Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grey Goo - poradnik do gry

Grey Goo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jednostki | Rasa Goo | Grey Goo poradnik Grey Goo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Jednostki

Rasa posiada tylko dwie jednostki zdolne do strzału w czasie ruchu - zwiadowczego Drover oraz przeciwlotniczy Tempest - Jednostki | Rasa Goo | Grey Goo - Grey Goo - poradnik do gry

Rasa posiada tylko dwie jednostki zdolne do strzału w czasie ruchu - zwiadowczego Drover oraz przeciwlotniczy Tempest. Żadna technologia nie może tego zmienić. Do tego dwie podstawowe jednostki, Drover oraz Strider, nie mogą zostać ulepszone w żaden sposób. Z tego powodu twoja armia będzie musiała być statyczna, walczyć z wcześniej wybranych pozycji i raczej się nie cofać, gdyż będzie to zwyczajnie nieopłacalne.

Poza tym rasa dysponuje tylko sześcioma zwykłymi jednostkami bojowymi. Dweller to mobilna mina. Zakopana zyskuje cechę stealth, a po nadepnięciu na nią przeciwnika eksploduje, zadając znaczne obrażenia. Z kolei Bastion to jednostka blokująca, która może zachęcać wrogów do atakowania jej. Obie mogą jednak zostać ulepszone, dzięki czemu albo będą silniejsze w walce, albo po śmierci zmienią się w Protean. Dzięki temu nawet jednostki samobójcze mogą się okazać dla ciebie przydatne, wpierw osłabiając wrogie siły, a potem pozwalając na ich dobicie z pomocą Protean.

Z pozostałych sześciu jednostek warto zwrócić uwagę na Destructora, który dzięki ulepszeniom jest w stanie atakować kilka celów jednocześnie, oraz Crescent. Pociski tej artylerii mogą zostać zniszczone w locie, ale po uderzeniu w ziemie zostawiają po sobie ciemną plamę. Wszystkie jednostki i budynki znajdujące się w jej pobliżu będą przez jakiś czas otrzymywac obrażenia. Czyni to jednostkę Crescent szczególnie przydatną w czasie walk z poruszającymi się przeciwnikami. Wystarczy ostrzelać pierwsze jednostki i patrzeć, jak kolejne otrzymują obrażenia po wejściu na skażony teren. Jednostka jest również bardzo skuteczna w czasie walk w wąskich przejściach. Ostrzelaj z jej pomocą kolumnę wojsk wroga. Zmusisz go w ten sposób do wyboru - albo rozdzielić siły i w ten sposób je osłabić, albo iść dalej przed siebie, raniąc je z powodu skażonego terenu. Wyboru bardzo trudnego, jeśli w przejściu będą już czekały twoje wojska.

Rasa nie posiada również jednostek latających, co uniemożliwia jej chociażby prowadzenie powietrznego zwiadu. Twoją główną siłą jest za to liczebność, możliwość walki z pomocą bardzo elastycznej Mother Goo oraz regeneracja. Goo jest jedyną rasą, której jednostki nie potrzebują do naprawdy technologii oraz specjalistycznych budynków. Wystarczy zostawić je na chwilę w spokoju, a powrócą do pełni życia. Nie dotyczy to jedynie Purger, superjednostki Goo.

Purger to najsłabsza z jednostek typu elite. Nie może atakować celów powietrznych, przegrywa z innymi pod względem zasięgu, a obszar jej ataku też nie jest największy. Z drugiej strony dysponuje największą liczbą punktów wytrzymałości, może więc służyć jako cel dla przeciwnika, odciągając uwagę od reszty twoich wojsk. Poza tym leczy Mother Goo oraz atakuje jednostki wroga, pod warunkiem, że znajdują się blisko niego. W razie otoczenia może więc po prostu się przesunąć, zamiast atakować z pomocą swojej głównej broni. Którą i tak nie będzie mógł walczyć, gdyż ma ona określony zasięg minimalny.