Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia to pierwszy obszerny dodatek do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Niniejszy poradnik przygotowany został z myślą o weteranach podstawowej wersji gry, mimo to zawiera szczegółowy opis zadań głównych i pobocznych. Znajdziesz w nim informacje o kolejnych celach zadań, ilości przeciwników na swojej drodze, a w trudniejszych momentach informacje o sposobach rozwiązywania zagadek, znajdywaniu ukrytych przedmiotów oraz decyzjach i ich konsekwencjach. Zadania poszukiwania skarbów i zlecenia wiedźmińskie zostały bardzo szczegółowo opisane, aby użytkownik poznał skuteczne metody walki z potworami oraz nie natrudził się przy poszukiwaniu wartościowych artefaktów. Wszystkie dostępne zadania możesz sprawdzić w rozdziale z listą dostępnych zadań, dla osób które chcą ukończyć grę w 100%. Gra udostępnia także nowe elementy wiedźmińskiego rynsztunku, których także nie mogło zabraknąć w poradniku. Twórcy przygotowali również nowe osiągnięcia/trofea, które w zajęły istotne miejsce i zostały szczegółowo opisane pod kątem ich odblokowania. Pojawia się również nowa funkcjonalność, jaką jest zaklinanie przedmiotów - bardzo kosztowne i umożliwiające zdobycie wyśmienitych ulepszeń usługi, których lista została przedstawiona w specjalnie im przygotowanym rozdziale. Nie zabrakło także opisu pomniejszych elementów gry, jakimi są na przykład karty do gry w Gwint i przeciwnicy, którzy pozwalają je zdobyć, nierzadko tylko raz w trakcie rozgrywki. Nie zabrakło także uwzględnienia romansu Geralta z dawną przyjaciółką Shani ze wskazaniem kluczowych elementów, by doprowadzić go pomyślnie do punktu kulminacyjnego.

Gra Wiedźmin 3: Serca z Kamienia to pierwsze duże rozszerzenie przygotowane z myślą o fanach gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Dla graczy przygotowano całkowicie nowe opowiadanie niepowiązane z historią opowiadaną w podstawowej wersji gry. Dodatek przygotowany jest dla weteranów "podstawki" i oferuje znacznie zwiększony poziom trudności, nowych przeciwników i oryginalny ekwipunek. Wiedźmin Geralt mierzy się z nowymi wyzwaniami, poznaje dawnych znajomych, a całość zawarta jest w rozszerzonym o nowe lokacje świecie gry.

Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry

Autor : Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 grudnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 50, ilustracje: 326 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 2.

Popularne strony w Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - poradnik do gry

Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308451Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308450Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308449Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308448Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308447Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308446Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308445Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308444Wiedźmin 3: Serca z Kamienia - screen - 2015-09-28 - 308443

Komentarze Czytelników (54)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
20.10.2015 18:14
odpowiedz
Kadzik
1
Junior

Czy miał ktoś problem z misją Róża na czerwonym polu ? Kiedy wchodzę do jaskini tych Czerwonych Rycerzy to tam nikogo nie ma co mam zrobić ?

20.10.2015 19:05
odpowiedz
dzzzyt
26
Chorąży

Przeszedłem dodatek, poeksperymentowałem trochę z zaklinaniem pancerza i mieczy i doszedłem do wniosku, że większość z tych zaklęć jest nieprzydatna. Jeśli weźmiemy pod uwagę, że musimy wybrać: ALBO zaklinamy, ALBO wrzucamy 3 różne glify/kamienie runiczne w puste sloty, to wydaje mi się, że zaklinanie jest nieopłacalne. Jedyne, które mi przypadły do gustu, nad którymi można by się zastanowić to "przecięcie" oraz "odbicie". Ciekawy jestem waszych opinii, może ktoś znalazł jakieś lepsze zastosowanie dla zaklinania?

21.10.2015 22:46
odpowiedz
ixi1992
43
Centurion

Świetny dodatek, ale mam jeden problem. Na Steamie nie zalicza mi osiągnięcia Bicz boży. Ukończyłem cały dodatek w 100% wykonałem wszystkie misje poboczne, odkryłem wszystkie pytajniki, a tego zadani mi nie zaliczyło. Poda ktoś dokładne lokalizacje wszystkich 8 obozów zakonników płonącej róży. Może coś pominąłem, ale byłem wszędzie dwa razy i nic ;(

22.10.2015 11:20
odpowiedz
Hemocker
1
Junior

ixi1992 -> Mam ten sam problem, i to od wydania dodatku. To samo jest z trofkiem/osiągnięciem "Nowa moda". A jeżeli chodzi o "Bicz boży", to pewnie achievement wskoczy ci automatycznie po najnowszym patchu [1.11]. O ile ukończyłeś wszystkie wymagania na to osiągnięcie.

22.10.2015 17:13
😒
odpowiedz
MisterRR
1
Junior

Pooomocy zakupiłem dodatek do gry i gdy chcę go aktywować w launcherze gog wyskakuje mi informacja ze potrzebuje "parent game". Mam wiedzmina 3 na gogu ale nie mogę connectować konta GOG ponieważ NIE POSIADAM kodu do połączenia :C. Proszę pomóżcie mi i z dodatkiem i z tym jak uzyskać kod do połączenia!

22.10.2015 22:12
odpowiedz
kaamillek
4
Junior

Witam mam problem z misją Żyli długo i szczęśliwie... Po scenie z układaniem owoców i kielicha na podstawie portretu, nie mogę przejść do pracowni Olgierda. Wszystkie drzwi są zamknięte, nie pojawiają się żadni przeciwnicy. Miał ktoś podobnie?

22.10.2015 22:15
odpowiedz
kaamillek
4
Junior

Sorki za post pod postem, ale mam odpowiedź dla Kadzika. Miałem tak samo i odznaczyłem w GOG Galaxy ten dodatek, a następnie ściągnąłem manualnie go z Download Content i zainstalowałem z pliku. Wtedy wszystko było ok.

23.10.2015 09:12
odpowiedz
Gorn221
48
Łowca Demonów

Macie dwa błędy w poradniku. Już trochę jest patch 1.11 i można kupić ekwpiunek dla konia. A mapka Wschodniego Velen przenosi do mapki z Sword Coast Legends.

24.10.2015 14:43
odpowiedz
lola1878
5
Legionista

Kaamillek mam ten sam problem z misją "Żyli długo i szczęśliwie" rozwiązałeś go jakoś?

24.10.2015 14:59
odpowiedz
kaamillek
4
Junior

U mnie problem rozwiązałem poprzez ponowną instalację dodatku. Już wcześniej miałem problem z brakiem przeciwników na początku gry i ściągnąłem manualnie w GOG Galaxy instalator dodatku. Instalowałem go z dysku i 2 razy mi to pomogło.

25.10.2015 09:28
odpowiedz
zicoq86
1
Junior

Hej, w dalszym ciagu mam problem z osiagnieciem Bicz Bozy na PS4. Mam juz patch 1.11, mapa jest wyczyszczona, wszystkie pytajniki odkryte i trofeum w dalszym ciagu nie wpada. Mapa atlasowa w tym poradniku pokazuje siedem obozowisk bandytow, wszystkie zrobilem, do tego pomoglem niziolkowi w opalach, wszyscy czerwoni rycerze zabici i dalej pucharka nie ma ;/

25.10.2015 13:00
odpowiedz
Javor_87
1
Junior

U mnie identyczna sytuacja, wszystkie lokacje odwiedzone po kilka razy,wyczyszczone wszystkie pojemniki i skrzynie nawet te podświetlane na żółto,zabici czerwoni rycerze z zadań ,obozów i innych lokacji i zielarz również ochroniony. Na zagranicznych forach wyczytałem , że należy włączyć nowa grę wybierając tylko dodatek i w przypadku braku trofeum medytować w obozach z nadzieją że jakiś rycerzyk się zrespi. Powtarzałem cały proces od rozpoczęcia nowej gry z 10 razy i nic z tego. Brakuje mi pomysłów...

25.10.2015 23:50
odpowiedz
premium770749029
3
Junior

Ktoś poradzi co zrobić z tymi niewidzialnymi krasnoludami koło tego gwinta(hulaj dusza!) jak sprawdzałem modele postaci tam są ale są niewidzialne i nie ma interakcji

27.10.2015 23:38
odpowiedz
Antonio13
1
Junior

Cześć nie moge zdobyc trofeum nowa moda, wiec tak kupilem wszystkie ofirskie przedmioty od tego kupca. Do konia wszystko+ofirski pancerz, spodnie i buty oraz rekawice tez mam. Questa ukończyłem.
Kupilem tez szable od niego, jednak nie moge jej stworzyc mam schemat ,a u kupca jest napisane nieodpowiedni rzemieślnik. Mam nadzieję, że ktoś mi pomoże. Chyba brakuje mi tylko stworzyć tą szablę.

28.10.2015 08:44
odpowiedz
YxU
36
Centurion

Antonio13 -> szablę musisz zrobić u jakiegoś miecznika, choć nie wiem przypadkiem, czy nie u mistrzowskiego - Hatoriego w Novigradzie. Ewentualnie jeśli masz dużo koron, możesz zakupić najlepsze narzędzia u runotwórcy, a wtedy może on tworzyć wszystkie przedmioty z dowolnego schematu :)

28.10.2015 16:48
odpowiedz
Antonio13
1
Junior

XYU Hattori jest za cieńki , ja byłem tam na bazie u Barona (nie pamietam nazwy lokacji) u tej laski ona ma arcymistrzowski poziom jest chyba najlepsza i też jest napisane, że nieodpowiedni rzemieślnik. To ja już nie wiem.

Co trzeba mieć do trofeum szable(brakuje mi) klapy do konia, juki do konia, buty ,spodnie i zbroja.
Czy to wszystko?

28.10.2015 18:32
odpowiedz
Antonio13
1
Junior

Nie ten co u niego bylem to nie Hattori poszukam go ,moze zadziala

29.10.2015 11:30
odpowiedz
YxU
36
Centurion

Antonio13 - to musi być Hattori :) on jest arcymistrzem od broni, a Jonna z Kasztelu Wrońce arcymistrzynią od zbroi. Co do wcześniejszego pytania: dla konia musisz mieć jeszcze siodło ofirskie, które wygrasz biorąc udział w wyścigu z tym ofirskim handlarzem.

31.10.2015 17:59
odpowiedz
Sebo1020
110
Generał

Poprawcie opis zadania dodatkowego "kolekcjoner", samo kupno obrazu nie wystarczy aby aktywować zadanie, trzeba najpierw dokładnie wskazać obraz podczas rozmowy z Yaromirem na aukcji w domu Borsodych, dopiero wtedy aktywuje się misja, bez tego zostaniemy z obrazem którego nie będziemy mogli sprzedać

03.11.2015 20:59
odpowiedz
bazio1980
5
Legionista

Moi drodzy ja natomiast mam problem, który polega na tym,że chce zrobić zadanie poboczne z tym zaklinaniem. I trzeba min. Przynieść kilof. Idę po ten kilof do stodoły a on nie świeci mi sie na czerwono. Jakieś sugestie ?

04.11.2015 17:51
odpowiedz
bazio1980
5
Legionista

Moi drodzy ja natomiast mam problem, który polega na tym,że chce zrobić zadanie poboczne z tym zaklinaniem. I trzeba min. Przynieść kilof. Idę po ten kilof do stodoły a on nie świeci mi sie na czerwono. Jakieś sugestie ?P.S. grę i własny zapis wczytywałem kilka razy.

11.11.2015 09:41
😒
odpowiedz
orzechowyX
1
Junior

Siemka
Dopadł mnie dosyć istotny błąd w grze i nie wiem jak sie go pozbyć otóż postać nie reaguje na interakcje przy schodzeniu i wychodzeniu po drabinie i nie jest to kwestia zatrucia eliksirami ... nie wiem co jest grane proszę o pomoc

18.11.2015 20:33
odpowiedz
bazio1980
5
Legionista

W ogóle ten dodatek jest mega zbugowany.

02.01.2016 18:24
odpowiedz
pieterkov
82
Konsul

"Możesz pozostać bierny (2 opcje dialogowe) i po prostu "dogadać się" i przejść do poboru wypłaty za zlecenie lub zechcieć uwolnić skazanego (1 opcja dialogowa)" - BŁĄD: opcja 1 i 3 to bycie biernym, opcja 2 to walka!

01.02.2016 00:40
odpowiedz
Olgierto
1
Junior

Siemanko, Mam problem z trofeum "kiedy wrogów kupa...". więc prowokuje wszystkich 6 po czym ich zabijam i nie wpada mi trójka :/ Wiecie co może być na rzeczy?. Gram na platformie Ps4 Pozdrawiam

07.02.2016 11:50
odpowiedz
Borys8318
1
Junior

Proszę o pomoc, mam problem z dodatkiem, sezamie otwórz się. Kiedy zrobiłem zleciłem zrobienie mikstury u kucharza wracam aby przygotować się do skoku i wtedy u zielarza właz od piwnicy jest zamknięty. Rozbiłem update gog nic nie pomaga, pomoże ktoś ??

26.02.2016 11:08
odpowiedz
Silvan0450
1
Junior

Bzdura. Karafka bez dna jest uzyteczna. Nie mozna jej uzywac w trakcie walki czy do regeneracji zycia, ale jest to darmowy skladnik alchemiczny.

13.03.2016 13:24
odpowiedz
DavidAB
1
Junior

Witam
Czy można jakoś inaczej zdobyć pancerz cechu żmiji?

02.05.2016 21:54
odpowiedz
sokolidas
1
Junior

Mam problem, bo w skarbcu borsodich nie wziąłem schematu na jadowity stalowy miecz cechu żmii. Czy da się wrócić tam po ten schemat?

post wyedytowany przez sokolidas 2016-05-02 21:57:50
09.09.2016 02:12
odpowiedz
tomek2082
8
Legionista

ja spotkałem cały miecz w finałowym pojedynku z O'Dimmem