu naprawczego Wartownik 459 wyrzuci drona, którego zadaniem jest naprawa Wartownika. W tym momencie zaatakują cię także pomocnicy przeciwnika. Ważnym jest, by zniszczyć drona naprawczego w jak najkrótszym czasie, by ten nie odnowił wielu punktów zdrowia bossa. Możesz po prostu ignorować sługusów, wzbić się Black Boltem w powietrze i ostrzeliwać drona z tej pozycji. Krok powtarzany będzie do momentu pokonania bossa, a jak tylko to zrobisz, wejdź do środka i kontynuuj tryb fabularny.

Odbierz tron Attilanu

Po odzyskaniu panowania nad postaciami, wybierz Tritona i zniszcz pojemniki po lewej stronie - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Po odzyskaniu panowania nad postaciami, wybierz Tritona i zniszcz pojemniki po lewej stronie. Pod nimi znajdziesz miejsce do przeszukania, dlatego aktywuj odpowiednią umiejętność i podążaj za śladami. Na końcu drogi wykop z ziemi klocki, z których z kolei zbuduj teleporter.

Z teleportera skorzystaj jako LockJaw. Po drugiej stronie wyrwij drzwi korzystając z zielonych uchwytów, żeby wpuścić całą drużynę do środka.

Jak tylko przejdziesz do kolejnej części lokacji, zmień postać na Crystal i naładuj widoczny na obrazku generator - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Jak tylko przejdziesz do kolejnej części lokacji, zmień postać na Crystal i naładuj widoczny na obrazku generator. Żeby naładować generator musisz poczekać do momentu, w którym Crystal aktywuje moc błyskawic (kolejna aktywacja przycisku strzału spowoduje zmianę żywiołu, z którego korzysta Crystal). Po aktywacji generatora z ziemi wysunie się filar ze schodami, dzięki któremu wejdziesz na górę.

Ciągle korzystając z Crystal zniszcz złote zaczepy na ładujących do ciebie działach korzystając z lasera i ustaw cztery postacie na płytach naciskowych - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Ciągle korzystając z Crystal zniszcz złote zaczepy na ładujących do ciebie działach korzystając z lasera i ustaw cztery postacie na płytach naciskowych. W ten sposób osłona zbiornika otworzy się, a ty wskocz na dół i aktywuj pierwszy przełącznik.

W windzie znajdziesz nieaktywnego robota ze szklaną osłoną. Podleć tam jako Black Bolt i zniszcz ją, a na ziemi rozsypią się klocki, z których musisz zbudować panel sterowania. Aktywuj go jako Black Bolt i wejdź do nowo otwartego pomieszczenia.

W środku znajdziesz kilka pojemników - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

W środku znajdziesz kilka pojemników. Na początek zniszcz je i napraw podłogę, a później zacznij przesuwać maszynę w stronę ściany. Aktywacja lasera spowoduje wyłączenie blokady przycisku znajdującego się na ścianie. Podleć tam jako Black Bolt i aktywuj go. Będzie to już drugi aktywowany przełącznik.

Przejdź teraz na prawą stronę jako Triton i rzuć trójzębem w stronę pustego miejsca na drążek - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Przejdź teraz na prawą stronę jako Triton i rzuć trójzębem w stronę pustego miejsca na drążek. W ten sposób będziesz mógł wskoczyć na górę, gdzie znajdziesz miejsce do przeszukania. Użyj więc umiejętności przeszukania Tritona i podążaj za śladami. Na końcu drogi wykop z ziemi klocki i zbuduj z nich zaczep. Rzuć trójzębem w stronę nowo zbudowanego obiektu z klocków, a w ten sposób wyłączysz pole ochronne blokujące dostęp do pomieszczenia. W pomieszczeniu tym znajdziesz kolejny przełącznik. Wystarczy, że ominiesz laserowe pole, żeby się do niego dostać, a po wykonanej robocie zejdź na dół i skorzystaj z windy.

Pokonaj Maximusa

Kolejna część zadania to walka z bossem - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Kolejna część zadania to walka z bossem. Sam przeciwnik będzie jednym z trudniejszych, których spotkałeś dotychczas z racji jego ataków specjalnych. Pierwszym z nich jest fala uderzeniowa, która z miejsca zabija twoją postać. Omijaj ją w każdym przypadku.

Na początek boss będzie niewrażliwy na ataki. Będzie aktywował fale uderzeniowe, lasery, bomby i inne cuda. Jedynym sposobem na przerwanie jego serii ataków będzie użycie postaci Medusa. Podejdź nią do jednej z mechanicznych nóg bossa i skorzystaj z zaczepu, by ją wyrwać. W ten sposób boss zostanie na kilka chwil unieszkodliwiony, a jego tarcza przestanie działać. Będzie to idealny czas na kontratak. Okładaj go do momentu włączenia kolejnej osłony, a jak tylko się to stanie, ponownie zmień postać na Medusę i wyrwij drugą mechaniczną nogę bossa, by powtórzyć ten krok.

W momencie aktywowania elektrycznego ataku boss będzie niewrażliwy na otrzymywane obrażenia - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

W momencie aktywowania elektrycznego ataku boss będzie niewrażliwy na otrzymywane obrażenia. Pokazane na obrazku miejsce zawiera dwie płyty naciskowe na podłodze. Aktywuj obie, żeby wysunąć z ziemi cewki, które przekierują moc tarczy Maximusa. W ten sposób osłona przeciwnika padnie, a ty będziesz mieć możliwość wykończenia go.

Końcowym etapem walki z Maximusem będzie omijanie pola laserowego - Misja 13 - Błądzić jest rzeczą nieludzką | Solucja LEGO Marvel Super Heroes 2 - LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Końcowym etapem walki z Maximusem będzie omijanie pola laserowego. Przy zerowej grawitacji musisz nakierować postać na samego przeciwnika i wylądować przed nim. Jak tylko to zrobisz, zmień postać na Black Bolta, wyceluj w szklaną osłonę wroga i zniszcz ją korzystając z ataku specjalnego. W ten sposób misja dobiegnie końca, a ty w nagrodę otrzymasz kilka nowych postaci:

  1. Crystal
  2. Lockjaw
  3. Triton
  4. Maximus