Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry

Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry

Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry

Nieoficjalny poradnik do gry Assassin's Creed Chronicles: China oferuje komplet informacji potrzebnych do jej ukończenia w stu procentach. Główną część niniejszego poradnika stanowi opis przejścia wszystkich misji. W omówieniach poszczególnych etapów duży nacisk położono na prowadzenie działań z ukrycia, które jest możliwe dzięki sprytnej grze i wykorzystywaniu gadżetów bohaterki. Oprócz tego w solucji znalazły się między innymi informacje na temat miejsc zaliczania pobocznych zadań, trudnych przeciwników czy sekretów. Wszystkie dostępne znajdźki (punkty synchronizacji, fragmenty danych Animusa, skrzynie ze skarbami) zestawione także zostały w odrębnym rozdziale, pomagając w ten sposób w szybkim skompletowaniu pominiętych pozycji. Na dodatkowych stronach poradnika znalazły się także między innymi wskazówki odnośnie dostępnych poziomów trudności i zasad gromadzenia punktów oraz pełne zestawienie osiągnięć/trofeów. Assassin's Creed Chronicles: China to platformówka 2.5D będąca spin-offem popularnej serii traktującej o nieustannej wojnie pomiędzy templariuszami i zakonem asasynów. Zgodnie z tym co sugeruje tytuł gry przenosimy się tym razem do XVI-wiecznych Chin. W trakcie zabawy sterujemy asasynką Shao Jun, która wyszkolona została przez samego Ezio Auditore.

Oznaczenia kolorystyczne użyte w poradniku - Assassins Creed Chronicles: China - poradnik do gry

Oznaczenia kolorystyczne użyte w poradniku:

Zielony - Kolorem tym oznaczone zostały odnajdywane w trakcie gry sekrety, a mianowicie punkty synchronizacji, fragmenty danych Animusa oraz skrzynie ze skarbami.

Brązowy - Kolor ten użyty został w tych miejscach, w których na główną bohaterkę czyhają poważne niebezpieczeństwa (pułapki, trudni przeciwnicy itp.).

Pomarańczowy - Kolorem tym wyróżnione zostały lokacje gdzie możliwe jest wykonanie jakiegoś pobocznego (opcjonalnego) zadania.

Jacek "Stranger" Hałas i Patrick "YxU" Homa (www.gry-online.pl)

Informacje o Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry

Autorzy : Jacek Stranger Hałas, Patrick Yxu Homa

Ostatnia aktualizacja : 1 sierpnia 2016

Poradnik zawiera : strony: 52, ilustracje: 354 .

Popularne strony w Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry