Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

EVE Online - poradnik do gry

EVE Online - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

EVE Online: Security System - jak działa? EVE Online poradnik, porady

Na tej stronie poradnika do EVE Online wyjaśniamy działanie wszystkich systemów bezpieczeństwa: High Security, Low Security i Null Security.

Ostatnia aktualizacja: 15 października 2021

Z tej strony poradnika do gry EVE Online dowiecie się czym jest i jak działa Security System w świecie New Eden.

Świat New Eden w grze EVE Online składa się z wielu tysięcy układów słonecznych, a żaden z nich nie jest całkowicie bezpieczny. Jeśli należycie do grona początkujących Graczy EVE Online, warto zapoznać się z zasadami działania trzech podstawowych obszarów bezpieczeństwa (Security System).

Security Level 0.5 - 1.0 (High Security)

Systemy z poziomem bezpieczeństwa od 0.5 do 1.0 to przestrzeń o wysokim poziomie bezpieczeństwa (High Security Level). Jakiekolwiek agresywne działania przeciwko innym Graczom podjęte na tym obszarze zaalarmują elitarne oddziały bezpieczeństwa CONCORD, które szybko pojawią się na miejscu, aby zlikwidować agresorów.

Czas reakcji jednostek CONCORD wacha się od 1 sekundy (poziom bezpieczeństwa 1.0) do około 19 sekund (poziom bezpieczeństwa 0.5).

Security Level 0.4 - 0.1 (Low Security)

Systemy z poziomem bezpieczeństwa od 0.4 do 0.1 są bardziej niebezpieczne. Spotkacie tutaj znacznie silniejszych NPC (Piratów), a walki PvP pomiędzy Graczami są jak najbardziej dozwolone, bez obawy o to, że po chwili na miejscu pojawią się elitarne oddziały CONCORD. Należy jednak zaznaczyć fakt, że wszystkie pobliskie działka strażnicze (Gwiezdne Wrota, Stacje), nadal będą strzelać do agresywnych Graczy.

Agresywne działania na tym obszarze bezpieczeństwa powodują utratę statusu bezpieczeństwa.

Security Level 0.0 - -1.0 (Null Security)

Systemy z poziomem bezpieczeństwa od 0.0 do -1.0 są całkowicie bezprawne, co oznacza, że żadna jednostka lub organizacja NPC, w tym oddział CONCORD, nie zareaguje na agresywne zachowanie Graczy, a jakiekolwiek działania nie powodują utraty statusu bezpieczeństwa.