Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

1 - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
2 - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
3 - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Przygodę z najnowszą Fantazją rozpoczynamy od samouczka polegającego na walce z olbrzymim robotem - Manasvih Warmeh [1] - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Przygodę z najnowszą Fantazją rozpoczynamy od samouczka polegającego na walce z olbrzymim robotem - Manasvih Warmeh [1]. Podczaj pojedynku [2] uczymy się m.in. co to jest pasek ATB czy opcja automatycznej walki. Jeżeli stracimy dużą ilość używamy potiona leczącego i kontynuujemy natarcie.

4 - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po dwóch rundach wróg ucieknie, a my będziemy mogli rozpocząć eksploracje lokacji Hanging Edge [1] - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po dwóch rundach wróg ucieknie, a my będziemy mogli rozpocząć eksploracje lokacji Hanging Edge [1]. Zaczynamy od ustawienia sterowania kamerą i poznania Dataloga [2]. Jest to rodzaj encyklopedii, w której zapisują się wszystkie wydarzenia, potwory, samouczki itp. poznawane podczas gry informacje.

5 - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy już wszystko przeczytamy, ruszamy prosto - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy już wszystko przeczytamy, ruszamy prosto. Dojdziemy do urządzenia, które umożliwia zapis gry i zrobienie zakupów tzw. save pointa [1]. Na razie nic nie kupujemy tylko biegniemy przed siebie. Kilka kroków dalej zaatakuje nas pierwsza grupka przeciwników, ale napotkani żołnierze nie stanowią praktycznie żadnego zagrożenia [2]. Używamy cały czas zwykłych ataków i szybko kończymy pojedynek.

6 - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Przeskakujemy blokującą przejście barykadę, a następnie pokonujemy kolejny oddział Psicom Wardenów - Chapter I (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Zostało jeszcze 57% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie