Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

LEGO Marvel Super Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Lego Marvel 2 - Imperium Hydry
Lego Marvel 2 - Imperium Hydry
Powiększ mapę

Imperium Hydry i Manhattan Noir | Mapa Lego Marvel Super Heroes 2 Poradnik LEGO Marvel Super Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 19 grudnia 2017

Powyższa mapa prezentuje drugą część Chronopolis, czyli Imperium Hydry oraz Manhattan Noir. Poniżej znajdziesz opis wszystkich przedmiotów kolekcjonerskich znalezionych na tych terenach. Kolorem czerwonym oznaczone zostały złote klocki i postaci w opałach, a niebieskim zadania poboczne oraz wyścigi.

Ikony czerwone - złote klocki i Stan Lee w opałach

Ikony czerwone:

1. - (złoty klocek): Twoim zadaniem na początku będzie naładowanie dwóch generatorów znajdujących się po dwóch przeciwnych stronach budynku. Następnie zniszcz na dachu wszystkie pojemniki i stwórz z klocków brakujące części logo Hydry. Później wystarczy, że umieścisz te części jako Doktor Strange i pokonasz atakujących cię wrogów.

2. - (złoty klocek): Pojemnik na górze otworzysz po naładowaniu generatora na dole. Wykonaj ten krok korzystając z postaci Thora.

3. - (złoty klocek): Patrząc za zablokowane przejście, udaj się na prawą stronę i przejdź przez kratkę ulokowaną na ścianie. W środku skorzystaj z panelu sterowania i ułóż z klocków plakat ze złotym klockiem.

4. - (Stan Lee w opałach): Na moście znajdziesz komputer sterujący tamą. Aktywuj go, a następnie zejdź do wody i pociągnij za dźwignię po prawej stronie. Dźwignia aktywowana zostanie tylko w momencie, w którym wskazówka przejdzie na zielone pole.

5. - (złoty klocek): Na pierwszym piętrze budynku znajdziesz pękniętą ścianę. Wyląduj na ziemi i korzystając z postaci Thora, rzuć młotem w stronę ściany. Za nią znajdziesz złoty klocek.

6. - (złoty klocek): Zagadka polega na zapaleniu trzech świateł. Każde światło zapala się dzięki przesuwaniu pojemników w centralnej części placu. Każda przesunięta część odblokuje kolejną, dlatego zaczynaj od czerwonego, a następnie żółtego oraz zielonego koloru.

7. - (złoty klocek): Zniszcz znajdujący się nad drzwiami licznik i zbuduj z klocków platformę dla Kapitana Ameryki. Następnie rzuć w przełącznik na ścianie tarczę, a wejście zostanie odblokowane.

8. - (złoty klocek): Zniszcz srebrną osłonę i odkręć zawór. Następnie wsiądź do działka i zacznij gasić pożary na rurach w wymaganym czasie.

9. - (złoty klocek): Zniszcz znak wiszący nad wejściem do sklepu i z klocków zbuduj radio. Następnie wejdź do środka i skorzystaj z postaci Doktora Strange, by aktywować portal. Po drugiej stronie użyj zaczepu na ścianie i zbuduj z klocków platformę. Skorzystaj z niej jako Groot, a na koniec zakręć całą konstrukcją, by w pomieszczeniu obok pojawił się złoty klocek.

10. - (złoty klocek): Udaj się na pierwsze piętro i skorzystaj z Ms.Marvel, by aktywować panel sterowania. Po przejściu przez labirynt zejdź niżej i zniszcz dwa pojemniki. Z rozsypanych na ziemi klocków stwórz wzmacniacz, a na koniec rzuć w jego kierunku minę grawitacyjną jako Star Lord.

11. - (złoty klocek): Na środku lokacji znajdziesz dwie jeżdżące makiety. Zniszcz jedną korzystając z postaci z laserami, a drugą zatrzymaj poprzez zniszczenie butli. Złoty klocek pojawi się niedaleko, na trzeciej makiecie.

12. - (Stan Lee w opałach): Wykop z ziemi skrzynkę jako Czarna Pantera, a następnie stwórz z klocków zaczep. Później wystrzel w jego kierunku hak, a Stan Lee zostanie uratowany.

13. - (złoty klocek): Na dachu znajdziesz uwięzioną lokomotywę. Na początku zniszcz okno korzystając z Black Bolta, a następnie stwórz z klocków rury. Później zmień postać na Doktora Strange i przyspiesz czas dla całej konstrukcji. Ostatnim krokiem będzie naładowanie generatora korzystając z Thora.

14. - (złoty klocek): Udaj się na ulicę i skorzystaj ze Spider-Mana, by odszukać wskazówkę. Następnie użyj zaczepu zawieszonego nad drzwiami i przeskakuj do kolejnych drążków. W kolejnej części udaj się na lewą stronę i zniszcz radio, by później stworzyć je na nowo. Ostatnią fazą będzie walka z Shockerem. Okładaj go do momentu, w którym ucieknie, a złoty klocek będzie twój.

