Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadow of Destiny - poradnik do gry

Shadow of Destiny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 2 | Shadow of Destiny poradnik Shadow of Destiny

Ostatnia aktualizacja: 14 października 2019

Rozdział 2 - 04/08/2001 godzina 15:00

Rozdział rozpoczyna się od przydługawej rozmowy pomiędzy głównym bohaterem a Daną, kelnerką z kafejki, którą miałeś okazję poznać w prologu. Niestety, Eike po raz kolejny zginie. Tym razem zabójca skrył się na drzewie. Trzeba więc coś na to poradzić. Po rozmowie z tajemniczym głosem znajdziesz się przed kafejką.

Porozmawiaj z właścicielem lokalu (stoi przy wejściu i montuje znak). Powie Ci, iż Dana Cię właśnie szuka i prawdopodobnie znajdziesz ją na miejskim rynku. Udaj się tam. Odbędziesz niemal identyczną rozmowę. Przy okazji dowiesz się więcej o samej dziewczynie. Zwróci Ci ona też twoją zapalniczkę. Będziesz mógł się również przyjrzeć tajemniczemu kamieniowi (Red Stone), który odegra niemałą rolę w dalszej zabawie. Po skończonej rozmowie skorzystaj z Digipada, który właśnie się uaktywnił. Uwaga! Nie próbuj się ruszać, bo to nic nie da a niepotrzebnie stracisz tylko czas. Pora wybrać się daleko w przeszłość. Na powrót tradycyjnie masz tylko pół godziny. Niestety, wir czasoprzestrzenny porwie także Danę. Będziesz ją musiał odnaleźć!

Zadanie: odnaleźć Danę, pokrzyżować plany mordercy

Znajdziesz się w Średniowieczu. Pomóż niewielkiej dziewczynce atakowanej przez lokalną społeczność. Po krótkiej rozmowie użyj zapalniczki. Definitywnie odstraszy to wszystkich zainteresowanych. W ten oto sposób poznasz Margarette. Po krótkiej scence zaprosi Cię ona do swojego domu. Poznasz tu jej nieco porywczego brata Hugo oraz chorą matkę. Scenka jest jedną z dłuższych w całej grze (15 minut), warto jest jednak wysłuchać jej do końca. W końcu o to w tej grze chodzi :-)

Po wyjściu z chatki skieruj się na plac. Porozmawiaj z pracownikiem. Okazuje się, iż zlecono mu posadzenie drzewa. Zagadaj do niego ponownie a dowiesz się, że tylko osoba reprezentująca okolicznego szlachcica może przeszkodzić mu w wykonywanej pracy. Dla podwyższenia końcowego rezultatu pokaż mu jeszcze Ornament Egg (nieobowiązkowe).

Zadanie: przeszkodzić robotnikowi w posadzeniu drzewa

Możesz od razu zająć się questem szlachcica bądź też, dla polepszenia finalnego wyniku, wykonać kilka pomniejszych czynności. Sprawa polega na "straszeniu" okolicznej ludności swoimi podręcznymi gadżetami, czyli komórką oraz zapalniczką. "Zainteresowane" osoby znajdziesz między innymi w ratuszu oraz w okolicach placu. Na koniec skieruj się w okolice domu rzeźnika oznaczonego na mapie jako [Butcher ]. Zabierz drabinę, która oparta jest o ścianę domu (swoją drogą, ciekawe jak Eike zdołał zmieścić ją w swoich kieszeniach :-)) Teraz udaj się na ulicę Ruckgratstr. Podążaj nią na południe. Dotrzesz do ogromnej posiadłości - [Lord's Manor ] Porozmawiaj z chłopcem pilnującym bramy. Dowiesz się, iż wiszący przy drzwiach herb wymaga naprawy. Owocem drugiej rozmowy z chłopcem jest możliwość przedostania się do posiadłości W ZAMIAN za jakąś cenną rzecz. Otwórz inwentarz i wybierz widokówkę (Postcard). Przejdź przez bramę. Ponownie otwórz okno inwentarza i skorzystaj z drabiny. Po zdobyciu cennego medalionu wracaj na rynek. Porozmawiaj z robotnikiem sadzącym drzewo (musisz pokazać mu szlachecki herb!). Rozkaż mu postawić w tym miejscu coś innego. Do wyboru masz statuę oraz niewielką altankę. Obie opcje nie wpływają w żaden sposób na rozgrywkę, mają znaczenie wyłącznie estetyczne. Uwaga! Podobnie jak miało to miejsce w przypadku "futurystycznych" gadżetów także i medalionem możesz chwalić się na lewo i prawo. Wpływa to na końcowy rezultat, uważaj jednak, aby nie przekroczyć dozwolonego limitu czasowego! Możesz już wracać do teraźniejszości. W przypadku gdybyś nie posiadał już żadnych kulek z energią znajdziesz je między innymi niedaleko kościoła oraz przy studni (okolice domu Margarette).