Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Star Wars: The Old Republic - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Na skróty (misje główne i poboczne) | Sith Warrior | Star Wars The Old Republic poradnik Star Wars: The Old Republic

Ostatnia aktualizacja: 16 sierpnia 2019

Na skróty (misje główne i poboczne)

W tym dziale umieszczona została lista wszystkich celów w misjach głównych, pobocznych, bonusowych i samouczka, które rozgrywają się na planecie Korriban - ułożona w taki sposób, w którym zminimalizowany został czas potrzebny na samo bieganie i odwiedzanie tych samych obszarów.

Najczęściej jest tak, że kolejne zadania poboczne można wykonać lub dobrze jest wykonać (z racji poziomu twojej postaci) w czasie wykonywania kolejnych zadań głównych (Class). Dlatego cele wszystkich misji zostały podzielone na misje główne.

Zwróć uwagę, że nie ma tu rzeczy związanych z encyklopedią (Codex) - tych poszukaj w rozdziale "Miejsca". Nie ma tu także celów misji pobocznych typu Heroic. Ich opisy są na końcu działu z zadaniami pobocznymi - "Korriban".

Legenda

  1. Kolorem pomarańczowym oznaczono wszelkie dalsze podróże za pomocą taksówek i punktów szybkiej podróży.
  2. Kolorem niebieskim oznaczono zadania główne (klasowe).
  3. Kolorem czerwonym oznaczono zadania poboczne.
  4. Kolorem zielonym oznaczono zadania poboczne typu Heroic. Z racji ich specyfiki są tu tylko miejsca, w których "po drodze" można rozpocząć takie zadanie, ale nic ponadto.
  5. W przypadku zadań bonusowych ich nazwy umieszczane są po nazwie zadania głównego lub pobocznego (po dwukropku), z którym są związane.
  6. Tekst [rozpoczęcie misji] po nazwie misji oznacza, że w tym miejscu ją rozpoczynasz. Po nazwie następuje imię postaci, która jest zleceniodawcą zadania.
  7. Tekst [zakończenie misji] po nazwie misji oznacza, że ten cel kończy dane zadanie.
  8. Znak [o] przed nazwą misji oznacza, że ten cel jest opcjonalny. Czasami jest tak, że aby zadanie pchnąć do przodu, trzeba zdecydować się na jeden z dwóch celów.
  9. Znak [+] przed nazwą misją oznacza, że ten cel wykonujesz zmierzając w kierunku miejsc, w którym możesz wykonać kolejne cele innych zadań. Innymi słowy, ten cel misji wykonujesz "po drodze" - najczęściej chodzi tu o zabicie jakieś liczby przeciwników konkretnego rodzaju albo zniszczenie lub zebranie przedmiotów, których w okolicy jest mnóstwo i nie będziesz miał problemu z ich odnalezieniem.

(L03) Arm Yourself

Arm Yourself [rozpoczęcie misji] - Overseer Tremel

Arm Yourself - Speak to Overseer Tremel (Porozmawiaj z Overseer Tremelem)

Oznacz Quick Travel Point (Offworld Orientation)

[+] Arm Yourself: Reclaiming the Valley (Bonus) - Kill K'lor'slug Foragers: 0/6 (Zabij K'lor'slug Foragers: 0/6)

K'lor'slug Infestation [rozpoczęcie misji] - Sergeant Cormun

[+] K'lor'slug Infestation - Kill K'lor'slug: 0/6 (Zabij K'lor'slugi: 0/6)

K'lor'slug Infestation - Detonate the Explosives (Zdetonuj ładunki wybuchowe)

K'lor'slug Infestation [zakończenie misji] - Return to Sergeant Cormun (Powróć do Sierżanta Cormuna)

Imperial Edict [rozpoczęcie misji] - Datapad

[+] Imperial Edict - Defeat Tomb Looters: 0/10 (Pokonaj złodziei grobowców: 0/10)

Arm Yourself - Enter the Armory (Wejdź do zbrojowni)

Arm Yourself - Retrieve the Sith Warblade (Zdobądź ostrze Sithów)

Arm Yourself: Ajunta's Ancient Army (Bonus) - Defeat Ancient Droids: 0/10 (Pokonaj starożytne droidy: 0/10)

Arm Yourself - Exit the Armory (Wyjdź ze zbrojowni)

[+] Arm Yourself: Test Your New Blade (Bonus) - Kill K'lor'slugs: 0/6 (Zabij K'lor'slugi: 0/6)

Imperial Edict - Recover Artifacts: 0/3 (Odzyskaj artefakty: 0/3)

Imperial Edict [zakończenie misji] - Report to Sergeant Rikel (Zgłoś się do Sierżanta Rikela)

Oznacz Quick Travel Point (Sith Academy)