15. - (złoty klocek): Udaj się na dach i rozwiąż zagadkę z przewodami. Twoim zadaniem będzie doprowadzenie elektryczności do poszczególnych przełączników. Na początku zmień postać na Ms.Marvel i skorzystaj z platformy, by poprowadzić prąd do dolnego pojemnika. Później dobuduj brakującą część drugiej platformy i powtórz krok z jej obracaniem jako zmieniona w piłkę Ms.Marvel. Na końcu wystarczy, że aktywujesz kolejne przełączniki, a skrzynia na środku zostanie otwarta.

Uwaga! Zagadka ta będzie dostępna tylko jeśli wykonasz zagadkę zawartą w punkcie 14.

16. - (złoty klocek): Złoty klocek został ukryty w sklepie. Wejdź na schody ewakuacyjne i zniszcz pojemnik, by następnie zbudować z klocków przełącznik dla Kapitana Ameryki. Przejdź później przez ulicę, ugaś pożar i stwórz z kolejnych klocków platformę dla Kapitana Ameryki. Następnie jako ta postać rzuć tarczę w stronę stworzonego wcześniej przycisku na latarni, a drzwi do sklepu zostaną otwarte.

17. - (złoty klocek): Udaj się na brzeg i skorzystaj z platformy jako Doktor Strange. Po narysowaniu odpowiedniego kształtu skrzynia po prawej stronie zostanie otwarta.

18. - (złoty klocek): Na dnie rzeki, przy ścianie znajdziesz kupkę ziemi. Wykop z niej obiekt z klocków, a następnie zniszcz go i zbuduj dźwignię. Po jej aktywowaniu skrzynia na dnie zostanie otwarta.

19. - (złoty klocek): Na miejscu zauważysz dwóch bandziorów, limuzynę Kingpina oraz zniszczone pojazdy obok. Na początku zniszcz wraki pojazdów i stwórz z klocków platformę dla Kapitana Ameryki. Następnie pozbądź się zbirów i z klocków wykonaj działko. Ostatnim krokiem będzie odbicie strzelającego w ciebie działka w stronę limuzyny. W ten sposób maska otworzy się, a ty uzyskasz dostęp do złotego klocka.

20. - (złoty klocek): Udaj się na molo i skorzystaj z Doktora Strange, by zniszczyć pojemniki. Następnie skorzystaj z siły woli, by przenosić wymagane materiały do maszyny, a jak tylko ją złożysz w całość, zmień postać na Iron Mana i dokonaj ostatnich napraw. Po aktywowaniu maszyny pokrętłem obezwładnij wszystkich wrogów. Ostatnią akcją będzie zmiana postaci na Doktora Strange i wyrzucenie maszyny do wody.

Ikony niebieskie - zadania poboczne i wyścigi

Ikony niebieskie:

1. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Madame Hydrą i zaakceptuj zlecenie. Następnie udaj się do posiadłości Avengers i stwórz postać, o którą prosiła cię Madame i wróć na miejsce wykonywania zadania. Zadanie polegać będzie na zabijaniu przeciwników, a po dotarciu do wymaganego miejsca zmień postać na Czarną Panterę i wykop z ziemi kilka skrzyń. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - Madame Hydra.

2. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Hammerem i zaakceptuj zlecenie. Następnie podążaj za nim i eliminuj przeciwników. W nagrodę za wykonane zadanie otrzymasz żeton postaci - Hammer.

3. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie korzystając z samochodu, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Groot (Ravager).

4. - (boss): Po odblokowaniu wszystkich sekretów w Imperium Hydry będziesz mieć okazję do walki z bossem lokacji. Udaj się dom wymaganego miejsca i wyląduj na dachu. Następnie skorzystaj z postaci z laserami (na przykład Iron Man) i zniszcz złotą osłonę bossa. Po wykonaniu tego kroku wyląduje on na ziemi, a ty będziesz mógł go okładać. W nagrodę za pokonanie bossa otrzymasz żeton postaci - Red Skull (Zbroja Iron Mana).

5. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig korzystając ze zwinnej postaci (na przykład Gamora), a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Militant.

6. - (wyścig): Ukończ w wymaganym czasie wyścig korzystając z postaci potrafiącej latać. Nagrodą będzie żeton postaci - Green Goblin.

7. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Hulklingiem i zaakceptuj zlecenie. Następnie podążaj za postacią i zacznij okładać przebraną za cywila matkę. Krok powtarzaj trzykrotnie, a w nagrodę za wykonanie zadania otrzymasz żeton postaci - Wiccan.

8. - (zadanie poboczne): Porozmawiaj z Jamesonem i zaakceptuj zlecenie. Następnie udaj się w pobliże Cytadeli Kanga i zlokalizuj pływającą postać. Twoim zadaniem będzie zrobienie pływakowi zdjęcia i powrót do Jamesona. W nagrodę otrzymasz żeton postaci - J. Jonah Jameson.

9. - (boss): Udaj się na miejsce i rozpocznij walkę z Shockerem. Okładaj bossa i jego sługusów, a po pokonaniu wszystkich wrogów otrzymasz żeton postaci - Shocker.

10. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie postacią lub latającym pojazdem, a nagrodę otrzymasz żeton postaci - Scarlet Spider.

11. - (wyścig): Ukończ wyścig w wymaganym czasie zwinną postacią, a w nagrodę otrzymasz żeton postaci - Hawkeye.

Uwaga! Wyścig ten dostępny będzie dopiero po wykonaniu misji dla Czarnej Wdowy w Sakaarze.