Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

1 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po potyczce idziemy mostem z lewej strony, gdzie kilka kroków dalej czekają na nas dwie skrzynie - 240 gilów i Deneb Duellers - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po potyczce idziemy mostem z lewej strony, gdzie kilka kroków dalej czekają na nas dwie skrzynie - 240 gilów i Deneb Duellers . Możemy teraz wrócić z powrotem. W dalszą drogę wybieramy się mostem u góry [1]. Po drugiej stronie zaatakuje nas kolejny oddział Terraquatiksów .

2 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Zabijamy je szybko i idziemy w prawo po kolejną chronioną skrzynię - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Zabijamy je szybko i idziemy w prawo po kolejną chronioną skrzynię. We wnętrz jest 6 fiolek Enigmatic Fluid [1]. Wracamy na główną ścieżkę, która zaprowadzi nas do zniszczonej maszyny. Używamy jej do rozwalenia ściany lodu. Zanim jednak pójdziemy dalej wchodzimy na ścieżkę z prawej. Jest tutaj kolejna skrzynia broniona przez oddział potworów. Kufer zawiera 7x Wicked Fangs [2].

3 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Możemy teraz przejść przez most [1] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Możemy teraz przejść przez most [1]. Po drugiej stronie jest lodowy wąwóz, w którym znajdziemy następny save point. Kilka kroków dalej zaatakuje nas Alpha Behemoth [2], a tuż przed walką nauczymy się korzystać z Techniques .

4 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Są to specjalne umiejętności, do których użycia wymagane są punkty TP - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Są to specjalne umiejętności, do których użycia wymagane są punkty TP . Zdobywamy je wykonując udane kombinacje ciosów oraz zdobywając dużą ilość gwiazdek po pojedynku. Pierwsza technika jaką poznamy to Libra . Dzięki niej uzyskujemy informacje na temat przeciwnika. Wciskając R1 możemy zobaczyć jego umiejętności i słabości, ale żeby poznać wszystkie cechy używamy Libry dwukrotnie.

5 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gra się do tego dostosuje i nasi towarzysze będą korzystać automatycznie z najskuteczniejszych ataków - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gra się do tego dostosuje i nasi towarzysze będą korzystać automatycznie z najskuteczniejszych ataków. Gdy walka dobiegnie końca wchodzimy na ścieżkę po prawej, żeby zdobyć Librascope [2]. Możemy teraz ruszać dalej.

6 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po filmiku [1] idziemy jeszcze dalej pokonując napotkanych żołnierzy - PSICOM Tracker [2] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po filmiku [1] idziemy jeszcze dalej pokonując napotkanych żołnierzy - PSICOM Tracker [2].

7 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Spotkamy również nieco silniejsze Watchdrony [1] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Spotkamy również nieco silniejsze Watchdrony [1]. Gdy je pokonamy skręcamy w prawo po 2x Digital Circuit [2]. Możemy teraz wrócić i przejść przez tunel.

8 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na jego końcu czeka nas kolejna walka [1] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na jego końcu czeka nas kolejna walka [1]. Po kilku krokach dojdziemy do skrzyżowaniu. Idziemy na nim prosto aż do skrzyni z Parrafin Oil [2]. Zawracamy do drugiej ścieżki i wspinamy się na szczyt.

9 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Podczas wspinaczki otwieramy skrzynię z 50 gilami [1] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Podczas wspinaczki otwieramy skrzynię z 50 gilami [1]. Gdy dotrzemy na miejsce idziemy w prawo, żeby otworzyć skrzynię z Insulated Cabling [2]. Wracamy z powrotem, zabijamy Ciconia Velocycle i zapisujemy grę. Po kilku krokach zacznie się krótki film. Po jego obejrzeniu biegniemy cały czas prosto. Zabijamy oddział Dron , a chwilę później otwieramy skrzynię z 30 gilami.

10 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Dalej jest kolejny kufer, ale tym razem w środku znajdziemy Begrimed Claw - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Dalej jest kolejny kufer, ale tym razem w środku znajdziemy Begrimed Claw . Jakiś czas później wyjdziemy z jaskini i będziemy mogli zapisać grę [1]. Gdy to zrobimy, wchodzimy do tajemniczego pomieszczenia gdzie czeka nas walka z Alpha Behemothem [2].

11 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po zabiciu przeciwnika idziemy do zaułka z prawej strony - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po zabiciu przeciwnika idziemy do zaułka z prawej strony. W skrzyni znajdziemy pokaźną sumkę - 600 gilów [1]. Wracamy z powrotem, a tuż przed schodami idziemy ponownie w prawo. Dojdziemy do kolejnego kufra, tym razem z 2x Digital Circuits w środku [2].

12 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Biegniemy do sali obok i zabijamy oddział przeciwników [1] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Biegniemy do sali obok i zabijamy oddział przeciwników [1]. Możemy teraz wejść na wyższy poziom [2] i zeskoczyć po drugiej stronie.

13 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Czeka nas tutaj walka z Crusaderem [1] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Czeka nas tutaj walka z Crusaderem [1]. Po pojedynku skręcamy w prawo gdzie znajdziemy skrzynię 7x Begrimed Claws [2]. Wracamy teraz do miejsca ostatniej potyczki.

14 - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Z drugiej strony placu jest skrzynia i kolejny oddział przeciwników [1] - Chapter III (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Z drugiej strony placu jest skrzynia i kolejny oddział przeciwników [1]. Wewnątrz kufra znajdziemy Sparked Ring [2]. Ruszamy dalej.