Sims 4: Astronauta - kariera, porady
Aktualizacja:
Twój Sim marzy o podróży na księżyc? Nie czekaj i rozpocznij karierę astronauty - czekają na Ciebie najlepsze zarobki w Sims 4 i jednocześnie ciekawa praca. Jakie umiejętności rozwijać, by awansować? Ile zarabia astronauta? Tego wszystkiego dowiesz się na niniejszej stronie poradnika do Sims 4.
Informacje ogólne

To bardzo ciekawa kariera, która wymaga rozwijania przede wszystkim umiejętności: logiki i sprawności fizycznej oraz - w zależności od wybranej ścieżki - charyzmy lub złośliwości. Do pracy początkowo należy chodzić skupionym Simem, a w dalszym etapie pewnym siebie. Po siódmym szczeblu kariery możesz wybrać dwie ścieżki rozwoju: Kosmicznego strażnika (A) albo Międzygwiezdnego przemytnika (B).
Ścieżka Kosmicznego strażnika jest łatwiejsza do przejścia, ale zarobki są niższe i wynoszą 11816 Simoleonów tygodniowo (przy 4 dniach pracy tygodniowo po 7 godzin). Bycie Międzygwiezdnym przemytnikiem wymaga od gracza więcej starań, ale tygodniowe zarobki są o 3000 Simoleonów wyższe i wynoszą 14868 Simoleonów tygodniowo (przy 4 dniach pracy w tygodniu po 9 godzin). Decyzja zatem należy do Ciebie.
Ścieżka awansu

Aby awansować na drugi poziom w tej karierze musisz "entuzjazmować się kosmosem" z trzema Sima - interakcja ta jest dostępna w kategorii "przyjazne". Wystarczy nieco zaprzyjaźnić się z Simem i wybrać wskazaną interakcję. Nagrodą za zostanie Czyścicielem modułów kosmicznych (2) jest lampa Układ Słoneczny. Awans na trzeci poziom wymaga osiągnięcia 2. poziomu logiki - wystarczy, że zakupisz szachownicę, i zaczniesz ćwiczyć.

Po awansie na Szefa Centrum Dowodzenia (4) musisz rozpocząć rozwijanie sprawności fizycznej - w tym celu najlepiej zakup uniwersalną maszynę do ćwiczeń, dzięki której spełnisz także inne kryterium do awansu - konieczność wykonywania ćwiczeń na niej przez 4 godziny. A gdy zostaniesz Kadetem kosmicznym (6) musisz zakupić bieżnię, na której musisz ćwiczyć przynajmniej 12 godzin. Aby awansować dalej musisz rozwinąć logikę na poziomie 4, a sprawność fizyczną na 5 poziom.

Gdy zostaniesz Astronautą (7) wraz z awansem otrzymasz ciekawy przedmiot, krzesło aeronauty Salut, które wzmaga pewność siebie u Simów. Aby awansować dalej musisz logikę i sprawność fizyczną opanować na poziomie 6. Musisz także uzyskać nastrójnik gwiaździsta noc: będąc z innym Simem wieczorem na zewnątrz spośród przyjaznych interakcji wybierz "wskazuj gwiazdozbiory", a spełnisz ten warunek.

Gdy spełnisz warunki do kolejnego awansu na sam koniec tej ścieżki zawodowej czeka Cię wybór dalszej drogi. Możesz wybrać ścieżkę Kosmicznego strażnika (A), albo Międzygwiezdnego przemytnika (B).

W przypadku gdy wybierzesz ścieżkę dobra: awansując na stanowisko Patrol planetarny (8 A) musisz zdobyć aż 5. poziom charyzmy. Ponadto zakup bar (jeśli go jeszcze nie masz), a następnie kliknij na nim "przyrządź drinka", a na liście wybierz Kosmiczny napój energetyczny. Więcej czasu zajmie Ci znalezienie 7 przyjaciół (pamiętaj, że członkowie rodziny też zaliczają się do tego grona). Wyjdź przed dom i oczekuj przechodniów, aby się z nimi zapoznać, albo udaj się w jakieś miejsce publiczne np. park czy bar.

