Sekwencja 5 - Konsekwencje (Consequences) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Konsekwencje - opis sekwencji 5
Sekrety:
- punkty synchronizacji - 0
- fragmenty danych Animusa - 8
- skrzynie ze skarbami - 0
Możliwe ulepszenia do zdobycia:
- Increase Noise Dart Ammo - Gwarantuje ono więcej strzałek dźwiękowych. Otrzymasz je tylko jeśli ukończysz sekwencję w czasie krótszym niż 6 minut i 30 sekund.
Ogólne informacje: To jedna z najkrótszych misji w grze, w trakcie zaliczania której należy bezpiecznie opuścić płonący port. Gra dość wyjątkowo nie wymusza w tym etapie pozostawania w ukryciu. Będziesz mógł ponadto pozbyć się kilku(nastu) wartowników bez narażania się na gorszy wynik końcowy.

Uwaga - W trakcie zaliczania tej misji nie musisz się skradać, bo nie będziesz za to punktowany. Zamiast tego warto ścigać się z czasem i postarać się ukończyć etap z jak najlepszym wynikiem. Jeśli mianowicie chcesz otrzymać najwyższą złotą odznakę to musisz całość zaliczyć w czasie krótszym niż 4 minuty i 20 sekund. Oprócz tego możesz otrzymać osiągnięcie/trofeum jeśli zmieścisz się w pięciu minutach oraz nowe ulepszenie jeśli ustanowisz czas poniżej 6 minut i 30 sekund.
W celu ustanowienia dobrego czasu pamiętaj o kilku ważnych rzeczach:
- Jako że w misji tej do odnalezienia jest osiem fragmentów danych Animusa (jedna z kategorii sekretów) dobrze jest przejść ją dwa razy. Za pierwszym razem powinieneś zdecydować się na dokładniejszą eksplorację (za wyjątkiem miejsc, w których Shao Jun musi uciekać przed ogniem) i dopiero przy ponownym podejściu powalczyć o jak najlepszy czas.
- Podczas bicia rekordu pozostawaj w ciągłym biegu i unikaj przestojów.
- Nie trać czasu na wykonywanie na wrogach zwykłych egzekucji. Zamiast tego eliminuj wrogich strażników atakami wykonywanymi ze wślizgu (Slide Kill).
- W tych miejscach, w których musisz się wspinać (m.in. wieża obserwacyjna), wciskaj regularnie klawisz/przycisk skoku żeby przyśpieszać cały proces.
- Jeśli popełnisz gdzieś jakiś błąd (np. stracisz za dużo czasu walcząc z przeciwnikiem albo wybierzesz złą ścieżkę) to powróć do ostatniego punktu kontrolnego.
Ucieczka z płonącego portu

Wyrusz w prawo (staraj się cały czas biec). Przejdź po drewnianej belce na dalszy plan i skręć w lewo. Zalicz tu mało skomplikowaną wspinaczkę, po czym skieruj się ponownie w prawo. Pierwszego napotkanego przeciwnika (oraz kolejnych) warto wyeliminować atakiem Slide Kill, czyli szybką egzekucją wyprowadzoną ze wślizgu. Musisz w tym celu rozpocząć bieg, zdecydować się w ostatnim momencie na wślizg i wcisnąć jeden z klawiszy/przycisków ataku gdy bohaterka będzie już tuż przy przeciwniku.
Po dotarciu do sieci rybackich najpierw wdrap się na górną półkę i zabierz z niej pierwszy fragment danych Animusa. Użyj następnie sieci żeby znaleźć się dokładnie nad nowym przeciwnikiem i wyląduj na nim, zabijając go na miejscu. Kieruj się dalej w prawo, przy czym zwróć uwagę na odnalezioną po drodze nową drewnianą belkę, która prowadzi do platformy na dalszym planie. Skorzystaj z niej, a dotrzesz do drugiego fragmentu danych Animusa.

Zabij nowego wartownika i rozpocznij wspinaczkę z wykorzystaniem sieci rybackich. Po dotarciu na samą górę udaj się najpierw w lewo, docierając do trzeciego fragmentu danych Animusa. Dopiero teraz wybierz się w prawo. Eliminuj kolejnych strażników i po dotarciu do końcowej części ścieżki zeskocz na dół żeby rozpocząć bieg w lewo.
Gdy tylko wylądujesz na najniższej półce w okolicy pojawią się płomienie. Musisz uciekać przed ogniem, bo w przeciwnym wypadku Shao Jun zginie. Wyrusz w prawo i umiejętnie omijaj kolejne przeszkody. Po drodze wykorzystuj drewniane belki do przemieszczania się pomiędzy różnymi planami. Zignoruj wartownika stojącego po lewej stronie i biegnij dalej. W dalszej części tej sceny zadbaj o bezbłędnie zabicie jego kolegi atakiem ze wślizgu.
Dotarcie do Wang Yangminga

Po zakończeniu pierwszej sceny ucieczki przemieść się na dalszy plan. Kontynuuj tu podróż w prawo i pamiętaj o wykonywaniu szybkich egzekucji (możesz wylądować na jednym z wrogów po dłuższym skoku). Wkrótce będziesz musiał ponownie unikać płomieni. Sprawnie wspinaj się po maszcie, pomagając sobie klawiszem/przyciskiem skoku do przyśpieszenia całego procesu. Oprócz tego w wybranych miejscach obracaj się na maszcie w prawo i w lewo. Po dotarciu na sam szczyt zabierz czwarty fragment danych Animusa i wykonaj pierwszy długi skok w prawo. Powtórz tę czynność jeszcze kilka razy.
Nieco dalej na niższej półce zauważysz piąty fragment danych Animusa. Po jego zabraniu udaj się w prawo i zdecyduj się na skok wiary żeby uciec z płonącego okrętu.

Zabij wroga stojącego niedaleko stogu siana i dotrzyj na pierwszy plan. Najpierw udaj się tu w lewo, docierając po kilku chwilach do szóstego fragmentu danych Animusa. Dopiero teraz tradycyjnie wyrusz w prawo. Zatrzymaj się w miejscu, w którym na prawo od okupowanej przez Ciebie półki zauważysz większą grupę przeciwników. Musisz niestety tam się udać żeby zdobyć siódmy fragment danych Animusa. Możesz w zależności od preferencji zabić dwóch najbliższych wrogów lub wykonać dłuższy skok w stronę sekretu.
Po zdobyciu fragmentu danych najlepiej będzie załadować poprzedni stan gry. Nie musisz walczyć z przeciwnikami, bo lepiej będzie zdecydować się na wybór alternatywnej trasy przemarszu. Zacznij od wylądowania na pojedynczym przeciwniku stojącym pod górną półką. Po tym jak on zginie przemieść się dzięki drewnianej belce na pierwszy plan i rozpocznij podróż w prawo.

Podążaj w prawo i przeskakuj nad płonącymi dziurami. Wkrótce dotrzesz do miejsca, w którym możliwe będzie użycie strzałki z linką żeby przedostać się na bardziej odległy plan. Po skorzystaniu z tego gadżetu zabierz leżący po lewej stronie ostatni ósmy fragment danych Animusa.
Kieruj się dalej w prawo. Po raz ostatni będziesz musiał uciekać przed płomieniami po wkroczeniu na pokład nowego okrętu. Biegnij tu w prawo, szybko złap się drabinki przy suficie, przemieść maksymalnie w lewo i wykonaj skok za siebie. Powtórz wszystkie te czynności z kolejnymi drabinkami, przy czym w tym przypadku wykonaj na koniec skok w prawo. Pozostało ci już tylko dokończyć bieg do miejsca, w którym możliwy jest skok wiary.
0
- Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry
- Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Sekwencja 1 - Ucieczka (The Escape) | Opis przejścia
- Sekwencja 2 - Powrót (The Return) | Opis przejścia
- Sekwencja 3 - Port (The Port) | Opis przejścia
- Sekwencja 4 - Łowca niewolników (The Slaver) | Opis przejścia
- Sekwencja 5 - Konsekwencje (Consequences) | Opis przejścia
- Sekwencja 6 - Poszukiwania (The Search) | Opis przejścia
- Sekwencja 7 - Wąż (The Snake) | Opis przejścia
- Sekwencja 8 - Myśliwy i ofiara (Hunted) | Opis przejścia
- Sekwencja 9 - Dawna przyjaciółka (An Old Friend) | Opis przejścia
- Sekwencja 10 - Demoniczny ogień (Demon Fire) | Opis przejścia
- Sekwencja 11 - Zdrada (The Betrayal) | Opis przejścia
- Sekwencja 12 - Zemsta (Vengeance) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.