Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav poradnik The Dark Eye: Chains of Satinav

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

Zabierz siekierę (Hatchet) wbitą we dront zniszczonego budynku i wyciągnij z ziemi obok ogniska ostrze łopaty (Blade of Spade) - Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Zabierz siekierę (Hatchet) wbitą we dront zniszczonego budynku i wyciągnij z ziemi obok ogniska ostrze łopaty (Blade of Spade). Użyj siekiery na zniszczonej taczce (Cart), i podnieś odrąbany trzonek (Handle). Połącz go z ostrzem, a otrzymasz prowizoryczne wiosło (Spade). Na koniec użyj zaklęcia naprawy na wraku łódki (Boat Wreck). Użyj na łodzi (Boat) łopaty (Spade) i możesz odpływać.

Z łódki zabierz linę (Rope) - Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Z łódki zabierz linę (Rope). Podnieś z ziemi dziurawy but (Perforated Boot) i wykop za pomocą łopaty (Spade) roślinę plującą śmierdzącą mazią (Strange Plant). Zetnij siekierą (Hatchet) suchy pień (Tree Trunk) i przywiąż linę do drzewa (Hollow Tree).

Obejrzyj postument z pawiem (Statue of Peacock) i poproś Nuri żeby go cały czas dotykała (Touch peacock) - Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Obejrzyj postument z pawiem (Statue of Peacock) i poproś Nuri żeby go cały czas dotykała (Touch peacock). Oko (Creature) zawsze patrzy w tę stronę, w którą biegnie odbity promień. Odwróć statuę tak, by jej promień skierowany był w stronę sadzawki oleju (Lamp Oil). Przejdź w prawo, zabierz lustro (Mirror) i idź w górę ekranu.

Obejrzyj teraz oko (Creature) - Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Obejrzyj teraz oko (Creature). Z ziemi podnieś grzyb (Mushroom). Tuż obok lata ważka (Dragonfly). Złap ją za pomocą hamaka (Hammock). Z spetryfikowaną kobietą (Petrified Woman) leży skamieniały nietoperz (Petrified Bat) - podnieś go. Przyjrzyj się teraz wielkiemu robakowi (Giant Worm) i użyj na nim wykopanej z ziemi rośliny (Strange Plant). W dziurę (Hole) ponad robakiem wstaw lustro (Mirror). Użyj zaklęcia zniszczenia na oku (Creature) i podrażnij roślinę wstawioną w robala przypalając go hubką i krzesiwem (Flintstone and Tinder). Roślina plunie w oko uszkadzając je.

Wróć do Nuri i ustaw statuę z pawiem tak, aby promień odbijał się od obydwu luster - zarówno od tego, który trzyma skamieniała kobieta, jak i od tego, który Geron wstawił w dziurę nad robalem - Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Wróć do Nuri i ustaw statuę z pawiem tak, aby promień odbijał się od obydwu luster - zarówno od tego, który trzyma skamieniała kobieta, jak i od tego, który Geron wstawił w dziurę nad robalem. Podejdź do sadzawki oleju (Lamp Oil) i nabierz go w bukłak (Water Bladder). Weź też zepsutą lampę olejową (Oil Lamp) i użyj nie niej zaklęcia naprawy. Idź teraz w prawo, w kierunku oka.

Ustaw pryzmat (Prism) na szczycie (Contraption) wbitego w ziemię słupka - Fanglari Ho! | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Ustaw pryzmat (Prism) na szczycie (Contraption) wbitego w ziemię słupka. Na kole zapalą się dwa symbole: półksiężyca i cegieł. W niszę (Basin) pomiędzy nimi wstaw naprawioną lampę olejową (Oil Lamp). Podejdź do słupka i zakręć przymocowanym do niego mechanizmem (Gear). Na kole wyświetlą się symbole żuka i ptaka. W niszę na górze wstaw ważkę (Dragonfly). Ponownie zakręć mechanizmem, a zobaczysz symbole wody i ognia. Pomiędzy nie, w ostatnią niszę, wlej olej z bukłaka (Water Bladder with Lamp Oil) i zapal go hubką i krzesiwem (Flintstone and Tinder). Podejdź do słupka i dotknij pryzmatu (Prism).