Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav poradnik The Dark Eye: Chains of Satinav

Porozmawiaj z impem, a następnie zerwij kwiat (Blossom), na którym siedzi motyl (Butterfly) - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Porozmawiaj z impem, a następnie zerwij kwiat (Blossom), na którym siedzi motyl (Butterfly). Wróć do obozowiska orków i zabierz z niego tarczę (Ork Shield) i naszyjnik (Bracelet). Na rożnie została pieczeń (Roast). Użyj na niej noża (Knife), a Geron odetnie kawałek mięsa (Meat). Przejdź do miejsca rytuału szamana i daj mięso psu (Guard Dog), a będziesz mógł zabrać ziele fajkowe (Pipe-Weed). Wróć pod drzewo z impem.

Wstaw tarczę (Ork Shield) w dziurę w skale (Gap in Rock), a motyl zostanie pożarty przez roślinę wydzielając przy tym zieloną maź (Slime). Weź jej trochę i rozsmaruj na czerwonej skale (Red Rock) na brzegu jeziora. Ponownie porozmawiaj z impem, który wpadnie w tak zastawioną pułapkę. Jeszcze raz zagadaj do impa, który odpowie na pytania tylko wtedy, jak zdobędzie jakiś kapelusz i ziele do fajki. Daj mu woreczek z zielem (Pipe-Weed). Następnie użyj w inwentarzu naszyjnika (Bracelet) na pojemniku na paszę (Fodder Bag), a otrzymasz kapelusz (Decorated Fodder Bag), który podaruj impowi.

Nuri i Geron dotrą do jaskini, w której jednak nie ma naukowca - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Nuri i Geron dotrą do jaskini, w której jednak nie ma naukowca. Trzeba będzie go poszukać. Przyjrzyj się palenisku (Fireplace) i pogrzeb w nim, a znajdziesz kawałek węgla drzewnego (Charcoal). Przyjrzyj się dużemu rysunkowi (Drawing) na postumencie i podnieś go. Otwórz stojącą w rogu skrzynię (Chest) i wyjmij z niej jedną z tabliczek (Tablets). Nieco za wysoko stoi słój (Jar), w którym lata motyl. Użyj na nim zaklęcia zniszczenia, a motyl wydostanie sie na wolność. Trzeba teraz rozświetlić ciemną niszę. Połóż na stojącym przed nią pojemniku (Basin) zerwany wcześniej kwiat (Blossom). Przyjrzyj sie wyjętej ze skrzyni tabliczce (Stone Tablet) i zajrzyj do niszy.

W niszy znajduje się plan jaskini - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W niszy znajduje się plan jaskini. Geron z Nuri muszą dotrzeć do komnaty z artefaktem, gdzie prawdopodobnie spotkają naukowca. Wokół mapy jaskini zwisa z sufitu sześć stalaktytów, a poniżej nich z zmieni wystaje sześć stalagmitów, do których przywiązano sznury. Odpowiednia kombinacja zawiązanych pomiędzy grupami sznurów wskaże konkretne miejsca, w tym to, w którym znajduje się naukowiec.

Przyjrzyj się jeszcze raz tabliczce (Stone Tablet). Są na niej cztery rysunki i kombinacje liczb. Przy trzecim z rysunków liczby mają wartość 4x1 | 2x4. Drogą dedukcji dochodzimy do wniosku, że liczby te wskazują na stalaktyty i stalagmity. Pierwsza liczba oznacza stalaktyt, druga stalagmit. Dlatego też chwytamy linę (Thread) przywiązaną do pierwszego stalagmitu i łączymy ją z czwartym stalaktytem. Następnie chwytamy linę (Thread) przywiązaną do czwartego stalagmitu i łączymy ją z drugim stalaktytem. Tak, jak na obrazku powyżej. Wiemy już gdzie jest naukowiec, trzeba jeszcze tylko przerysować mapę. Użyj węgla drzewnego (Charcoal) na rysunku (Drawing) i przejdź w głąb jaskini.

Po krótkiej scence okaże się, że sytuacja nieco się skomplikowała - The Fairy Scholar | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Po krótkiej scence okaże się, że sytuacja nieco się skomplikowała. Podnieś z ziemi kawałek złamanej miarki (Half a Yardstick). Niestety, drugi jej fragment jest przygnieciony. Użyj tego kawałka, który masz na stercie głazów (Rubble) i podnieś z ziemi drugi fragment (Part of Yardstick). Użyj na złamanej miarce (Broken Yardstick) zaklęcia naprawy. Podnieś z ziemi ramię rzeźby (Arm of Knight's Statue) i spróbuj porozmawiac z Jacomo Nautą. Coś mu utkwiło w gardle. Daj Jacomo bukłak z wodą (Water Bladder) i wypytaj go o wszystko. Aby narysować plan wyjścia z jaskini Jacomo potrzebuje notatek. Użyj miarki na ramieniu rzeźby i sięgnij tak utworzonym narzędziem (Yardstick with Arm) po torbę z notatkami (Backpack). Daj torbę Jacomo, a otrzymasz wskazówki dotyczące wyjścia z jaskini (Directions). Teraz rzuć kartkę papieru ze wskazówkami do koszyka (Wicker Basket) po drugiej stronie przepaści.