Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

1 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Możemy wrócić na skrzyżowanie, a następnie pójść przeciwnym szlakiem - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Możemy wrócić na skrzyżowanie, a następnie pójść przeciwnym szlakiem. Zaprowadzi on nas do kolejnego kufra. Tym razem wewnątrz leży Librascope [1]. To już wszystkie występujące w okolicy skarby, czas kontynuować główną opowieść. Po przejściu przez kolejne wrota idziemy cały czas prosto, do skrzyni z Antares Deluxes [2]. Warto wyposażyć w nie Sazha .

2 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy już to zrobimy, zapisujemy grę i biegniemy przed siebie walcząc po drodze z omijanymi kiedyś Juggernautami [1] [2] - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy już to zrobimy, zapisujemy grę i biegniemy przed siebie walcząc po drodze z omijanymi kiedyś Juggernautami [1] [2]. Walka jest do dość prosta, ale tylko jeżeli mamy czar zwiększający odporność na ogień. Z takim buffem powinniśmy sobie bez problemu dać radę. Po jakimś czasie dotrzemy wreszcie do kolejnego save pointa.

3 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Zapisujemy grę, a następnie atakujemy olbrzymiego żółwia po lewej - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Zapisujemy grę, a następnie atakujemy olbrzymiego żółwia po lewej. Adamantortoise [1] [2] jest bardzo trudny do pokonania, ale od czego mamy zaklęcie Deaths , prawda? Walkę zaczynamy od przyzwania summona, który powali monstrum na ziemie. Leżącego dobijamy przy pomocy zaklęcia śmierci poznanego przez Vanille . Oczywiście trochę to potrwa zanim zaklęcie zadziała, ale warto próbować, bo w nagrodę otrzymamy olbrzymią ilość doświadczenia. Po walce ruszamy do wnętrza budowli.

4 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na dolnym poziomie pomieszczenia znajdziemy dwie skrzynie - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na dolnym poziomie pomieszczenia znajdziemy dwie skrzynie. W jednej będzie 6x Particle Accelerator , a w drugiej Chocobo Plush [1]. Wracamy teraz do wejście i wchodzimy schodami po lewej. Dojdziemy do kolejnego kufra, w którym leży 12x Helish Talon [2].

5 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Z drugiej strony komnaty, również jest skrzynia, a w niej kolejne 17 Helish Talonów [1] - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Z drugiej strony komnaty, również jest skrzynia, a w niej kolejne 17 Helish Talonów [1]. Możemy teraz ruszać dalej za żółtą strzałką. Za drzwiami czeka na nas dość długi korytarz [2].

6 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Biegniemy nim cały czas prosto, otwierając przy okazji kufer z Mistiltein - następną broń Vanille [1] - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Biegniemy nim cały czas prosto, otwierając przy okazji kufer z Mistiltein - następną broń Vanille [1]. Gdy dotrzemy na miejsce znajdziemy się między młotem, a kowadłem.

7 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po jednej stronie będzie stał Juggernaut , a po drugiej Tyrant [1] - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po jednej stronie będzie stał Juggernaut , a po drugiej Tyrant [1]. Pozbywszy się obydwóch olbrzymów biegniemy dalej do żółtego punktu na mapie [2].

8 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Mijając save point warto pójść kilka kroków po następną skrzynie - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Mijając save point warto pójść kilka kroków po następną skrzynie. W środku leży Power Glove [1]. Później czeka nas walka z Sacrifice [2] - nowym rodzajem Cie'th . Atakujemy przeciwników z zaskoczenia i wykańczamy jednego na pierwszym zestaggerowaniu. Drugi w pojedynkę nie stanowi większego zagrożenia, może poza atakiem zabijającym na miejscu jednego z bohaterów. Jeżeli trafi w naszą główną postać to mówi się trudno i trzeba zacząć od nowa.

9 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Tuż przed naszym celem znajdziemy kufer z Ethersolem [1] - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Tuż przed naszym celem znajdziemy kufer z Ethersolem [1]. Podnosimy go, a następnie atakujemy poznanego wcześniej bossa - The Proudclad [2]. Walka nieco się zmieniła, ale taktyka pozostaje ta sama. Tak jak poprzednio bardzo dobrze sprawdza się drużyna Snow + Vanille + Hope , ale bez korzystania z Sabotażysty .

10 - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po potyczce zapisujemy grę i idziemy kilka kroków na przód, gdzie rozpocznie się ostatni rozdział Finałowej Fantazji - Chapter XII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po potyczce zapisujemy grę i idziemy kilka kroków na przód, gdzie rozpocznie się ostatni rozdział Finałowej Fantazji.