Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lego Marvel 2 - Manhattan i Wakanda
Lego Marvel 2 - Manhattan i Wakanda
Powiększ mapę

Manhattan, Wakanda i Lemuria | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2017

Powyższa mapa prezentuje pierwszą część Chronopolis, czyli Manhattan, Posiadłość Avengers, Bagno Man Thinga, K'un Lun, Lemurię oraz Wakandę. Poniżej znajdziesz opis wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich na tym terenie. Ikony czerwone oraz żółte prezentują złote klocki i postaci w opałach, a ikony niebieskie pokazują położenie misji pobocznych i wyścigów.

Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałach

Ikony czerwone:

1. - (złoty klocek): Złoty klocek znajduje się na scenie. Idź za niebieskimi przewodami i napraw generator korzystając z postaci Iron Mana. Następnie wybuduj z klocków lewarek i przewróć pojazd, w którym znajduje się aktor. Na końcu zniszcz ten pojazd korzystając Hulka i pooglądaj przedstawienie siadając na jednym z krzesełek. Złoty klocek otrzymasz po zakończeniu pokazu.

2. - (złoty klocek): Udaj się na dach wieżowca i przejdź na drugą jego stronę idąc za żółtym przewodem. Na końcu drogi naładuj generator za pomocą Thora, a następnie wróć do windy i z klocków, które się tam znajdują stwórz platformę. Skorzystaj z niej jako Groot, otwórz drugą windę i zbierz drugi złoty klocek.

3. - (złoty klocek): Udaj się na dach budynku i zmień postać na Doktora Strange. Następnie kontroluj postać znajdującą się w labiryncie i przejdź na jego koniec, by odblokować złoty klocek.

4. - (złoty klocek): Udaj się do sklepu na parterze i zniszcz dwie szklane szyby korzystając z Black Bolta. Następnie wejdź do środka i popchnij platformę w kierunku ulicy. Potem wystarczy, że wskoczysz na górę i przejdziesz przez kratkę korzystając z postaci Ms.Marvel. Po drugiej stronie zniszcz wszystkie balony, a złoty klocek będzie twój.

5. - (złoty klocek): Udaj się na dach budynku i skorzystaj z panelu sterowania po prawej stronie jako Ms.Marvel. Po dezaktywowaniu bariery wejdź do środka (od góry) i zbierz złoty klocek.

6. - (złoty klocek): Przejdź na parter pokazanego na mapie budynku i zniszcz złoty kontener po lewej stronie. Znajdziesz tam kratkę dla Ms.Marvel, przez którą musisz przejść. Po drugiej stronie, w środku znajdziesz dla niej panel sterowania. Po przejściu przez labirynt otrzymasz złoty klocek.

7. - (złoty klocek): Przejdź do najwyższego budynku na Manhattanie i wleć do środka labiryntu. Twoim zadaniem będzie przeskakiwanie po wysuwających się ze ścian gzymsów i unikanie niebieskich kul. Po dotarciu na górę w wymaganym czasie otrzymasz nagrodę w postaci złotego klocka.

Uwaga! Zadanie to wykonuj zwinną postacią (Czarna Wdowa, Hawkeye, Gamora itp.).

8. - (Stan Lee w opałach): Przejdź na budynek po lewej stronie Manhattanu i wleć przez jedno ze zbitych okien do środka. Następnie zmień postać na Lockjaw i napraw obraz wiszący na ścianie za pomocą siły woli. Po opuszczeniu drabiny zejdź na niższe piętro i zbij szklane osłony korzystając z Black Bolta. W taki sposób Stan Lee zostanie uratowany, a ty w nagrodę otrzymasz złoty klocek.

9. - (Stan Lee w opałach): Przejdź do Central Parku i pług śnieżny korzystając z postaci Iron Mana. W ten sposób Stan Lee zostanie uratowany, a ty w nagrodę otrzymasz złoty klocek.

10. - (złoty klocek): Przejdź przez labirynt nie dotykając ziemi, a w nagrodę otrzymasz złoty klocek. Kontrolować będziesz czerwonego smoka, a zrobisz to postacią Doktora Strange.

11. - (Stan Lee w opałach): Udaj się do jaskini i zniszcz lodową pułapkę zawieszoną pod sufitem korzystając z laserów Iron Mana. Następnie z klocków stwórz pojemnik i skorzystaj z zaczepów na nim jako Ms.Marvel. Później stwórz platformę i jako zamieniona w piłkę Ms.Marvel zacznij kręcić w odpowiednią stronę. Po przygotowaniu posiłku zniszcz cały ruszt, a Stan Lee zostanie uratowany.