Awansując na Gwiezdnego szeryfa (9 A) otrzymasz w nagrodę olbrzymi posąg astro-króliczek. Aby awansować na ostatni poziom musisz rozwinąć na 7. poziomie charyzmę oraz sprawność fizyczną. To wymaga po prostu czasu, a przyrządy i potrzebne rzeczy posiadasz. Musisz jeszcze napisać książkę. W tym celu kliknij na komputerze i wybierz "Napisz książkę..." - nieważne jaki gatunek wybierzesz. Zdobywając ostatni awans stajesz się Kosmicznym strażnikiem (10 A) - pracujesz 4 dni w tygodniu po 7 godzin. Tygodniowa pensja to 11816 Simoleonów, więc naprawdę dużo. Dodatkowo otrzymasz rakietę Apollo, dzięki której możesz rozwijać umiejętność nauki kosmiczne.

Jeśli zdecydujesz się na karierę złoczyńcy awans jest o wiele trudniejszy. Awansując na Księżycowego najemnika (8 B) nie będziesz miał problemu zdobyć 3. poziom programowania i złośliwości. Czasu natomiast wymaga hakowanie. Gdy zdobędziesz przynajmniej 2. poziom programowania kliknij na komputerze i wybierz: "Programuj" > "Hakowanie" > i tutaj wybieraj pojawiające się kolejne miejsca jak "Serwis Lamorożec", "Fundusz powierniczy Lonhario", "Systemu Landgraaba" itd. Po hakowaniu danej rzeczy musisz odczekać trochę czasu, aby mieć możliwość ponownego hakowania (dlatego też zarobienie 1000 Simoleonów wymaga trochę czasu).

Awansując na Kosmicznego kupca (9 B) otrzymujesz worek treningowy. Awans na ostatnie stanowisko w tej ścieżce wymaga od Ciebie zdobycia 8. poziomu sprawności fizycznej oraz 5. złośliwości. Największym wyzwaniem jest konieczność znalezienia trzech kosmicznych skał. W tym celu musisz zakupić za 5000 Simoleonów Steampunkowe kosmolatadło (w trybie urządzania w kategorii gabinet kliknij obrazek sztalugi, aby to znaleźć). Następnie przystąp do budowania rakiety. Jeśli nie masz rozwiniętej umiejętności nauki kosmiczne potrwa to naprawdę długo.

