Sims 4: Najlepsza praca
Kariery w Sims 4 są bardzo zróżnicowane, ale my na jednej stronie przedstawiliśmy wszystkie najbardziej opłacalne kariery i najbardziej dochodowe zawody w The Sims 4 i dodatkach.
Aktualizacja:
Jaka praca jest najlepiej płatna? Która kariera jest najlepsza? Tego dowiesz się na poniższej stronie. Spośród wszystkich zawodów w The Sims 4 można wyróżnić trzy najlepiej płatne:
- Międzygwiezdny przemytnik (kariera Astronauta) - 14 868 Simoleonów tygodniowo.
- Potrójny agent (kariera Tajny agent) - 12 875 Simoleonów tygodniowo.
- Szef (kariera Przestępca) - 12 460 Simoleonów tygodniowo.
Zostały one wyróżnione na podstawie tygodniowej płacy zdobywanej na najwyższym stopniu kariery.
Międzygwiezdny przemytnik
W trakcie kariery jako Astronauta należy przede wszystkim rozwijać Logikę, Sprawność fizyczną oraz Nauki kosmiczne. Początkowe stanowiska należy przechodzić jako Skupiony Sim, a potem Pewny siebie. Kariery Astronauty dzieli się na Kosmicznego strażnika, który zarabia 11 816 Simoleonów tygodniowo i Międzygwiezdnego przemytnika zarabiającego 14 868 Simoleonów tygodniowo. Patrząc na same zarobki wybór jest prosty. O ścieżkach awansu możesz przeczytać na stronie Astronauta.
Poniżej znajdziesz tabele przedstawiającą zarobki Astronauty dla danego stanowiska, wymagania do awansu i zadanie codzienne oraz dni i godziny pracy.
Stanowisko | Pensja na tydzień | Wymagania do awansu | Zadanie codzienne | Dni pracy | Godziny pracy |
Stażysta | 936 | - | Granie w szachy | Pn, Wt, Śr, Pt | 8-17 |
Czyściciel modułów kosmicznych | 1530 | Logika: 2 | Granie w szachy | Pn, Wt, Śr, Czw, Pt | 12-21 |
Technik | 1728 | Logika: 3 Sprawność fizyczna: 2 | Granie w szachy | Wt, Śr, Czw, Pt | 13-21 |
Szef centrum dowodzenia | 2272 | Logika: 4 Sprawność fizyczna: 3 | Trening | Pn, Wt, Śr, Pt | 14-22 |
Specjalista od niskiej orbity | 2592 | Logika: 5 Sprawność fizyczna: 4 | Trening | Pn, Śr, Pt | 8-17 |
Kadet kosmiczny | 3120 | Logika: 5 Sprawność fizyczna: 6 | Trening | Pn, Śr, Pt | 6-16 |
Astronauta | 3570 | Logika: 6 Sprawność fizyczna: 7 | Trening | Pn, Śr, Pt | 8-18 |
Po zdobyciu stopnia Astronauty będziesz mógł wybrać ścieżkę Międzygwiezdnego przemytnika:
Stanowisko | Pensja na tydzień | Wymagania do awansu | Zadanie codzienne | Dni pracy | Godziny pracy |
Księżycowy najemnik | 5628 | Nauki kosmiczne: 2 Sprawność fizyczna: 8 | Lot w kosmos | Pn, Śr, So, Nd | 16-00 |
Kosmiczny kupiec | 8382 | Nauki kosmiczne: 4 Sprawność fizyczna: 10 | Lot w kosmos | Pn, Śr, So, Nd | 16-23 |
Międzygwiezdny przemytnik | 14 868 | - | - | Pn, Śr, So, Nd | 14-23 |
Potrójny agent
W trakcie kariery jako Tajny agent należy przede wszystkim rozwijać Sprawność fizyczną, Charyzmę oraz Programowanie. Początkowe stanowiska należy przechodzić jako Pewny siebie. Kariera Tajnego agenta dzieli się na Agenta specjalnego, który zarabia 12 780 Simoleonów tygodniowo i Łotra zarabiającego 12 875 Simoleonów tygodniowo. Jak widać, Łotr zarabia trochę więcej. O ścieżkach awansu możesz przeczytać na stronie Tajny agent.
Poniżej znajdziesz tabele przedstawiającą zarobki Tajnego agenta dla danego stanowiska, wymagania do awansu i zadanie codzienne oraz dni i godziny pracy.