12. - (Stan Lee w opałach): Udaj się na bagna i skorzystaj z mocy Doktora Strange. Następnie przyciągaj baryłki w taki sposób, by stworzyć z nich pomost, a Stan Lee zostanie uratowany.

13. - (złoty klocek): Udaj się na bagna i skorzystaj z laserów, by zniszczyć zawieszoną na drzewie klatkę. Następnie z klocków zbuduj armatę, a wózek znajdujący się przy jaskini przesuń w prawą stronę. Po wystrzeleniu armaty stwórz z klocków płytę naciskową i naciśnij na nią kilkukrotnie, by wykopać z ziemi wrak helikoptera. Na końcu zmień postać na Czarną Panterę i zniszcz pnącza blokujące dostęp do złotego klocka.

14. - (złoty klocek): Udaj się na wyspę i aktywuj dźwignie po czterech stronach Statuy Wolności. Po aktywowaniu wszystkich przełączników złoty klocek będzie gotowy do zebrania.

15. - (złoty klocek): Udaj się do Wakandy i rozwiąż zagadkę. Twoim zadaniem jest przeniesienie doniczek do miejsc o tych samych kolorach. Korzystaj z windy po prawej stronie, by zmieniać ich położenie. Zielony na dół, żółty na środek, a niebieski na górę.

16. - (złoty klocek): Udaj się na miejsce i porozmawiaj z kobietą. Otrzymasz od niej zadanie, które polega na zagonieniu pięciu świń z powrotem do zagrody. Wszystkie świnie znajdują się niedaleko tego miejsca. Pierwsza świnia znajduje się obok zagrody (w kałuży). Strzel w stronę gałęzi żeby ją stamtąd uwolnić. Druga świnia znajduje się przy wodospadzie. Zniszcz obiekty po prawej stronie, by wykonać z klocków drona, który ją uratuje. Kolejna świnia znajduje się w paszczy posągu o kształcie pantery. Zniszcz jej złote zęby żeby uratować trzecie zwierzę. Czwarta świnia znajduje się w krzakach. Będziesz mógł na nią wsiąść od razu. Piąta świnka znajduje się po prawej stronie od zagrody. Zniszcz gałąź, na której siedzi.

17. - (złoty klocek): Udaj się na miejsce i wykop z ziemi złoty klocek korzystając z postaci Czarnej Pantery.

18. - (złoty klocek): Udaj się na miejsce i naładuj generator po lewej stronie budynku jako Thor. Następnie przejdź na prawą stronę i zniszcz srebrny posąg pantery. Za posągiem znajdziesz kratkę dla Ms.Marvel. Dostań się do środka i skorzystaj z panelu sterowania. Na końcu aktywuj trzy odblokowane przyciski, a złoty klocek będzie twój.

19. - (złoty klocek): Udaj się na parter i zniszcz złoty posąg. Następnie z klocków stwórz ramię i zakręć całą konstrukcją w lewo. Później zniszcz pękniętą podłogę, a z klocków, które się tam znajdują stwórz czerwony przycisk. Na końcu skorzystaj z Kapitana Ameryki i rzuć tarczą w stronę przycisku na ścianie, by odblokować dostęp do złotego klocka.

20. - (Stan Lee w opałach): Udaj się do Wakandy i skorzystaj z postaci Squirrel Girl żeby przeciąć linę, na której zaczepił się Stan Lee. W ten sposób zostanie on uratowany.

Ikony żółte - złote klocki i Stan Lee w opałach

Ikony żółte:

1. - (złoty klocek): Na początku wykop z ziemi dwie części posągu korzystając z postaci Czarnej Pantery. Następnie korzystając ze Squirrel Girl przetnij pnącza, by otrzymać dostęp do trzeciej części posągu. Później zmień postać na Doktora Strange i za pomocą umiejętności specjalnej ułóż posąg w wymaganej kolejności. W ten sposób zadanie dobiegnie końca, a ty otrzymasz w nagrodę złoty klocek.

2. - (Złoty klocek): Udaj się do jaskini pod wodospadem i użyj Doktora Strange, by manipulować czasem. Twoim zadaniem będzie ułożenie czterech symboli w sposób pokazany na obrazku.

