Sims 4: Rozrywkowa kariera, porady
Aktualizacja:
Rozrywkowa kariera w Sims 4 pozwoli Ci wcielić się w zawodowego muzyka lub satyryka. Twój Sim ma zadatki na komika albo da się u niego dostrzec talent do instrumentów muzycznych? Niniejsza strona poradnika podpowie Ci jak osiągnąć sukces w karierze rozrywkowej. Poznasz tu wszystkie wymagania do awansu, zarobki na poszczególnych stanowiskach oraz dni i godziny pracy.
Informacje ogólne

To kariera, która dość szybko, bo po czwartym szczeblu, rozdziela się na dwie, zupełnie od siebie różne ścieżki: Muzyka (A) i Satyryka (B). Do pracy na początku kariery oraz w przypadku ścieżki muzyka musisz chodzić zainspirowany, a w ścieżce satyryka rozbawiony. Zarobki są tu dość dobre biorąc pod uwagę włożony trud, ale ponieważ ścieżka Satyryka (B) jest prostsza do przejścia zarobki są w niej o ok. 1000 Simoleonów niższe.
W ścieżce Muzyka (A) zarobisz tygodniowo 9 520 Simoleonów (przy 4 dniach pracy po 7 godzin). To naprawdę dobry wynik. W ścieżce Satyryka (B) zarobisz 8 532 Simoleonów przy 3 dniach pracy po 6 godzin.
Ścieżka awansu

Rozpoczynasz jako Komik amator (1). Zadaniem codziennym jest pisanie dowcipów albo ćwiczenie gry na jednym z instrumentów. I już teraz dobrze by było abyś zdecydował się czy chcesz iść ścieżką muzyka czy satyryka (i w zależności od dokonanego wyboru wykonuj dane zadanie codzienne). Do pracy najlepiej chodzić zainspirowanym Simem (to osiągnąć łatwo poprzez opcję "Pomyśl pod prysznicem" tuż przed pójściem do pracy). Pierwszym celem jest osiągnięcie 2. poziomu charyzmy, co łatwo zrobić poprzez wykonywanie interakcji "Ćwicz przemowy" na lustrze. Po awansowaniu na Poszukiwacza konkursów dla amatorów (2) musisz zdobyć czterech przyjaciół. Jeśli masz jakiś przyjaciół także w postaci członków rodziny to masz łatwiej. Aby zdobyć wymaganą liczbę przyjaciół udawaj się na parcele publiczne albo przed dom i rozmawiaj z Simami stosując interakcje z kategorii "Przyjazne" i "Zabawne". Pielęgnuj jednocześnie pozyskane przyjaźnie poprzez dzwonienie do Sima albo spotykanie się od czasu do czasu by nie wygasły.

Będąc Trzeciorzędnym komikiem (3) musisz zdobyć 3. poziom umiejętności gry na gitarze LUB umiejętności komediowych. Po awansie na 5. poziom wybierzesz ścieżkę, gdzie będziesz rozwijać albo jedną albo drugą umiejętność, więc już teraz zdecyduj i skup się na jednej z tych dwóch umiejętności (przy okazji wykonując codzienne zadanie).

Po awansie na Artystę otwierającego (4) musisz zdobyć 3. poziom charyzmy. Ponad to musisz zarobić 100 Simoleonów na napiwkach za swoje występy w postaci opowiadania skeczy bądź grania na dowolnym instrumencie. Aby wykonywać skecz musisz go najpierw napisać - w tym celu na komputerze wybierz "Komediowe" > "Napisz krótki skecz". W przypadku instrumentów możesz wykonywać utwory. Jeśli masz domowników sprawa jest banalnie prosta, niech rzucą Ci napiwek. Jeśli nie udaj się do jakiegoś miejsca publicznego graj tam na instrumencie bądź wykonaj skecz przy mikrofonie. Dobrym pomysłem jest udanie się np. do parku, kupno mikrofonu bądź gitary i występowanie w nim oraz liczenie na szczęście, że szybko trafi się jakiś Sim, który rzuci Twojemu napiwek. Po spełnieniu warunków do awansu decydujesz czy chcesz podążyć ścieżką Muzyka (A) czy też Satyryka (B).

Po wybraniu ścieżki Muzyka (A) zostajesz Autorem piosenek reklamowych (5 A). Do pracy musisz dalej chodzić zainspirowanym, a codziennym zadaniem jest granie na instrumencie. Musisz rozwinąć umiejętność grania na pianinie na 3. poziomie - w tym celu "Ćwicz" granie na pianinie. Dodatkowo musisz napisać 5 melodyjek reklamowych. W tym celu klikaj pięć razy na instrumencie np. na pianinie i wybieraj opcję "Napisz melodyjkę reklamową". Musisz także rozwijać umiejętność gry na drugim instrumencie: gitarze bądź skrzypcach (oczywiście odbywa się to poprzez "Ćwicz"). Dokonaj wyboru drugiego instrumentu teraz i potem się go trzymaj przy kolejnych wymaganiach do awansu. Zostając Poważnym instrumentalistą (6 A) musisz dalej rozwijać grę na pianinie (4. poziom) oraz grę na drugim instrumencie: grę na gitarze bądź grę na skrzypcach (5. poziom). Dodatkowo musisz posiadać aż 7 przyjaciół. Czterech powinieneś już posiadać. Korzystając z wcześniejszych rad zdobądź wymaganą liczbę przyjaciół.

Awans na Zawodowego pianistę (7 A) wymaga od Ciebie osiągnięcia 5. poziomu grania na pianinie oraz grania na tym instrumencie przez 10 godzin - to jest wyjątkowo proste. Zostając Skrzypkiem symfonicznym (8 A) dalej rozwijasz umiejętność grania na pianinie - 6. poziom. Dodatkowo - wbrew nazwie stanowiska pracy - musisz rozwinąć na 6. poziom grę na skrzypcach LUB grę na gitarze.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
Alfapolicyjna69 Junior
Kod na umiejętność mi nie działa, co robić?
A.................... Junior
EJLUDNOŚCI! Ktoś mi powie gdzie moge KUPIĆ bierznie itd.??????????
Adon Junior
Dlaczego PDF jest niezaktualizowany wzgledem poradnika widniejacego na stronie?
Pavlaa555 Junior
Czy ktoś może mi powiedzieć o co chodzi? Po 3 minutach grania w klinice znikają mi wyniki badań. Dopiero po wyłączeniu i ponownym włączeniu je widzę. Niestety kolejne 3 minuty i znowu nie ma. Czy da się je jakoś przywrócić czy jest to jakiś błąd? Dodam, że odkąd mam ten dodatek to tak się dzieje. Natomiast nigdy nie było tak, że aż tak często..
Ciri Junior
Czy jeśli mój sim zażyje eliksir młodości przygotowany przez czarownice to nie umrze ze starości?
Cecylina Junior
Monssiks, wejdź w zarządzanie światami kliknij w tą rodzinę i obok ikonki play są 3 kropki - kliknij je wybierz eksmituj rodzine czy jakoś tak i masz 2 strzałki kliknij je poszukaj męża i go dodaj
Mam nadzieję, że pomogłam??
Mangolii12 Junior
Czy wie ktoś jak na konsoli Xbox one nakierować kursor na opcję " Kup " w np. opcji " kup książki "
Subiektywizja Junior
Kiedyś rozszyfruję te wszystkie metafory
madziaj Junior
hej mam prośbe czy jak sie ma moda mcc to gdzie można znlezdz ciężkość pracy
HEEEELLPPPPPPPP PLLEEESSEE
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