Stanowisko | Pensja na tydzień | Wymagania do awansu | Zadanie codzienne | Dni pracy | Godziny pracy |
Urzędnik agencji | 680 | - | Przeglądanie danych wywiadowczych | Pn, Wt, Śr, Czw, Pt | 7-15 |
Analityk wywiadu | 760 | Logika: 2 | Przeglądanie danych wywiadowczych | Pn, Wt, Śr, Czw, Pt | 7-15 |
Opiekun agentów | 840 | Logika: 2 Charyzma: 2 | Przeglądanie danych wywiadowczych | Pn, Wt, Śr, Czw, Pt | 8-16 |
Agent polowy | 1184 | Logika: 3 Charyzma: 3 | Przeglądanie danych wywiadowczych | Pn, Wt, Śr, Czw | 10-18 |
Główny detektyw | 1692 | Logika: 4 Charyzma: 4 | Przeglądanie danych wywiadowczych | Pn, Wt, Śr, Czw | 10-19 |
Agent rządowy | 1872 | Logika: 5 Charyzma: 5 | Przeglądanie danych wywiadowczych | Pn, Wt, Śr, Czw | 10-19 |
Tajny agent | 2088 | Logika: 6 Charyzma: 6 | Przeglądanie danych wywiadowczych | Wt, Czw, Nd | 14-22 |
Po zdobyciu stopnia Tajnego agenta będziesz mógł wybrać ścieżkę Łotra:
Stanowisko | Pensja na tydzień | Wymagania do awansu | Zadanie codzienne | Dni pracy | Godziny pracy |
Podwójny agent | 4584 | Logika: 8 Złośliwość: 2 | Podłe interakcje | Wt, Pt, Nd | 14-22 |
[TAJNE] | 7784 | Logika: 10 Złośliwość: 4 | Podłe interakcje | Wt, Czw, Pt, Nd | 6-13 |
Arcyłotr | 11 496 | Logika: 10 Złośliwość: 6 | Podłe interakcje | Wt, Śr, Pt, Nd | 14-20 |
Potrójny agent | 12 875 | - | - | Pn, Wt, Śr, Pt, Nd | 14-19 |
Szef
W trakcie kariery jako Przestępca należy przede wszystkim rozwijać Złośliwość, a potem Majsterkowanie (jeśli chcesz pójść ścieżką Szefa, który zarabia więcej) lub Programowanie (Ścieżka Wyroczni) Początkowe stanowiska należy przechodzić jako Rozbawiony Sim, a potem Skupiony. Kariery Astronauty dzieli się na Szefa, który zarabia 12 460 Simoleonów tygodniowo i Wyrocznie zarabiającego 88 48 Simoleonów tygodniowo. W tym przypadku wybór w kwestii zarobków również jest prosty. O ścieżkach awansu możesz przeczytać na stronie Przestępca.
Poniżej znajdziesz tabele przedstawiającą zarobki Przestępcy dla danego stanowiska, wymagania do awansu i zadanie codzienne oraz dni i godziny pracy.
Stanowisko | Pensja na tydzień | Wymagania do awansu | Zadanie codzienne | Dni pracy | Godziny pracy |
Twardziel | 441 | - | Złośliwe interakcje | Pn, Wt, Śr, Czw, Pt, So, Nd | 17-00 |
Złodziejaszek | 546 | Złośliwość: 2 | Złośliwe interakcje | Pn, Wt, Śr, Czw, Pt, So | 20-03 |
Przywódca gangu | 680 | Złośliwość: 3 | Złośliwe interakcje | Wt, Śr, Czw, Pt, So | 20-04 |
Poważny kryminalista | 805 | Złośliwość: 5 | Złośliwe interakcje | Wt, Śr, Czw, Pt, So | 19-02 |
Podrzędny szef przestępców | 960 | Złośliwość: 6 | Złośliwe interakcje | Wt, Śr, Czw, Pt, So | 20-02 |
Po zdobyciu stopniu Podrzędnego szefa przestępców będziesz mógł wybrać ścieżkę Szefa:
Stanowisko | Pensja na tydzień | Wymagania do awansu | Zadanie codzienne | Dni pracy | Godziny pracy |
Mięśniak | 1908 | Złośliwość: 7 | Podłe interakcje | Śr, Pt, So | 22-04 |
Kierowca przestępców | 3822 | Złośliwość: 8 Majsterkowanie: 2 | Podłe interakcje | Śr, So | 20-03 |
Kasiarz | 6699 | Złośliwość: 9 Majsterkowanie: 4 | Ulepszanie obiektów | Śr, So, Nd | 18-01 |
Mózgowiec | 8043 | Złośliwość: 10 Majsterkowanie: 6 | Ulepszanie obiektów | Pn, Czw, Nd | 18-01 |
Szef | 12 460 | - | Podłe interakcje | Pn, Śr, Czw, Nd | 17-00 |
0
Komentarze czytelników
Alfapolicyjna69 Junior
Kod na umiejętność mi nie działa, co robić?
A.................... Junior
EJLUDNOŚCI! Ktoś mi powie gdzie moge KUPIĆ bierznie itd.??????????
Adon Junior
Dlaczego PDF jest niezaktualizowany wzgledem poradnika widniejacego na stronie?
Pavlaa555 Junior
Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi? Po 3 minutach grania w klinice znikają mi wyniki badań. Dopiero po wyłączeniu i ponownym włączeniu je widzę. Niestety kolejne 3 minuty i znowu nie ma. Czy da się je jakoś przywrócić czy jest to jakiś błąd? Dodam, że odkąd mam ten dodatek to tak się dzieje. Natomiast nigdy nie było tak, że aż tak często..
Ciri Junior
Czy jeśli mój sim zażyje eliksir młodości przygotowany przez czarownice to nie umrze ze starości?
Cecylina Junior
Monssiks, wejdź w zarządzanie światami kliknij w tą rodzinę i obok ikonki play są 3 kropki - kliknij je wybierz eksmituj rodzine czy jakoś tak i masz 2 strzałki kliknij je poszukaj męża i go dodaj
Mam nadzieję, że pomogłam??
Mangolii12 Junior
Czy wie ktoś jak na konsoli Xbox one nakierować kursor na opcję " Kup " w np. opcji " kup książki "
Subiektywizja Junior
Kiedyś rozszyfruję te wszystkie metafory
madziaj Junior
hej mam prośbe czy jak sie ma moda mcc to gdzie można znlezdz ciężkość pracy
HEEEELLPPPPPPPP PLLEEESSEE
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
