Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadow of Destiny - poradnik do gry

Shadow of Destiny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 4 | Shadow of Destiny poradnik Shadow of Destiny

Rozdział 4 - 04/08/2001 godzina 19:00

Wariant pierwszy (błyskawiczny :-)):

Przy odrobinie szczęścia możesz zakończyć ten rozdział w kilka sekund. Niestety, nie zdobędziesz wtedy dodatkowych punktów (głównie za rozmowy i zaliczenie innych subquestów). Jeśli jednak się na to decydujesz to proszę bardzo - musisz mieć patelnię, którą dostałeś od właściciela Bar Zum Ei. Zanim ukazany na ekranie licznik dotrze do zera musisz wybrać ją z inwentarza i użyć na sobie. W ten sposób uda Ci się uniknąć śmierci. Uwaga! Inny sposób na szybkie zaliczenie tego rozdziału polega na błyskawicznym zdobyciu patelni po pierwszym zejściu. Wystarczy, że po powrocie do teraźniejszości udasz się do Bar Zum Ei, porozmawiasz z właścicielem i podarujesz mu Ornament Egg. Spowoduje to powtórzenie sceny z limitem czasowym. Po odpowiednim użyciu patelni zakończysz rozdział.

Wariant drugi (pełny):

Odczekaj aż licznik dobije do zera. Eike zginie przez zasztyletowanie. Ponownie pojawisz się w przestrzeni. Po krótkiej rozmowie powrócisz jednak do teraźniejszości. Skorzystaj z Digipada i przy jego użyciu przenieś się do roku 1902 (urządzenie domyślnie proponuje ten właśnie skok). Uwaga! Jeśli chcesz możesz jeszcze przed skorzystaniem z urządzenia udać się do nowo odkrytych miejsc (początkowo były one blokowane przez psy). Jest to między innymi wspaniale wykonany kościół. Nie ma to oczywiście żadnego wpływu na samą rozgrywkę.

Zadanie: zapobiec śmierci przez zasztyletowanie

Porozglądaj się trochę. Na wykonanie wszystkich zadań masz calusieńką godzinę tak więc nie musisz się tak bardzo śpieszyć jak chociażby w poprzednim rozdziale. Możesz wykonać kilka nieobowiązkowych zadań. Udaj się do miejsca, w którym w teraźniejszości stoi Bar Zum Ei. Eike zamówi kawę. Niestety, nie będzie miał czym za nią zapłacić :-) Jeśli chcesz możesz też odwiedzić fotografa Franssena, ale poza krótką wymianą zdań nic więcej tu nie zdziałasz. Ruszaj w kierunku muzeum (po drodze powinieneś znaleźć magiczną kulkę, jest między ławkami). Porozmawiaj z mężczyzną stojącym na podjeździe do budynku. To właściciel tego domu - Alfred Brum. Okazuje się, iż w 1902 roku jest to jeszcze zwykła posiadłość. Na szczęście Alfredowi spodoba się pomysł Eike'a polegający na przekształceniu domu we wspomniane przed chwilą muzeum. W trakcie kilku kolejnych scenek poznasz też córkę Alfreda - Sibyllę. Brum zaproponuje również, abyście zrobili sobie wspólne zdjęcie. W czasie gdy on pójdzie zorganizować fotografa ty utnij sobie pogawędkę z dziewczynkę. Dojdzie do tego, iż będziesz musiał przebrać się w kostium (ten sam, który miał na sobie żongler w prologu). Jeśli grałeś zgodnie z moją solucją powinieneś aktualnie mieć Ornament Egg. W tej sytuacji Eike po chwili zdejmie kostium i wyruszy na poszukiwania patelni. Gdybyś go jednak nie miał musiałbyś dodatkowo odnaleźć ten przedmiot (byłby na krześle), a następnie cofnąć się w czasie. Reszta byłaby już bardzo zbliżona, jako żongler rzuciłbyś Eike'owi (temu z prologu) posiadany przedmiot. Możesz już wyjść na zewnątrz.

Skieruj się w stronę sklepu Franssena. Jest on oznaczony jako [Photo Shop Franssen ]. Zabierz wiszący znak (Sign) i wróć z nim do dziewczynki. Zrobicie sobie wreszcie wspólne zdjęcie. Na koniec zaś dziewczynka spyta Cię o klucz. Spokojnie, już wkrótce wszystko się wyjaśni :-) Użyj Digipada, aby powrócić do teraźniejszości. Masz teraz pięć sekund, aby użyć tabliczki. Porażka zabójcy oznacza jednocześnie zakończenie tego rozdziału. Uwaga! Jeśli wybrałeś zakończenie ze znakiem a nie z patelnią to pojawi się dodatkowa scenka, w której Homunculus wyjaśni Ci wiele zasad odnośnie zależności pomiędzy Tobą w teraźniejszości i przeszłości.