Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav poradnik The Dark Eye: Chains of Satinav

Pokaż odźwiernemu (Academy Guard) stojącemu przed bramą akademii pismo wybierając w rozmowie opcję (Royal Charter) i wejdź do środka - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Pokaż odźwiernemu (Academy Guard) stojącemu przed bramą akademii pismo wybierając w rozmowie opcję (Royal Charter) i wejdź do środka. Na dziedzińcu dokładnie obejrzyj pokryty rysunkami okrag (Circle of the Gods) i znajdującą się pośrodku dziurkę na klucz (Hole in the Ground). Wejdź do budynku akademii.

Spróbuj otworzyć drzwi (Door) po lewej stronie ekranu, ale te są zamknięte - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Spróbuj otworzyć drzwi (Door) po lewej stronie ekranu, ale te są zamknięte. Wejdź w takim razie przez drzwi po drugiej stronie korytarza, do biblioteki.

Porozmawiaj z Jacomo do momentu, aż wyczerpiesz wszystkie opcje dialogowe, a trzy, które pozostaną, będą się powtarzać - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Porozmawiaj z Jacomo do momentu, aż wyczerpiesz wszystkie opcje dialogowe, a trzy, które pozostaną, będą się powtarzać. Weź ze stołu dzban z winem (Decanter) i lupę (Magic Glass). Przeczytaj też napisy na trzech tabliczkach (Tablet) przytwierdzonych do ściany. Wróć na chwilę do pracowni Gwinnlinga w domu na piętrze i przez lupę przyjrzyj się napisom na rysunku harfy (Painting). Geron dowie się o miejscu nazywanym Raven's Peak. Wracaj do akademii.

Idź do biblioteki i powiedz Jacomo o odkryciu (Ravens Peak) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Idź do biblioteki i powiedz Jacomo o odkryciu (Raven's Peak). Zacznij przeglądać książki na półkach (Bookshelves). Przeczytaj dokładnie fragmenty wszystkich książek, a szczególnie te dotyczące położenia (Reaven's Peak) w dziale (Geographia) i transmigracji (Transmigration) w dziale (Ars Magica). Wyjdź z biblioteki.

W korytarzu rozwieszona jest kotara (Doublet of the Guard) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W korytarzu rozwieszona jest kotara (Doublet of the Guard). Ściągnij ją i wyjdź przez okno. Widłami (Bloody pitchfork) wyłam deski w zabarykadowanym oknie obok (Boarded Up Window) i wejdź przez nie do środka. Na podłodze siedzi mistrz Onkward (Magician), który stale powtarza jedno zdanie: (Eius causa discimus), a poza tym nie daje się z nim nawiązać żadnego kontaktu. Podnieś z podłogi kapelusz (Magician's Hut) i wróć na korytarz.

Przypatrz się uważnie trzem tabliczkom (Tablet) wiszącym na ścianie w korytarzu - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Przypatrz się uważnie trzem tabliczkom (Tablet) wiszącym na ścianie w korytarzu. Na trzeciej z nich patrząc od lewej strony wyryta jest inskrypcja, którą powtarzał mistrz Onkward. Geron opuka ją i stwierdzi, że za tabliczką coś jest. Użyj noża (Knife) na fragmencie trzeciej tabliczki (Eius-Tablet) i z wnęki zabierz klucz (Key). Wyjdź na dziedziniec akademii.

Przyjrzyj się zabranej z korytarza tabliczce (Eius-Tablet) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

Przyjrzyj się zabranej z korytarza tabliczce (Eius-Tablet). Widnieją na niej liczby 5 12 1 3. Przypatrz się teraz narysowanemu na ziemi kręgowi dwunastu bogów (Circle of the Gods). Włóż znaleziony klucz (Key) w dziurkę pośrodku (Hole in the Ground). Teraz będziesz mógł przeczytać imiona wszystkich dwunastu bogów. Pierwszym i najwyższym z bóstw jest Praios. Naciśnij najpierw tabliczkę z imieniem Boron, potem Rahja, Praios i na końcu Efferd. Otworzy się tajne przejście. Wejdź w nie.

W jaskini znajduje się pierścień (Artefact in Magic Cage) chroniony przez magiczną barierę - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W jaskini znajduje się pierścień (Artefact in Magic Cage) chroniony przez magiczną barierę. Sięgnij po niego. To nic nie da. Przyjrzyj się żyrandolowi (Chandelier) ponad artefaktem. Włóż w niego kapelusz (Magician's Hut). W kapelusz wstaw dzban z winem (Decanter). Użyj zaklęcia zniszczenia na glinianym dzbanie (Clay Jug) i wrzuć jego skorupki (Clay Shards) do klatki z artefaktem. Użyj zaklęcia naprawy na potłuczonym dzbanku (Clay Shards in Magic Cage) i odetnij nożem (Knife) czubek kapelusza (Magician's Hut with Wine). Zabierz z podłogi pierścień (The Seer's Artefact) i wróć do biblioteki.

W rozmowie z Jacomo wybierz opcje (The Seers artefact), (Artefact as bait), (Change magic word), (Corvus), (Own suggestion), (Satinav), (Departure) - Academy of Magic | The Dark Eye Chains of Satinav - The Dark Eye: Chains of Satinav - poradnik do gry

W rozmowie z Jacomo wybierz opcje (The Seer's artefact), (Artefact as bait), (Change magic word), (Corvus), (Own suggestion), (Satinav), (Departure).