New Prospects, New Old Enemies | The Dark Eye Chains of Satinav
Aktualizacja:

Porozmawiaj z Jacomo, a odkryjesz dużą część tajemnicy stanowiącej kanwę wydarzeń sprzed lat i dowiesz się o zapieczętowaniu wszystkich, z wyjątkiem jednego, przejść do krain wróżek, proroku i istocie zwanej Satinav, Bagnach Rozpaczy i tajemniczym potworze z bagien...
New Old Enemies

Wejdź do młyna, co okaże się nie być najlepszym pomysłem, bo Geron skończy w ciemnościach, przywiązany do kolumny podtrzymującej dach. W dachu są trzy dziury (Hole). Odezwij się do tej po lewej stronie, nad drzwiami wejściowymi. Odpowie Nuri, z którą musisz współpracować, by się uwolnić. Nuri rzuciła na jedną z szalek wagi za Geronem ostre odłamki, a także dzięki magii potrafi skupić światło księżyca w jednej z trzech dziur. Przełączając się pomiędzy nimi możesz obejrzeć całą lokację.

Przełącz się na prawą dziurę klikając na niej (Hole). Znajduje się tu zepsuty mechanizm młyna. Użyj zaklęcia naprawy na kołowrocie (Gears). Przełącz się na środkową dziurę i użyj zaklęcia zniszczenia na lampie olejowej (Oil Lamp) wiszącej tuż pod nią. Lampa roztrzaska się na podłodze, ale stołku pozostaną jej odłamki (Shards). Użyj na nich zaklęcia naprawy. Teraz użyj piły (Twin Saw), która właśnie spadła na podłogę i Geron uwolni nogi.

Przy ścianie stoi zniszczony regał. Kopnij w jego uszkodzoną część (Leg of Cupboard). i przełącz się na pierwszą dziurę (Hole) po lewej. Użyj zaklęcia naprawy na wadze (Scale), a następnie zaklęcia zniszczenia na klepsydrze (Hourglass), a na jedną z szalek wagi wysypie się piasek. Teraz weź z jednej z szalek wagi odłamek rzucony przez Nuri (Nuri's Shard). Użyj go (Shard) na więzach (Hand Fetters).

Nadal przełączając się pomiędzy dziurami w dachu podnieś z podłogi kawałki sznura (Fetters), zabierz stołek (Stool) i piłę (Twin Saw), słomę (Straw) i ekwipunek (Gear). Aktywuj środkową dziurę i przyjrzyj się klapie do piwnicy w podłodze (Trapdoor). Użyj zaklęcia naprawy na kawałkach sznura (Fetters) i przywiąż go do klapy. Otwórz klapę i połóż na niej koc (Blanket). Koc jest teraz trochę za mały żeby zakryć całą dziurę w podłodze, dlatego użyj na nim noża (Knife). Na koniec rozrzuć na kocu słomę (Straw).

Wyjdź z młyna. Porozmawiaj z Nuri, a następnie postaw na pomoście (Catwalk), na którym właśnie stoisz stołek (Stool). Opowiedz Nuri o krainie Fanglari i wbij piłę (Twin Saw) w złamaną belkę (Beam) podtrzymującą daszek, na którym siedzi wróżka).
0
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
- Poradnik do gry - The Oak Leaf Challenge | The Dark Eye Chains of Satinav
- Crows! | The Dark Eye Chains of Satinav
- To catch a fairy | The Dark Eye Chains of Satinav
- Bad Leads to Worse | The Dark Eye Chains of Satinav
- Northward | The Dark Eye Chains of Satinav
- In the Camp of the Zholochai! | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav
- New Prospects, New Old Enemies | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Prism | The Dark Eye Chains of Satinav
- Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Three Impossible Tasks | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dream Chambers | The Dark Eye Chains of Satinav
- Back Home | The Dark Eye Chains of Satinav
- To the King! | The Dark Eye Chains of Satinav
- Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Harp | The Dark Eye Chains of Satinav
- The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.