Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grey Goo - poradnik do gry

Grey Goo - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Budynki | Rasa Human | Grey Goo poradnik Grey Goo

Ostatnia aktualizacja: 8 października 2019

Budynki

Wszystkie budowle Human muszą zostać podłączone do Core i tworzyć wspólną sieć. Jedyny wyjątek stanowią mury oraz wieżyczki wyposażone w odpowiednie technologie. Conduits to budynki, do tego mało wytrzymałe, stanowią więc wrażliwy punkt bazy. Do tego mogą być budowane jak wszystko inne, czyli tylko w zasięgu wzroku i to na całej trasie. Nie można więc ustawić dwóch jednostek po dwóch stronach równiny i przeciągnąć między nimi Conduit, gdyż gra nie uzna tego ruchu. Nie możesz również przeciągnąć Conduit na tereny znajdujące się wyżej niż Core. Z tego powodu część każdej mapy jest dla twoich budynków niedostępna.

Przerwanie Conduit powoduje wyłączenie wszystkich budynków znajdujących się po odciętej stronie. Mimo to wciąż można budować obok odciętych części. Większość budowli co prawda nie będzie działać, ale wieżyczki z odpowiednimi technologiami tak. W celu naprawy sytuacji wystarczy dobudowanie brakujących fragmentów połączenia i wszystko natychmiast wróci do normy.

Inaczej niż w przypadku Beta funkcjonują również fortyfikacje. Mury działają samodzielnie i nie muszą posiadać bram. Twoje jednostki mogą przez nie przechodzić jak chcą, co znacznie ułatwia manewry w przypadku długich linii murów. Masz również dostęp do czterech wieżyczek, lecz do ich postawienia musisz wpierw zbudować Attachments. Każda wieżyczka posiada swoją specjalizację, rozsądnym więc jest budować je tuż obok siebie, tak by nawzajem się uzupełniały. Brak wieżyczek uniwersalnych nadrabiany jest siłą ognia oraz możliwością budowy ich tuż obok siebie. Cztery stojące tuż obok siebie Anti-Heavy Sentinel wsparte przez Artillery Sentinel są w stanie zmasakrować wrogie siły, zanim te zdołają się do nich zbliżyć. Warto również budować Detector Sentinel. Te wieżyczki rozpraszają mgłę wojny wokół siebie, pozwalając na obserwację wyżej położonych terenów bez potrzeby wysyłania tam jednostek. Do tego ukrywają raz widziane przez przeciwnika budynki pod mgłą wojny. W skrajnych przypadkach pozwala to na ukrycie całej bazy i zmuszenie przeciwnika do przeprowadzania regularnych misji zwiadowczych. Inaczej nie będzie posiadał nawet minimalnych informacji na temat stanu twojej bazy i jej umocnień.

Zostało jeszcze 43% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie