Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

F.3.A.R. - poradnik do gry

F.3.A.R. - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 F.3.A.R. poradnik, solucja

Poziom 03: Sklep

1 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Rozpoczynamy grę koło wejścia do supermarketu posiadając zaledwie pistolet - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Rozpoczynamy grę koło wejścia do supermarketu posiadając zaledwie pistolet. Podążając krwistym śladem na podłodze odnajdziemy zwłoki [1], po czym udamy się w głąb marketu. Krocząc alejkami dojdziemy do żółtych schodów [2], dostaniemy się nimi na regały magazynowe. Po przejściu po kilku poziomych drabinach będziemy mogli zeskoczyć do niedostępnej wcześniej części marketu.

2 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Pokonując kolejne alejki dojdziemy do drzwi podpisanych jako Breakroom [1] - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Pokonując kolejne alejki dojdziemy do drzwi podpisanych jako "Breakroom" [1]. Tuż przed nimi po lewej stronie znajdują się na wpół uniesione drzwi, znajdziemy za nimi trochę amunicji. Podnosimy ją i przechodzimy przez podwójne drzwi by stanąć przed toaletami. Po przeszukaniu damskiej ubikacji kierujemy się do męskiej, przez którą prowadzi dalsza droga [2].

Po dwukrotnym przejściu przez drzwi oznaczone jako Exit wkroczymy to kolejnej dużej hali [#3 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Po dwukrotnym przejściu przez drzwi oznaczone jako "Exit" wkroczymy to kolejnej dużej hali [#3.1]. W jej wnętrzu odnajdujemy schody prowadzące na regały i ruszamy w prawo by wspiąć się jak najwyżej. Przechodząc przez kolejne drobiny dojdziemy do sekcji ze sprzętem RTV [1].

Maszerując wśród telewizorów i monitorów dojdziemy do półkola utworzonego z ekranów [1] - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Maszerując wśród telewizorów i monitorów dojdziemy do półkola utworzonego z ekranów [1]. Gdy zeskoczymy w dół zostaniemy zaatakowani przez kultystów, którzy rzucą się na nas z gołymi rekami oraz bronią białą. Po krótkiej walce wyruszymy przez otwarte przejście.

3 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Korytarzami dojdziemy do chłodni [1], leżące w niej ciała niekoniecznie są martwe - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Korytarzami dojdziemy do chłodni [1], leżące w niej ciała niekoniecznie są martwe. Po opuszczeniu pomieszczenia kierujemy się w lewo do końca alejki, a następnie w prawo. Trafimy na zamknięte drzwi do środkowego rzędu lodówek. Ukryte są w nim dwa uzi, aby się do nich dostać należy rozbić szklane drzwi [2] znajdujące się na lewo od zamkniętego wejścia.

4 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Z nowym nabytkiem dochodzimy do końca alejki, gdzie zacznie spadać na nas regał - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Z nowym nabytkiem dochodzimy do końca alejki, gdzie zacznie spadać na nas regał. Możemy pod nim przebiec lub wycofać się trochę i poczekać aż uderzy w ziemię [1], po czym spokojnie będziemy mogli przejść po pochylony regale. Trafimy na przestronny tren, gdzie przyjdzie nam pokonać kilku przeciwników wyłażących z różnych stron, zamiast szukać bezpiecznej pozycji lepiej jest rzucić się w wir walki. Po oczyszczeniu terenu rozglądamy się by odszukać ewentualne fanty w postaci amunicji lub zwłok i odnajdujemy przejście przez rząd lodówek [2].

5 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Przechodząc przez kilka alejek trafimy do chłodni z wyjściem [1], w niej również znajdziemy kilku kultystów udających zwłoki - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Przechodząc przez kilka alejek trafimy do chłodni z wyjściem [1], w niej również znajdziemy kilku kultystów udających zwłoki. Gdy opuścimy sekcję z zamrażarkami przeszukujemy pomieszczenie za rolowanymi drzwiami, a następnie udajemy się do części biurowej marketu [2].

6 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Pokonując wąskie korytarze zaglądamy do biur, znajdziemy w nich kilka sztuk uzbrojenia - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Pokonując wąskie korytarze zaglądamy do biur, znajdziemy w nich kilka sztuk uzbrojenia. Po przejściu przez rolowane drzwi dotrzemy do sekcji ogrodowej [1], trafimy w niej na nowy rodzaj przeciwników [#3.2]. Samobójców z pasem ładunków wybuchowych należy eliminować z dystansu inaczej wysadzą nas razem ze sobą w powietrze. W drugiej alejce odnajdziemy drabinę [2] prowadzącą na regały, znajduje się ona koło drewnianego płotu.

7 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Jak tylko dostaniemy się na górę zaatakują nas przeciwnicy, w pierwszej kolejności pozbywamy się kamikaze, a następnie pozostałych kultystów - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Jak tylko dostaniemy się na górę zaatakują nas przeciwnicy, w pierwszej kolejności pozbywamy się kamikaze, a następnie pozostałych kultystów. Po przejściu nad kilkoma alejkami zeskakujemy na podłogę i przechodzimy do następnej części ogrodowej [1]. Gdy tylko znajdziemy się pomiędzy regałami z roślinami doniczkowymi zaczną nas atakować przeciwnicy, wychodzą w małych grupach, ale za to ze wszystkich stron. Zakończenie starcia zwiastuje dwóch kamikaze próbujący przedostać się przez zamkniętą bramę z siatki [2], detonując ich z bezpiecznej odległości otworzymy sobie dalsze drogę.

8 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Przez rolowane drzwi wejdziemy do mrocznego korytarza i po krótkiej wizji ruszymy śladami krwi na podłodze - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Przez rolowane drzwi wejdziemy do mrocznego korytarza i po krótkiej wizji ruszymy śladami krwi na podłodze. Przechodząc przez chłodnie z mięsem dojdziemy do kolejnej sekcji [1], roi się w niej od kamikaze i kultystów rzucających nożami. Po zabiciu wrogów odnajdujemy drogę na regały magazynowe [2].

Przebijając się przez przeciwników dojdziemy do telewizora umazanego krwią [1] oznaczającego przejście do dalszej części magazynu - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Przebijając się przez przeciwników dojdziemy do telewizora umazanego krwią [1] oznaczającego przejście do dalszej części magazynu.

9 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Ponownie przyjdzie nam przecisnąć się regałami by ominąć stertę śmieci blokujących dalszą drogę - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Ponownie przyjdzie nam przecisnąć się regałami by ominąć stertę śmieci blokujących dalszą drogę. Dojdziemy w ten sposób do rampy [1], za którą trafimy na plac z osobliwym ołtarzem [2]. Po zbliżeniu się do niego rozpoczniemy dłuższe starcie z kultystami rzucającymi nożami, walczącymi wręcz i biegającymi z pasami ładunków wybuchowych. Dość skuteczną taktyką jest bieganie dookoła areny i eliminowanie wybuchowych kultystów jak tylko usłyszymy charakterystyczne pikanie detonatorów. W ten sposób będziemy mieli pewność, że reszta przeciwników jest tuż za nami i nie zostaniemy osaczeni lub zablokowani. Niestety od czasu do czasu będziemy musieli się odwracać i spowalniać goniące nas stadko opróżniając magazynek. Dodatkowo kultyści rzucający nożami niechętnie przyłączają się do pościgu, przez co konieczne jest ich eliminowanie w biegu. Innym sposobem na walkę z hordą kultystów jest wyskoczenie na jedną z kartonowych stert i opędzanie się od nadciągających przeciwników. Nie będziemy zupełnie bezpieczni, ale część ataków wykonywanych przez wrogów będzie pudłowała. Główną wadą tej strategii jest statyczność naszego bohatera, co spowoduje, że kultyści rzucający nożami nie będą mieli kłopotów z trafieniem w nas. Bez względu na strategię, którą obierzemy pamiętajmy, że kamikaze ranią swym wybuchem również naszych wrogów.

10 - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry
Gdy zakończymy walkę, drzwi wyjściowe [1] otworzy nam kilku wrogo nastawionych żołnierzy - Poziom 03- Sklep | Opis przejścia | FEAR 3 - F.3.A.R. - poradnik do gry

Gdy zakończymy walkę, drzwi wyjściowe [1] otworzy nam kilku wrogo nastawionych żołnierzy. Natrafimy za nim na pomieszczenie, w którym toczy się walka pomiędzy kultystami i wojskowymi z Armacham. Gdy ich starcie będzie miało się ku końcowi wkraczamy i dobijamy pozostałych przy życiu, po czym wychodzimy ze sklepu przez rolowane drzwi [2].