Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

DARK - poradnik do gry

DARK - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK poradnik DARK

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Pomieszczenie ochrony

Pomieszczenie ochrony - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Pomieszczenie ochrony

Przejdź wąskim korytarzem do pomieszczenia ochrony. Próba skontaktowania się z Rose zakończy się niepowodzeniem. Co więcej, windą dotrze tu wkrótce czterech nowych wartowników i z oczywistych względów ich pojawienie się utrudni ci dotarcie do wyjścia z omawianej lokacji.

Szybko schowaj się za prawą zasłoną i zaczekaj aż przeciwnicy rozstawią się w ustalonych miejscach (nie próbuj przebiec przez pomieszczenie ochrony, bo nie zdążysz z dotarciem do wyjścia) - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Szybko schowaj się za prawą zasłoną i zaczekaj aż przeciwnicy rozstawią się w ustalonych miejscach (nie próbuj przebiec przez pomieszczenie ochrony, bo nie zdążysz z dotarciem do wyjścia). Zaczekaj aż pierwszy wartownik pojawi się po prawej stronie, w pokazanym na screenie miejscu. Postać tę najwygodniej byłoby zlikwidować z pomocą ataku dystansowego. W przeciwnym wypadku musisz zaczekać aż strażnik odwróci się i szybko się do niego zbliżyć.

Wyrusz właśnie w prawo, omijając chwilowo główny obszar pomieszczenia ochrony - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Wyrusz właśnie w prawo, omijając chwilowo główny obszar pomieszczenia ochrony. Po drodze rozglądaj się za pokazanym na screenie PDA (200 punktów doświadczenia).

1 - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Kolejną osobą, którą powinieneś zainteresować się jest strażnik pokazany na screenie 1 - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Kolejną osobą, którą powinieneś zainteresować się jest strażnik pokazany na screenie 1. Zaczekaj aż postać ta odwróci się i wyruszy w stronę jednego z terminali komputerowych. Możesz od razu użyć ataku dystansowego na tym przeciwniku lub najpierw mocy Shadow Leap żeby bezpiecznie przedostać się na drugą stronę wykrywacza metali (screen 2).

Przedostatni wartownik w pomieszczeniu ochrony - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Przedostatni wartownik w pomieszczeniu ochrony

Ponownie omiń wykrywacz metali i zajmij się teraz przeciwnikiem rozstawionym w centralnej części pomieszczenia ochrony.

Ostatni przeciwnik - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry
Ostatni przeciwnik

Na koniec zostaw sobie wartownika stojącego blisko punktu wyjścia. Także i w tym przypadku optymalnym rozwiązaniem jest atak Shadow Kill lub Shadow Grip. W przeciwnym wypadku musiałbyś przeteleportować się na prawo od tej osoby, tak by nie zaalarmować jej dźwiękami towarzyszącymi używaniu mocy Shadow Leap.

Cel Twojej podróży to pokazane na screenie wyjście z pomieszczenia ochrony - Pomieszczenie ochrony | Rozdział 3 - Atlantis | DARK - DARK - poradnik do gry

Cel Twojej podróży to pokazane na screenie wyjście z pomieszczenia ochrony. Uwaga - Jeżeli nie chcesz nikogo zabijać w opisanej wyżej lokacji to postaw na częste używanie teleportacji, uważając na dwóch wrogów pozostających w ruchu i unikając mijanych po drodze wykrywaczy metali.