Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Shadow of Destiny - poradnik do gry

Shadow of Destiny - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prolog | Shadow of Destiny poradnik Shadow of Destiny

Prolog - 04/08/2001 godzina 14:00

Intro rozpoczyna się śmiercią Eike'a. Po krótkiej scence zostaniesz przeniesiony do dziwnego miejsca, jak gdyby zawieszonego gdzieś w przestrzeni. Po chwili odezwie się do Ciebie tajemniczy głos, który wyjaśni Ci całą sytuację. Opowie Ci on o sposobach zapobiegnięcia swej śmierci a także metodach podróży w czasie. Wysłuchaj go uważnie, możesz to potraktować jako taki słowny tutorial :-) Po zakończeniu scenki po raz pierwszy będziesz mógł przejąć kontrolę nad głównym bohaterem.

Zadanie: powrócić do teraźniejszości i spróbować zapobiec śmierci przez zasztyletowanie

Podbiegnij do przedmiotu znajdującego się na ziemi. Jest to Digipad, dzięki niemu będziesz mógł odbywać skoki do innych epok (a także zgrywać stan gry). Ponownie wysłuchaj tajemniczego głosu, który pokrótce objaśni Ci zasady jego działania. Na koniec skieruj się zaś do magicznych drzwi. Niestety, nic ciekawego już tu nie znajdziesz...

Przenieś się z powrotem do teraźniejszości. Okazuje się, iż trafiłeś do miejskiej kafejki. Porozmawiasz przy okazji z Daną, która odegra znaczącą rolę w dalszej części gry. Rozmowa z innymi osobami, które przebywają w kafejce nie ma natomiast sensu, nie mają nic ciekawego do powiedzenia (ewentualnie możesz zagadać do grubaska jedzącego spaghetti i pokazać mu swój telefon :-)). Wyjdź na zewnątrz. Masz czas do 14:30, aby zapobiec swej śmierci. Zdecydowanie najlepszym sposobem okaże się zebranie tłumu w okolicach rynku. Prawdopodobnie wystraszy to tajemniczego zabójcę. Pora więc wprowadzić ten plan w życie.

Na początek najlepiej jest skierować się w okolice rynku. Wejdź do ratusza [City Hall ], przejdź przez korytarz i wejdź do jedynego możliwego pomieszczenia. Porozmawiaj z pracującą tu urzędniczką, Eike spyta ją o mapę miasta. Jeśli chcesz to od razu się jej przyjrzyj (inwentarz domyślnie wywołuje się prawym CTRL-em), ale tak naprawdę skorzystasz z niej dopiero po udaniu się do innych epok. Uwaga! Jeśli porozmawiasz z urzędniczką jeszcze przed zabraniem mapy to otrzymasz ją automatycznie i nie będziesz musiał zabierać jej ze stołu! Wyjdź na zewnątrz. Porozglądaj się trochę po rynku, na szczęście masz na to wystarczająco dużo czasu. Postaraj się zapamiętać lokalizacje wszystkich najważniejszych miejsc - ratusza, kafejki i baru.

Teraz udaj się do wróżki, jej dom został wyraźnie zaznaczony na mapie jako [Former Alchemist House ]. Wejdź do środka. Odbędziesz z nią dłuższą rozmowę, podczas której dowiesz się więcej o swoim przeznaczeniu a także sposobach jego "naginania". Wróżka podpowie Ci też jak uniknąć "pierwszej" śmierci. Po skończonej rozmowie zacznie migać Digipad. Wyjdź na zewnątrz i zbierz znajdującą się tu kulkę energii. Dopiero teraz skorzystaj z Digipada. Musisz udać się w przeszłość a dokładniej o 30 minut do tyłu.

Zadanie: zebrać grupkę ludzi na miejskim placu

Na początek udaj się w okolice ratusza. Porozmawiaj z kobietą stojącą przy murze (pomarańczowy kolor włosów, "ostry" makijaż :-)). Zostaniesz co prawda wyzwany od świrów ale ważne, że "zaliczyłeś" rozmowę. Twój kolejny cel to okolice baru i domu wróżki. Na początek musisz znaleźć staruszkę (spódnica, swetr). Eike automatycznie powie jej o córce (tej z placu). Teraz poszukaj małej dziewczynki, też biega po okolicy. Porozmawiaj z nią. Zanim sam udasz się na plac możesz skierować się do kafejki ale pamiętaj o tym, aby nie podchodzić do śpiącego przy stole Eike'a z przeszłości!! Uwaga! Zanim jeszcze wrócisz do teraźniejszości ponownie odszukaj staruszkę i opowiedz jej o planowanym występie. Dopiero wtedy Digipad się uaktywni, oczywiście skorzystaj z niego. Skieruj się na plac a następnie w stronę grupki ludzi obserwujących tajemniczą żonglującą postać. Udało się! Zabójca nie zaatakował!