Gdy ją ukończysz kliknij na nią i wybierz "Badaj kosmos". Nieulepszoną rakietą niewiele zdziałasz. Jeśli więc możesz (masz rozwinięte majsterkowanie) ulepszaj rakietę o kolejne elementy jak większa ładownia, powiększone zbiorniki paliwa etc.. Na ekranie - tak jak w trybie kariery - będą Ci się pojawiać różne historie, gdzie często musisz zdecydować co ma zrobić Twój Sim. Od tego zależy powodzenie jego misji. Aby zdobyć wymagane trzy kosmiczne skały musisz odbyć wiele takich podróży. Gdy Ci się uda awansujesz na Międzygwiezdnego przemytnika (10 B) - będziesz pracować cztery dni w tygodniu po 9 godzin i zarobisz 14868 Simoleonów - to naprawdę świetna oferta biorąc także pod uwagę, co musiałeś zrobić żeby tu awansować.
Godziny i dni pracy
Poziom | Stanowisko | Godziny pracy | Praca w dni tygodnia |
1 | Stażysta | 08 - 17 | P W Ś Cz Pt |
2 | Czyściciel modułów kosmicznych | 12 - 21 | P W Ś Cz Pt |
3 | Technik | 13 - 21 | W Ś Cz Pt |
4 | Szef Centrum Dowodzenia | 14 - 22 | P W Ś Pt |
5 | Specjalista od niskiej orbity | 08 - 17 | P Ś Pt |
6 | Kadet kosmiczny | 06 - 16 | P Ś Pt |
7 | Astronauta | 08 - 18 | P Ś Pt |
8 A | Patrol planetarny | 10 - 18 | P W Ś Cz |
9 A | Gwiezdny szeryf | 10 - 17 | P W Ś Cz |
10 A | Kosmiczny strażnik | 10 - 17 | P W Ś Cz |
8 B | Księżycowy najemnik | 16 - 00 | P Ś S N |
9 B | Kosmiczny kupiec | 16 - 23 | P Cz S N |
10 B | Międzygwiezdny przemytnik | 14 - 23 | P Cz S N |
Legenda: P - poniedziałek, W - wtorek, Ś - środa, Cz - czwartek, Pt - piątek, S - sobota, N - niedziela.
Zarobki i wymagania przy awansach
Stanowisko | P | G | D | T | Z/tydz | W | A |
1. Stażysta | 26 | 9 | 5 | 45 | 1170 | Entuzjazmuj się kosmosem z 3 Simami. | 581 |
2. Czyściciel modułów kosmicznych | 34 | 9 | 5 | 45 | 1530 | Um.: Logika (2) | 756 |
3. Technik | 54 | 8 | 4 | 32 | 1728 | Um.: Logika (3); Miej 4 przyjaciół | 869 |
4. Szef Centrum Dowodzenia | 71 | 8 | 4 | 32 | 2272 | Um: Sprawność fizyczna (2); Trenuj na maszynie do wyciskania ciężarów 4 godziny | 1130 |
5. Specjalista od niskiej orbity | 96 | 9 | 3 | 27 | 2592 | Um: Sprawność fizyczna (3); wygraj 2 partie szachów | 1299 |
6. Kadet kosmiczny | 104 | 10 | 3 | 30 | 3120 | Um.: Logika (4), Sprawność fizyczna (5); biegaj na bieżni przez 12 godzin | 1689 |
7. Astronauta | 119 | 10 | 3 | 30 | 3570 | Um.: Logika (6), Sprawność fizyczna (6); zdobądź nastrójnik gwiaździsta noc | 1790 |
8 A. Patrol planetarny | 179 | 8 | 4 | 32 | 5728 | Um.: Charyzma (5); miej 7 przyjaciół, wypij kosmiczny napój energetyczny | 3149 |
9 A. Gwiezdny szeryf | 297 | 7 | 4 | 28 | 7812 | Um.: Sprawność fizyczna (7), Charyzma (7); napisz książkę | 4567 |
10 A. Kosmiczny strażnik | 422 | 7 | 4 | 28 | 11816 | - | - |
8 B. Księżycowy najemnik | 201 | 8 | 4 | 32 | 6432 | Um.: Programowanie (3), Złośliwość (3); zarób 1000 Simoleonów na hackowaniu | 3865 |
9 B. Kosmiczny kupiec | 299 | 7 | 4 | 28 | 8372 | Um.: Sprawność fizyczna (8), Złośliwość (5); zbierz 3 kosmiczne skały | 5025 |
10 B. Międzygwiezdny przemytnik | 413 | 9 | 4 | 36 | 14868 | - | - |
Legenda:
- P - wynagrodzenie za godzinę pracy (w Simoleonach);
- G - liczba godzin w pracy w dniu;
- D - liczba dni pracy w tygodniu;
- T - łączna liczba godzin pracy w tygodniu;
- Z/tydz - łączne tygodniowe zarobki;
- W - wymagania, które należy spełnić by dostać awans na wyższe stanowisko (um. = umiejętność, liczba w nawiasie symbolizuje konieczny do osiągnięcia poziom);
- A - premia w Simoleonach, którą otrzymasz awansując na wyższe stanowisko.
0
Komentarze czytelników
Cecylina Junior
Monssiks, wejdź w zarządzanie światami kliknij w tą rodzinę i obok ikonki play są 3 kropki - kliknij je wybierz eksmituj rodzine czy jakoś tak i masz 2 strzałki kliknij je poszukaj męża i go dodaj
Mam nadzieję, że pomogłam??
Mangolii12 Junior
Czy wie ktoś jak na konsoli Xbox one nakierować kursor na opcję " Kup " w np. opcji " kup książki "
Subiektywizja Junior
Kiedyś rozszyfruję te wszystkie metafory
madziaj Junior
hej mam prośbe czy jak sie ma moda mcc to gdzie można znlezdz ciężkość pracy
HEEEELLPPPPPPPP PLLEEESSEE
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
