Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grey Goo - poradnik do gry

Grey Goo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI
Grey Goo - Kampania - Misja 12
Grey Goo - Kampania - Misja 12
Miejsce startu.
Dodatkowe zasoby.
Dodatkowe zasoby.
Baza wroga.
Powiększ mapę

Misja 12 - The Shallows | Kampania Goo | Grey Goo poradnik Grey Goo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

1 – Miejsce startu.

2 – Dodatkowe zasoby.

3 – Dodatkowe zasoby.

4 – Baza wroga.

Misja 12 - The Shallows

Cele główne:

  1. Zniszcz 3 Encryption Nodes.
  2. Zhakuj M.U.M.

Cele dodatkowe:

  1. Zniszcz 5 jednostek Monitors.

Dość proste zadanie. Na początek zbierz zasoby na dwa kolejne Mother Goo. Przejmij z ich pomocą dwa źródła surowców w rogach planszy [2][3]. Zacznij produkcję Small i Large Protean. Głównie tych drugich, bo będziesz potrzebował silnej grupy uderzeniowej. Chwilowo nie przejmuj się atakami wroga. Te będą sporadyczne i bardzo słabe. Przygotuj za to kilka jednostek Tempest do niszczenia wrogich Monitors. Pierwszy latający zwiadowca pojawi się nad południową częścią mapy chwilę po rozpoczęciu gry. Drugi dołączy do niego wkrótce później. Pozostałe trzy patrolują północną i centralną część planszy. Na pewno na nie trafisz szukając Encryption Nodes.

Wszystkie trzy cele wędrują po ustalonych trasach w północnej części planszy, patrz mapa - Misja 12 - The Shallows | Kampania Goo | Grey Goo - Grey Goo - poradnik do gry

Wszystkie trzy cele wędrują po ustalonych trasach w północnej części planszy, patrz mapa. Node zielony i błękitny powracają do bazy, gdzie przebywają przez chwilę przed ponownym wyruszeniem w drogę. Node czerwony ją omija. Każdemu towarzyszy złożona z czterech Gladiusów ochrona. Nodes będą kontynuowały wędrówkę niezależnie od sytuacji, także w razie ataku. Z tego powodu najlepiej zatrzymać je z pomocą Mother Goo i wykończyć innymi jednostkami. W czasie ataku wpierw skoncentruj się na ochronie, a dopiero później na głównym celu. Możesz również niszczyć Gladiusy z pomocą nagłych wypadów i ucieczek. Ochrona Nodes w żadnym momencie misji nie zostanie wzmocniona.

Jeśli akurat nie posiadasz w okolicy jednostek innych niż Mother Goo, nie przejmuj się, tylko zaatakuj nią Node. Najpierw pozbądź się przednich Gladiusów, a później rusz na cel. Atak Mother Goo zatrzyma go w miejscu. Istnieje spora szansa, że z tego powodu reszta ochrony również przestanie się poruszać, mimo niewielkiej odległości między nią a Node. Oczywiście po zniszczeniu celu nie zapomnij również pozbyć się pozostałych Gladiusów.

Trasy patroli są niezmienne. Oznacza to, że możesz zarówno iść za celami, jak i stanąć na ich drodze i zaczekać, aż same się zbliżą. W celu ich szybszego wykrycia skorzystaj z jednostek Radiant z wykupioną cechą stealth. Na każdej z tras przemarszu znajduje się sporo krzaków, które stanowić będą idealną kryjówkę dla zwiadowców.

Polując na Encryption Nodes jednocześnie zajmij wszystkie źródła surowców w południowej oraz centralnej części mapy - Misja 12 - The Shallows | Kampania Goo | Grey Goo - Grey Goo - poradnik do gry

Polując na Encryption Nodes jednocześnie zajmij wszystkie źródła surowców w południowej oraz centralnej części mapy. Łącznie powinieneś posiadać osiem wyWkrótce będziesz ich potrzebować.

Po zniszczeniu wszystkich trzech celów pojawi się możliwość zhakowania wrogiej bazy [4]. Przygotuj dużą grupę uderzeniową, najlepiej wykorzystaj do końca limit jednostek i zaatakując nią wrogą bazę. Możesz zniszczyć w niej wszystko za wyjątkiem nietykalnego Core. Zrób to, uzupełnij siły przynajmniej do połowy limitu i zgromadź je wokół Core. Podziel je w taki sposób, by budynek chroniony był ze wszystkich czterech prowadzących do niego dróg. Nie zapomnij również o jednostkach Tempest w celu niszczenia wrogich samolotów. Gdy wszystko będzie gotowe, zbliż się do budynku jedną z Mother Goo.

Od tego momentu rozpocznie się odliczanie - Misja 12 - The Shallows | Kampania Goo | Grey Goo - Grey Goo - poradnik do gry

Od tego momentu rozpocznie się odliczanie. Mother Goo przez 5 minut musi stać obok Core, podczas gdy reszta wojsk będzie broniła ją przed wrogimi atakami. Jeśli wyczerpałeś limit wojsk, wróg nie będzie w stanie przebić się przez twoją obronę. Będzie jej zwyczajnie zbyt dużo. Postaraj się regularnie przysyłać posiłki w miejsce zniszczonych jednostek, gdyż wróg będzie atakował znacznymi siłami. Po pięciu minutach odpierania ataków misja zakończy się sukcesem.

Jeśli do momentu hakowania nie zniszczyłeś wszystkich jednostek Monitor, wyślij Tempest na zwiady. Najlepiej zacznij od obu górnych rogów mapy i powoli przesuwaj się na południe, rozdzielając siły w razie potrzeby. Wroga obecność na mapie będzie ograniczona do pojedynczych kopalni, więc nie musisz przydzielać swoim wojskom dodatkowej ochrony. Po zniszczeniu Monitorów przejdź do hakowania Core.