Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Northward | The Dark Eye Chains of Satinav poradnik The Dark Eye: Chains of Satinav

Wejdź do wozu i zabierz z niego berło błazna (Staff of Bells),leżącą obok pokrywkę (Lid), blaszaną butelkę (Tin Bottle), pałeczki dobosza (Drumstick) i lejce (Reins) - Northward | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Wejdź do wozu i zabierz z niego berło błazna (Staff of Bells),leżącą obok pokrywkę (Lid), blaszaną butelkę (Tin Bottle), pałeczki dobosza (Drumstick) i lejce (Reins). Wyjdź na zewnątrz.

Porozmawiaj najpierw z Nuri, a potem użyj berła na kołowrocie (Mechanism) obok wieży z dzwonem - Northward | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Porozmawiaj najpierw z Nuri, a potem użyj berła na kołowrocie (Mechanism) obok wieży z dzwonem. To samo zrób z lejcami wykorzystując je jako pasek klinowy. Zakręć kołowrotem. Krasnolud Gram otworzy swój sklepik. Wypytaj go dokładnie o wszystko, a następnie porozmawiaj z siedzącym przy stole rycerzem (Knight Wrathling). Zapytaj go o wszystko oferując na koniec sprzedaż konia za jednego dukata (Horse for one ducat). Zwróć się o pomoc do Nuri (To Nuri: Gear) i wybieraj opcje (Remind Nuri of Home), (To the Knight: Help for Nuri), (One ducat for horse). Wróć do sklepu Grama i kup ekwipunek (Gear).

Pozostaje jeszcze kwestia wymiany czegoś wartościowego za informację - Northward | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Pozostaje jeszcze kwestia wymiany czegoś wartościowego za informację. Przyjrzyj się blaszanej butelce (Tin Bottle) w ekwipunku. Zaoferuj znajdujący się w niej eliksir Gramowi. Ten jednak nie jest zainteresowany, ponieważ ma lepszy i na dodatek od razu z odpowiednim barwnikiem. Podejdź do okienka z boku sklepiku Grama i użyj zaklęcia niszczącego na butelce z eliksirem krasnoluda (Vial). Przyjrzyj się rosnącemu w korytku na murach krzakowi z jagodami (Oneberry Bush) i spróbuj je zerwać. Nic z tego. Nad wejściem do wozu przycupnął kruk (The Raven). Porozmawiaj z nim i poproś na koniec o przyniesienie jagód (Oneberries). Podnieś zrzucony przez ptaka krzak i użyj go na znajdującej się w inwentarzu pokrywce (Lid). Zawartość pokrywki zgnieć pałeczką dobosza (Drumstick) i powstały w ten sposób sok (Lid with Oneberry Juice) zlej do blaszanej butelki (Tin Bottle). Produkt końcowy zaoferuj krasnoludowi w zamian za informację. Po wyczerpaniu tematów do rozmowy możesz ruszać w dalszą drogę.