Learning From the Best [rozpoczęcie misji] - Assistant Overseer Loun

Arm Yourself - Report to Overseer Tremel's New Location in the Sith Academy (Udaj się do nowego miejsca pobytu Overseera Tremela w Akademii Sithów)

Arm Yourself - Speak to Vemrin (Porozmawiaj z Vemrinem)

Arm Yourself [zakończenie misji] - Report to Overseer Tremel's New Location in the Sith Academy (Udaj się do nowego miejsca pobytu Overseera Tremela w Akademii Sithów)

(L04) Judge and Executioner

Judge and Executioner [rozpoczęcie misji] - Overseer Tremel

Judge and Executioner - Speak to Jailer Knash (Porozmawiaj z dozorcą więziennym Knashem)

[o] Judge and Executioner - Defeat Solentz (Pokonaj Solentz)

[o] Judge and Executioner - Speak to Jailer Knash (Porozmawiaj z dozorcą więziennym Knashem)

[o] Judge and Executioner - Defeat Devotek (Pokonaj Devoteka)

[o] Judge and Executioner - Speak to Jailer Knash (Porozmawiaj z dozorcą więziennym Knashem)

Judge and Executioner [zakończenie misji] - Return to Overseer Tremel (Powróć do Overseera Tremela)

(L06) Slaying the Beast

Slaying the Beast [rozpoczęcie misji] - Overseer Tremel

Learning From the Best [zakończenie misji] - Speak to Overseer Rance (Porozmawiaj z Overseerem Rancem)

Allegiance [rozpoczęcie misji] - Inquisitor Arzanon

Allegiance - Scan and Defeat Acolyte Initiates: 0/4 (Zeskanuj i pokonaj Acolyte Initiates: 0/4)

Allegiance [zakończenie misji] - Return to Inquisitor Arzanon (Powróć do Inkwizytora Arzanona)

Slaying the Beast - Take a taxi to the Lower Wilds (Weź taksówkę do Lower Wilds)

Oznacz Quick Travel Point (Lower Wilds)

Experimental Needs - [rozpoczęcie misji] - Acolyte Krevan

[+] Experimental Needs - Collect Bone Marrow Samples: 0/5 (Zbierz próbki kości: 0/5)

Experimental Needs [zakończenie misji] - Talk to Lord Varacen (Porozmawiaj z Lordem Varacenem)

Dark Science [rozpoczęcie misji] - Lord Renning

Dark Science - Speak to Apprentice Malora (Pokonaj z Uczennicą Malorą)

Wjedź windą, aby oznaczyć Quick Travel Point (Field Research Area) i Taksówkę (Field Research Area)

Lost Supplies [rozpoczęcie misji] - Datapad

[+] Lost Supplies: Clearing the Camps (Bonus) - Defeat Crazed Forces: 0/15 (Pokonaj oszalałych żołnierzy: 0/15)

Lost Supplies - Recover the South Code Cylinder (Odzyskaj południowy cylinder z kodem)

Lost Supplies - Recover the East Code Cylinder (Odzyskaj wschodni cylinder z kodem)

Lost Supplies - Recover the West Code Cylinder (Odzyskaj zachodni cylinder z kodem)

Dark Science - Enter the Tomb Burial Chamber (Wejdź do Komnaty Grobowej)

Dark Science - Collect a Plump K'lor'slug Larva as Bait (Zbierz larwy K'lor'slugów jako przynętę)

Dark Science - Plant the Bait to Summon the Tuk'ata (Połóż przynętę, by przywołać Tuk'ata)

Dark Science - Recover the Mutant Tuk'ata Brain (Zdobądź mózg zmutowanego Tuk'ata)

Lost Supplies - Recover the North Code Cylinder (Odzyskaj północny cylinder z kodem)

Slaying the Beast - Explore the Tomb of Marka Ragnos (Zbadaj Grobowiec Marka Ragnos)

[+] Slaying the Beast: Destroying the Deserters (Bonus) - Defeat the Acolyte Deserters: 0/5 (Pokonaj akolitów-dezerterów: 0/5)

Slaying the Beast - Meditate at the Ancient Sith Carving (Pomedytuj pod starożytną rzeźbą Sithów)

Slaying the Beast - Slay the Beast of Marka Ragnos (Zgładź bestię Marka Ragnos)

Przenieś się do Quick Travel Point (Field Research Area)

Dark Science [opcjonalne zakończenie misji] - Return to Lord Renning or Apprentice Malora (Powróć do Lorda Renninga lub Uczenicy Malory)

[o] Dark Science [zakończenie misji] - Return to Lord Renning (Powróć do Lorda Renninga)

Lost Supplies - Open the Research Supply Crate (Otwórz skrzynkę z zasobami naukowymi)

Udaj się taksówką do Taxi (Sith Academy)

