Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

1 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
2 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na początku robimy kilka kroków do przodu i podziwiamy kolejną cut-scenke - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na początku robimy kilka kroków do przodu i podziwiamy kolejną cut-scenke. Gdy dobiegnie końca, zapisujemy grę, a następnie ruszamy przed siebie zabijając napotkane stwory. Kilka chwil później dotrzemy do miejsca z trzema portalami [2]. Dzięki nim możemy wrócić na Gran Pulse i skończyć nie wykonane misję. Ich szczegółową listę znajdziecie w dalszej części poradnika. Jest to ostatni moment na zrobienie tych zadań, więc warto w tym miejscu zapisać grę.

3 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Jak już się ze wszystkim uporamy, idziemy ścieżką po lewej od save pointa - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Jak już się ze wszystkim uporamy, idziemy ścieżką po lewej od save pointa. Zaprowadzi nas ona do małego skrzyżowania. Skręcając w lewo dojdziemy do strzeżonej przez Megrim Threshera skrzyni. W środku leży Millerite [2].

4 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Wybierając ścieżkę prosto, znajdziemy kufer z Librascope [1] - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Wybierając ścieżkę prosto, znajdziemy kufer z Librascope [1]. Podnosimy oba przedmioty i wracamy z powrotem. Żółta strzałka zaprowadzi nas do dziwnej istoty, której użycie spowoduje pojawienie się dwóch platform [2]. Na początku wybieramy platformę po lewej.

5 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W miejscu, do którego nas zawiezie, trzymamy się cały czas prawej strony - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W miejscu, do którego nas zawiezie, trzymamy się cały czas prawej strony. Znajdziemy tam dwie skrzynie zawierające 4x Perfect Conductor [1] i 5x Turboprop [2]. Po ich zebraniu ruszamy dalej prosto.

6 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W dalszej części wyspy czekają kufry z 3x Particle Accelerator oraz Uraninite [2] - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W dalszej części "wyspy" czekają kufry z 3x Particle Accelerator oraz Uraninite [2]. Podnosimy je, a następnie wracamy do drugiej platformy [2]. Winda zawiezie nas do kolejnego unoszącego się w powietrzu obszaru.

7 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Już na samym początku powinniśmy zauważyć pobliski kufer - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Już na samym początku powinniśmy zauważyć pobliski kufer. W środku leży 20x Seaking's Beard [1]. Idąc dalej zawracamy na ścieżkę po lewej. Zaprowadzi nas ona na wyższy poziom lokacji. Zabijając stojące na drodze stwory [2], otwieramy napotkane skrzynie.

8 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Znajdziemy w nich 2x Aegisol , Gale Ring [1] oraz 9x Tear of Woe [2] - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Znajdziemy w nich 2x Aegisol , Gale Ring [1] oraz 9x Tear of Woe [2]. Podnosimy wszystko i wracamy na dół.

9 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kolejny skarb będzie w ślepej uliczce po prawej stronie - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kolejny skarb będzie w ślepej uliczce po prawej stronie. Tym razem zdobędziemy Shamanic Spear [1] czyli nową broń Fang . Kilka kroków dalej ponownie używamy dziwnego robota, co spowoduje kolejne przemieszanie planszy. Na początku idziemy cały czas w stronę zaznaczonej na mapie windy. Omijamy ją jednak i biegniemy dalej prosto gdzie czeka skrzynia z Tetradic Crown [2].

10 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Teraz możemy skorzystać z platformy [1] - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Teraz możemy skorzystać z platformy [1]. Przy jej pomocy dostaniemy się na niższy poziom lokacji, gdzie mamy do wyboru dwie równoległe ścieżki. Najpierw wybieramy tą po prawej, a na jej końcu podnosimy 6x Starblossom Seed [2]. Wracamy teraz na lewy szlak i idziemy cały czas prosto.

11 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
W pewnym momencie będzie możliwość przeskoczenia na unoszący się fragment po lewej - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

W pewnym momencie będzie możliwość przeskoczenia na unoszący się fragment po lewej. Znajdziemy tam kufer, w którym leży 8x Black Mycelium [1]. Kolejny podobna wysepka jest tuż przed końcem ścieżki. Tym razem zdobędziemy Rhodohrosite [2].

12 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Możemy teraz ponownie aktywować dziwną istotę, a po chwili rozpocznie się walka z Jabberwocky [1] i Bandersnatch [2] - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Możemy teraz ponownie aktywować dziwną istotę, a po chwili rozpocznie się walka z Jabberwocky [1] i Bandersnatch [2]. Pojedynek nie należy do najtrudniejszych, ale trzeba pamiętać o jednej bardzo ważnej rzeczy. Pierwszy musi zginąć Jabberwocky , bo w przeciwnym razie będzie leczył swojego towarzysza. Gdy monstra padną, ponownie wrócimy na czerwoną ścieżkę.

13 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po zapisaniu gry ruszamy przed siebie [1], a następnie walczymy z Immortalem [2] - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po zapisaniu gry ruszamy przed siebie [1], a następnie walczymy z Immortalem [2].

14 - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Pokonawszy przeciwnika używamy czerwonego mechanizmu, który przeniesie nas na wyższy poziom lokacji - Chapter XIII (1) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pokonawszy przeciwnika używamy czerwonego mechanizmu, który przeniesie nas na wyższy poziom lokacji. Zarówno po prawej, jak i po lewej znajdziemy skrzynię ze skarbami. W jednej będzie Weirding Glyph [1], a w drugiej Adamant Bangle [2]. Podnosimy przedmioty i używamy portalu po drugiej stronie platformy.