Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grey Goo - poradnik do gry

Grey Goo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki | Rasa Goo | Grey Goo poradnik Grey Goo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Budynki

Rasa nie posiada budynków w tradycyjnym rozumieniu tego pojęcia. Zamiast tego dysponuje trzema mobilnymi jednostkami, które pełnią funkcje produkcyjne - Mother Goo, Small Protean i Large Protean. Zależność między nimi jest prosta - Mother Goo tworzy kolejne Mother Goo i oba Proteany, a te zmieniają się w wybrane jednostki. Small Protean tworzy jednostki lekkie, Large tworzy jednostki ciężkie. Wszystkie trzy jednostki produkcyjne mogą się przemieszczać i atakować napotkanych wrogów, przy okazji ich spowalniając, lecz tylko Mother Goo czerpie z tego tytułu profity. Również tylko Mother może korzystać ze źródeł surowców w celu odnowy punktów wytrzymałości. Poza tym Small Protean oraz Mother Goo posiadają stealth detection, mogą być więc wykorzystywane do zwiadu. Zwlaszcza Small Protean się do tego nadaje dzięki znacznej prędkości poruszania się.

W celu produkcji jednostek Mother Goo musi znajdować się na źródle surowców. Tym sposobem zwiększa się jej potencjalna pula punktów wytrzymałości. Gdy ich wartość osiągnie odpowiedni poziom, Mother może stworzyć kolejne Mother Goo albo któregoś z Protean. Przy maksymalnej liczbie punktów wytrzymałości może przekształcić się w Purger. Zmiana w Purger powoduje utratę Mother Goo, stworzenie kolejnej nie. Stworzenie jednostki powoduje zmniejszenie puli punktów wytrzymalości. Z powodu produkcji nie można zejść poniżej określonej wartości. Proteany nie zmieniają się w pojedyncze jednostki, tylko grupy. Wyjątkiem Bastion. Pozostałe jednostki pojawiają się w parach bądź grupach po cztery (Drover).

Wszystkie budowle potrafią się przemieszczać, przy czym Mother Goo może wspinać się na klify. Czyni to z niej jednostkę wielozadaniową, dobrą zarówno do walki, jak i zwiadu.