Lost Supplies [zakończenie misji] - Take the Supplies to Sergeant Garus (Zabierz zasoby do Sierżanta Garusa)

Slaying the Beast - Return to Overseer Tremel (Powróć do Overseer Tremela)

Slaying the Beast - Speak to Dolgis (Porozmawiaj z Dolgisem)

Slaying the Beast - Defeat Dolgis (Pokonaj Dolgisa)

Slaying the Beast - Speak to Dolgis (Porozmawiaj z Dolgisem)

Slaying the Beast [zakończenie misji] - Return to Overseer Tremel (Powróć do Overseer Tremela)

(L07) A New Master

A New Master [rozpoczęcie misji] - Overseer Tremel

The Blood Legacy [rozpoczęcie misji] - Overseer Ragate

Purity [rozpoczęcie misji] - Lord Abaron

Purity - Scan Inquisitor Arzanon (Zeskanuj Inkwizytora Arzanona)

Purity - Scan Lord Solence (Zeskanuj Lorda Solence)

[HEROIC 2] Armed and Dangerous [rozpoczęcie misji] - Mission Board

Przenieś się (jeśli możesz) do Quick Travel Point (Sith Academy)

A New Master - Speak to Darth Baras (Porozmawiaj z Darth Barasem)

A New Master - Speak to Phyne (Porozmawiaj z Phyne)

[o] A New Master - Defeat Phyne (Pokonaj Phyne)

[o] A New Master - Defeat Teeno (Pokonaj Teeno)

[o] A New Master - Defeat the Acolytes: 0/2 (Pokonaj Akolitów: 0/2)

[o] A New Master - Speak to Phyne (Porozmawiaj z Phyne)

A New Master - Speak to Darth Baras (Porozmawiaj z Darth Barasem)

Purity - Scan Lord Cestus (Zeskanuj Lorda Cestusa)

Purity - Scan Overseer Ragate (Zeskanuj Overseer Ragate)

A New Master - Speak to Overseer Tremel (Porozmawiaj z Overseer Tremelem)

A New Master - Defeat Overseer Tremel (Pokonaj Overseer Tremela)

A New Master - Speak to Overseer Tremel (Porozmawiaj z Overseer Tremelem)

Purity [zakończenie misji] - Return to Lord Abaron (Powróć do Lorda Abarona)

A New Master - Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

(L08) Sith Arithmetic

Sith Arithmetic [rozpoczęcie misji] - Darth Baras

Jailbreak [rozpoczęcie misji] - Inquisitor Urinth

Jailbreak - Speak to Jedi Quorian Dorjis (Porozmawiaj z Jedim Quorian Dorjis)

[HEROIC 2+] The Hate Machine [rozpoczęcie misji] - Ephran Zell

Rogues [rozpoczęcie misji] - Datapad

[+] Rogues - Destroy Reprogrammed Droids: 0/8 (Zniszcz przeprogramowane Droidy: 0/8)

[+] Rogues: Make an Example (Bonus) - Defeat Escaped Slaves: 0/15 (Pokonaj niewolników-uciekinierów: 0/15)

Sith Arithmetic - Retrieve the Antechamber's Shard (Zdobądź odłamki z przedsionka)

Jailbreak - Retrieve Dorjis's Equipment (Odzyskaj ekwipunek Dorjisa)

Sith Arithmetic - Retrieve the Machine Vault's Shard (Zdobądź odłamki z komnaty maszyny)

Sith Arithmetic - Retrieve the Archives' Shard (Zdobądź odłamki z archiwum)

Daj się zabić, a potem przenieś się do najbliższego centrum medycznego.

Jailbreak - Recover Dorjis's Datalog (Odzyskaj datalog Dorjisa)

Jailbreak - Recover Dorjis' Lightsaber (Odzyskaj miecz świetlny Dorjisa)

Przenieś się do Quick Travel Point (Sith Academy)

Jailbreak - Speak to Jedi Quorian Dorjis (Porozmawiaj z Jedim Quorian Dorjis)

Jailbreak [zakończenie misji] - Return to Inquisitor Urinth (Powróć do Inkwizytorki Urinth)

Sith Arithmetic - Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

Sith Arithmetic - Defeat Klemral (Pokonaj Klemrala)

Sith Arithmetic - Defeat the Acolytes (Pokonaj akolitów)

Sith Arithmetic - Speak to Klemral (Porozmawiaj z Klemralem)

[o] Sith Arithmetic - Retrieve the Antechamber's Shard (Zdobądź odłamki z przedsionka)

[o] Sith Arithmetic - Retrieve the Machine Vault's Shard (Zdobądź odłamki z komnaty maszyny)

[o] Sith Arithmetic - Retrieve the Archives' Shard (Zdobądź odłamki z archiwum)

Sith Arithmetic [zakończenie misji] - Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