3. - (złoty klocek): Udaj się na miejsce przy rzece i napraw dźwig korzystając z Iron Mana. Następnie za pomocą panelu sterowania zacznij wyławiać z rzeki klatki. W jednej z nich będzie złoty klocek.

4. - (złoty klocek): Udaj się do Lemurii i rozwiąż zagadkę na ścianie jednego z budynków. Twoim zadaniem jest zapalenie wszystkich świateł (kolor zielony), a żeby to zrobić musisz zmienić postać na Iron Mana i aktywować przełączniki schowane za srebrnymi osłonami. Na końcu aktywuj dwa przełączniki po lewej stronie (na górze), a całość zostanie rozwiązana.

5. - (złoty klocek): Udaj się do Lemurii i rozwiąż zagadkę znajdującą się na dnie. Na początek dostań się na łódź i przetnij linę. Następnie spadnij na dół, stwórz wzmacniacz i rzuć w jego stronę minę grawitacyjną Star Lorda. Wtedy pojemnik na dole się otworzy, a ty otrzymasz złoty klocek.

6. - (złoty klocek): Twoim zadaniem będzie aktywowanie trzech dźwigni. Jedna znajduje się na zewnątrz budynku (za nim). Druga znajduje się w budynku, a trzecią będziesz musiał wybudować. Pod sufitem znajdziesz żyrandol, po którego zniszczeniu na ziemi rozsypią się klocki wymagane do stworzenia wymaganego obiektu. Po aktywowaniu ostatniej dźwigni pole laserowe pod kopułą przestanie działać, a ty będziesz mógł zebrać złoty klocek.

7. - (złoty klocek): Twoim zadaniem będzie aktywowanie czterech dźwigni. Jedna znajduje się pod schodami, druga na schodach. Trzecia i czwarta natomiast po przeciwnych stronach wieży. Po aktywowaniu pierwszej dźwigni będziesz mieć około 30 sekund na aktywowanie pozostałych.

8. - (złoty klocek): Po dotarciu na miejsce zauważysz wodnego potwora. Twoim zadaniem będzie uniemożliwienie mu przekopanie się do innych miejsc w Lemurii, a więc musisz zablokować jego tunele. Przechodź więc do kolejnych miejsc i korzystając z Doktora Strange przesuwaj głazy, by zamykać tunele. Na koniec wróć na miejsce początkowe i odbierz złoty klocek.

9. - (złoty klocek): Po dotarciu na miejsce zmień postać na Ms.Marvel i skorzystaj z panelu sterowania znajdującego się pod kopułą. Następnie z klocków rozsypanych na zewnątrz pomieszczenia wykonaj kratkę. Po przejściu przez nią będziesz musiał zebrać kilka białych muszelek i w wymaganym czasie uzyskać odpowiednią ilość punktów. Za każdą muszelkę otrzymasz 1 punkt, a za każdą rozgwiazdę jeden punkt zostanie ci odebrany. Unikaj więc rozgwiazd i zbieraj tylko muszelki.

10. - (złoty klocek): Przedostań się do jaskini i użyj Doktora Strange, by ją otworzyć. Następnie wykop z ziemi kulę, by później ją przemieszczać korzystając ponownie z Doktora Strange. Po zniszczeniu głazu po lewej stronie zadanie dobiegnie końca, a ty otrzymasz złoty klocek.

11. - (złoty klocek): Złoty klocek znajduje się w podwodnej jaskini. Wykop go z ziemi korzystając z postaci Czarnej Pantery.

12. - (Stan Lee w opałach): Podejdź do Stana Lee i przetnij wodorośla zaczepione o jego nogę. W ten sposób postać ta zostanie uratowana.

Ikony niebieskie - zadania poboczne i wyścigi

Ikony niebieskie prezentują zadania poboczne i wyścigi:

1. - (wyścig): Ukończ wyścig korzystając z motoru, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Songbird.

2. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z kobietą i udaj się do Egiptu. Następnie wykonaj zdjęcie w taki sposób, by trzy elementy znalazły się w obiektywie (Cytadela Kanga, Sfinks oraz Attilan). W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Ciocia May.

3. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Ursą Major i wykonaj dla niego zadanie pozbycia się kilkunastu wrogów. W nagrodę za jego wykonanie otrzymasz żeton postaci - Ursa Major.

4. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj ze Squirrel Girl i wykonaj dla niej misję. Pierwsza część polega na pokonaniu wszystkich pojawiających się na drogach wrogów. Następna część polega na przepytywaniu zaznaczonych na twojej minimapie cywilów. Po wykonaniu tych kroków wróć do Squirrel Girl i zdaj jej raport, by otrzymasz żeton postaci - Squirrel Girl. Hasłem dostępu będą odpowiedzi 3 i 5.

5. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Koi Boiem i wykonaj dla niego misję z zabijaniem przeciwników w Central Parku. Po wykonaniu zadania otrzymasz nagrodę w postaci żetonu postaci - Chipmunk Hunk.

6. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Kaczorem Howardem i zaakceptuj misję. Zadanie polega na przepytaniu kilku przechodniów zaznaczonych na twojej minimapie, a następnie zdanie raportu Howardowi. Poprawne odpowiedzi to 4 i 5. W nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz żeton postaci - Kaczor Howard.

7. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Forbush Man i odbierz od niego zlecenie, a następnie udaj się do Posiadłości Avengers i wykonaj dla niego wymagany strój. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Forbush Man.

8. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Wonder Man i zaakceptuj zlecenie. Następnie udaj się do Posiadłości Avengers i stwórz postać pokazaną na znaku obok Wonder Mana. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Wonder Man.

9. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Nickiem Fury, zaakceptuj zlecenie, a następnie odszukaj kilku agentów TARCZy potrzebujących pomocy (lokacja każdego z nich oznaczona będzie na twojej minimapie). Po uratowaniu agentów wróć do Nicka Fury po nagrodę w postaci żetonu postaci - Nick Fury.

Uwaga! Misja dostępna będzie tylko w momencie, w którym wykonasz wyzwanie dotyczące pomocy agentom SHIELD.

10. - (walka z bossem): Tę aktywność odblokujesz w momencie wykonania wszystkich zadań pobocznych na Manhattanie. Twoim przeciwnikiem będzie Super-Adaptoid. Po jego pokonaniu otrzymasz tę postać w nagrodę.

11. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Hit-Monkey w K'un Lun i odbierz zlecenie. Zadanie polega na zniszczeniu 20 bałwanów w wymaganym czasie. Po wykonaniu tej akcji otrzymasz nagrodę, czyli żeton postaci - Hit-Monkey.

12. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z Vana. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Zimowy Żołnierz.

Uwaga! Vana otrzymasz po wykonaniu wyzwania dotyczącego pokonania wszystkich bossów w Chronopolis. Przystąp do niego w późniejszym terminie, jeżeli nie posiadasz wymaganego pojazdu.

13. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Throgiem i udaj się z nim na polowanie. Po zabiciu wystarczającej ilości szczurów zadanie dobiegnie końca, a ty w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Throg.

14. - (Zadanie poboczne): Porozmawiaj z Shuri i idź za nią rozprawiać się z bandytami. Po pokonaniu wszystkich zbirów otrzymasz nagrodę w postaci żetonu postaci - Shuri.

15. - (zadanie poboczne): Aktywuj misję za pomocą komputera, a następnie skorzystaj z minimapy, by odnaleźć 10 sztuk Vibranium. Po odzyskaniu tych elementów wróć do komputera i odbierz żeton postaci - Arnim Zola.

16. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Bladem i zaakceptuj zlecenie. Następnie pozbądź się wszystkich wrogów wokół, by otrzymać nagrodę w postaci żetonu postaci - Blade.

17. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Americą Chavez i zaakceptuj zlecenie. Zadanie polega na odnalezieniu 10 kawałków pizzy rozsianych po całym Chronopolis. Skorzystaj ze swojej minimapy, by je odnajdywać. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - America Chavez.

18. - (walka z bossem): Po wykonaniu wszystkich aktywności w Wakandzie będziesz mógł stanąć do walki z bossem. Pokonuj sługusów, a następnie okładaj samego bossa. Po zakończonej walce otrzymasz nagrodę w postaci żetonu postaci - Killmonger.

19. - (wyścig): Ukończ wyścig w podwodnym mieście w wymaganym czasie. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Hulkling.

Uwaga! Wyścig ten najlepiej wykonywać postacią, która jest świetnym pływakiem, czyli Tritonem.

20. - (wyścigi): Ukończ wszystkie wyścigi znalezione w Posiadłości Avengers w wymaganym czasie.