Sekwencja 10 - Demoniczny ogień (Demon Fire) | Opis przejścia
Aktualizacja:
Demoniczny ogień - opis sekwencji 10
Sekrety:
- Fragmenty danych Animusa - 5
Opcjonalne zadanie: brak.
Możliwe ulepszenia do zdobycia:
- Increased Damage - zwiększone obrażenia zadawane bronią. Musisz ukończyć sekwencję w ciągu 6:30 min.
Ogólne Informacje:
Zasady zaliczenia sekwencji i system nagród jest taki, jak w sekwencji piątej. Dodatkiem jest pojedynek z Qui Ji przy rozpoczęciu etapu. Później wystarczy, że pokonasz w szybkim tempie mapę, jest to jeden z krótszych odcinków gry. By zdobyć nagrodę w postaci ulepszenia musisz zmieścić się w czasie 6:30, aby zdobyć złoto - 4:15. Brąz przyznawany jest przy czasie 9:00 min. Do zebrania jest pięć fragmentów danych Animusa - wszystkie leżą na trasie, nie będziesz musiał ich specjalnie wyszukiwać, kilka zbierzesz nawet czy tego chcesz, czy nie.
Pojedynek z Qui Ji

Następną sekwencję rozpoczynasz od walki z "bossem" Qui Ji. Pojedynek nie jest ograniczony czasowo, w związku z czym nie jest trudny, jeśli tylko postępujesz zgodnie z poniższymi zaleceniami. Po pierwsze, blokuj każdy wrogi cios - słabe uderzenie przeciwnika zabiera 1,5 paska synchronizacji, silne 2,5, a wyprowadzona kontra 0,5. Wróg blokuje każde twoje uderzenie i wyprowadza kontrataki, które także możesz blokować. Pamiętaj, że podczas pojedynku twoje zdrowie się nie regeneruje.

W sumie musisz zadać przeciwnikowi pięć ciosów silnych. Każda zwisająca od sufitu lampa zabiera rywalowi tyle, co jeden cios ciężki. Zrzucisz je używając noży do rzucania, jeśli ci ich brakuje, znajdziesz zapas w prawym rogu areny. Uważaj jednak, ponieważ ogień z lampionów zadaje obrażenia także tobie. Żyrandol nie musi trafić idealnie w cel, lecz dość blisko. Jeśli zrzucisz wszystkie i każdy z nich trafi w cel, wystarczy zadać cios "finishujący". Lampiony nie mogą spełnić tej funkcji.
Przeciwnikowi możesz zadać cios jedynie po wyprowadzeniu kontrataku i odrzuceniu go od siebie. Podejdź od razu do przeciwnika i zadaj cios silny. Nie podbiegaj, gdyż wtedy cios zostaje wyprowadzony z góry i jest on wolniejszy - przeciwnik zdąży skontrować. Żadne twoje gadżety nie spisują się w tej walce, noże do rzucania zadają względne obrażenia celowi - lepiej je wykorzystać na lampiony, lub po prostu zaoszczędzić na potem. Po walce nastąpi autozapis.
Ucieczka z pałacu

Ponownie czeka cię ucieczka palącego się terenu. Po wyjściu z budynku przeskakuj po kolejnych palach uciekając przed ogniem. Na czwartym z nich znajdziesz fragment danych Animusa. Po zeskoczeniu na podłoże, wespnij się na ścianę i przejdź sufitem do kolejnych desek na ścianie. Używaj skoków, by przemieszczać się po nich szybciej.

Po zeskoczeniu na niższe piętro biegnij pozbywając się przeciwników zabójstwami z poślizgu lub z wyskoku. Wespnij się po ścianie na końcu, pokonaj wroga na piętrze, który wyłoni się z dymu, a za nim znajdziesz kolejny, drugi fragment danych Animusa. Wyjdź wyżej i przeskocz po lampionach aż do okna po lewej stronie. Wyjdź na piętro wyżej, pozbądź się kusznika i zeskocz na stóg siana.

Jeśli się pospieszysz możesz kolejnych trzech wrogów wyeliminować w perfekcyjnej kombinacji, dwóch zabij z poślizgu, na trzeciego skocz (bo nawet gdy się odwróci w twoją stronę, nie zdąży się obronić). Wespnij się na podwyższenie i użyj kołowrotu, po czym wskocz do pomieszczenia. Przy skoku nad zawaloną podłogą zbierzesz trzeci fragment danych Animusa.

Biegnij do następnego okna, po przejściu przez pokój wyjdź następnym oknem i zeskocz na przeciwnika. Kolejno wespnij się na pal i przeskakuj dalej w prawo. Za kratami więziennymi podłoga zapadnie się, musisz natychmiast zrobić wślizg pod zawaloną podłogą na niższym piętrze. Ciągle biegnij przed siebie, aż po zeskoczeniu z pionowych pali i pokonaniu zawalonej podłogi wślizgiem, dostrzeżesz pod sobą kolejny, czwarty fragment danych Animusa.

Wejdź do wieży i przeskakuj między ścianami do okna na szczycie. Z dachu przeskocz na pal, w jego dolnej części znajduje się ostatni - piąty fragment danych Animusa. By do niego bezproblemowo doskoczyć przytrzymaj dłużej przycisk skoku. Wespnij się do góry, pokonaj ostatnie zwalone podłogi i wyskocz z krańca budynku, by zakończyć sekwencję.
0
- Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry
- Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry
- Opis przejścia
- Sekwencja 1 - Ucieczka (The Escape) | Opis przejścia
- Sekwencja 2 - Powrót (The Return) | Opis przejścia
- Sekwencja 3 - Port (The Port) | Opis przejścia
- Sekwencja 4 - Łowca niewolników (The Slaver) | Opis przejścia
- Sekwencja 5 - Konsekwencje (Consequences) | Opis przejścia
- Sekwencja 6 - Poszukiwania (The Search) | Opis przejścia
- Sekwencja 7 - Wąż (The Snake) | Opis przejścia
- Sekwencja 8 - Myśliwy i ofiara (Hunted) | Opis przejścia
- Sekwencja 9 - Dawna przyjaciółka (An Old Friend) | Opis przejścia
- Sekwencja 10 - Demoniczny ogień (Demon Fire) | Opis przejścia
- Sekwencja 11 - Zdrada (The Betrayal) | Opis przejścia
- Sekwencja 12 - Zemsta (Vengeance) | Opis przejścia
- Opis przejścia
- Assassin's Creed Chronicles: China - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.