(L11) The Final Trial

The Final Trial [rozpoczęcie misji] - Darth Baras

The Final Trial - Talk to Vette (Porozmawiaj z Vette)

[+] The Blood Legacy: Ritual Cleansing (Bonus) - Kill Shyrack Maulers: 0/6 (Pozabijaj Shyrack Maulery: 0/6)

The Blood Legacy - Collect a Skull from the Altar of Bones (Podnieś czaszkę z ołtarza kości)

The Blood Legacy - Soak the Skull in the Blood Pool (Zamocz czaszkę w krwistej sadzawce)

The Blood Legacy - Defeat the Bloodfiend (Pokonaj Bloodfienda)

The Blood Legacy [zakończenie misji] - Return to Overseer Ragate (Powróć do Overseer Ragate)

Rogues [zakończenie misji] - Speak to Inquisitor Jarobi (Porozmawiaj z Inkwizytorem Jarobi)

Grave Robbing [rozpoczęcie misji] - Sentry Yashia

[+] The Final Trial: Eliminate the Competition (Bonus) - Eliminate Competing Acolytes: 0/12 (Wyeliminuj rywali-akolitów: 0/12)

Grave Robbing - Find the Acolyte's Remains (Odnajdź szczątki akolity)

Creeping Hunger [rozpoczęcie misji] - Seh-run

The Final Trial - Make Vette Activate the Hidden Switches: 1/4 (Spraw, aby Vette przesunęła cztery ukryte dźwignie: 1/4)

Grave Robbing - Return to Sentry Yashia (Powróć do strażniczki Yashii)

Przenieś się (jeśli możesz) do Quick Travel Point (Sith Academy)

Creeping Hunger - Speak to Overseer Prithor (Porozmawiaj z Overseer Prithorem)

Grave Robbing [opcjonalne zakończenie misji] - Take the Remains to Naman Fal (Zabierz szczątki do Namana Fala)

Poczekaj na górze, aż winda zjedzie na sam dół, a potem zeskocz i zabij się. Przeniesiesz się tuż pod Akademię Sithów.

[o] Creeping Hunger [zakończenie misji] - Feed the Poisoned Meal to Seh-run (Nakarm Seh-runa zatrutym posiłkiem)

[o] Creeping Hunger [zakończenie misji] - Feed the Special Meal to Seh-run (Nakarm Seh-runa specjalnym posiłkiem)

The Final Trial - Make Vette Activate the Hidden Switches: 2/4 (Spraw, aby Vette przesunęła cztery ukryte dźwignie: 2/4)

[o] Grave Robbing [zakończenie misji] - Claim the Relic (Zdobądź relikt)

The Final Trial - Make Vette Activate the Hidden Switches: 3/4 (Spraw, aby Vette przesunęła cztery ukryte dźwignie: 3/4)

The Final Trial - Make Vette Activate the Hidden Switches: 4/4 (Spraw, aby Vette przesunęła cztery ukryte dźwignie: 4/4)

The Final Trial - Enter the Forbidden Cavern (Wejdź do zakazanej jaskini)

The Final Trial - Talk to Vemrin (Porozmawiaj z Vemrinem)

The Final Trial - Defeat Vemrin (Pokonaj Vemrina)

The Final Trial - Talk to Vemrin (Porozmawiaj z Vemrinem)

The Final Trial: Naga Sadow's Honor Guard (Bonus) - Defeat Ancient Droids: 0/8 (Pokonaj starożytne droidy: 0/8)

The Final Trial - Enter the Reliquary (Wejdź do relikwiarza)

Item Modification (Tutorial) [rozpoczęcie misji] - po zdobyciu miecza świetlnego

The Final Trial: Sadow's Servants (Bonus) - Defeat the Entombed Warriors (Pokonaj Entombed Warriors)

The Final Trial - Exit the Forbidden Cavern (Wyjdź z zakazanej jaskini)

Przenieś się (jeśli możesz) do Quick Travel Point (Sith Academy)

Item Modification (Tutorial) [zakończenie misji] - Activate the Lore Object to Learn about Modification (Zbadaj obiekt wiedzy, by nauczyć się modyfikacji przedmiotów)

The Final Trial - Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

The Final Trial - Talk to Eskella (Porozmawiaj z Eskellą)

[o] The Final Trial - Defeat Eskella (Pokonaj Eskellę)

[o] The Final Trial - Defeat the Acolytes: 0/2 (Pokonaj akolitów: 0/2)

The Final Trial [zakończenie misji] - Return to Darth Baras (Powróć do Dartha Barasa)

(L11) Leaving Korriban

Leaving Korriban [rozpoczęcie misji] - Darth Baras

Go to Dromund Kaas [zakończenie misji] - Board a Shuttle to the Imperial Fleet (Wsiądź na prom kosmiczny i poleć do Floty Imperialnej)