Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

1 - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W miejscu, do którego zostaniemy przeniesieni, również są dwa kufry - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W miejscu, do którego zostaniemy przeniesieni, również są dwa kufry. Znajdziemy w nich Scarletite [1] oraz Elixir [2]. Kolejny portal zabierze nas z powrotem na główną ścieżkę.

2 - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Teraz mamy do wyboru dwa szlaki, ale na obu nie znajdziemy nic poza potworami, a każdy prowadzi do tego samego celu - robota - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Teraz mamy do wyboru dwa szlaki, ale na obu nie znajdziemy nic poza potworami, a każdy prowadzi do tego samego celu - robota. Tym razem zostaniemy przeniesieni do sali z Wladislausem [1]. Przeciwnik jest praktycznie nie możliwy do zestaggerowania, więc nie przejmujemy się tym zbytnio i skupiamy na odbieraniu jak największej ilości życia. Kluczem do sukcesu jest zmuszenie wroga do atakowania tylko tanka oraz utrzymywanie na Sentinelu buffów. Ciosy Wladislausa są bardzo silnie, dlatego nie atakujemy bez maksymalnego poziomu życia. Po kilku minutach przeciwnik padnie, a my będziemy mogli ruszać dalej.

3 - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Idąc w zaznaczonym na mapie kierunku napotkamy dwie skrzynie, w których znajdziemy 3000 [1] i 5000 gilów [2] - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Idąc w zaznaczonym na mapie kierunku napotkamy dwie skrzynie, w których znajdziemy 3000 [1] i 5000 gilów [2]. Kilka kroków później rozpocznie się kolejna walka z Bandersnatchem oraz Jabberwocky .

4 - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Oczywiście powtarzamy poznaną już wcześniej taktykę - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Oczywiście powtarzamy poznaną już wcześniej taktykę. Po walce idziemy cały czas prosto aż znowu dojdziemy do dziwnej istoty. Tym razem przeniesie nas do sali z Tiamat Eliminator [1]. Przeciwnik nie jest zbyt trudny, ale bardzo denerwujący. Przede wszystkim podczas walki nie używamy Sabotarzysty oraz Synergisty . Wróg jest niewrażliwy na wszelkie debuffy, a poza tym bardzo często usuwa buffy naszych bohaterów. Ważnym elementem jest również to, że boss co jakiś czas zmienia formy, resetując tym samym swój chain gauge. Najlepszym rozwiązaniem jest jak najszybsze zestaggerowanie przeciwnika, ale w formie nielatającej. Tylko wtedy nasz Commando będzie mógł wyrzucać wroga w powietrze, podczas gdy reszta drużyna bez przeszkód kontynuuje natarcie. Po walce powstanie portal, do którego szybko wbiegamy.

5 - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
We wnętrz nowego pomieszczenia [1] zapisujemy grę, a następnie idziemy prosto zbierając po drodze Ethersol [2] - Chapter XIII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie