Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

1 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
2 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na samym początku zapisujemy grę i idziemy cały czas do miejsc zaznaczonych na mapie - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na samym początku zapisujemy grę i idziemy cały czas do miejsc zaznaczonych na mapie.

3 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po kilku filmikach dojdziemy do windy [2], która zabierze nas do Nautilius Park - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po kilku filmikach dojdziemy do windy [2], która zabierze nas do Nautilius Park .

4 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy kolejna cut-scenka się skończy, zawracamy i idziemy do ścieżki znajdującej się maksymalnie po prawej od miejsca, z którego przyszliśmy - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy kolejna cut-scenka się skończy, zawracamy i idziemy do ścieżki znajdującej się maksymalnie po prawej od miejsca, z którego przyszliśmy. Znajdziemy tam skrzynię z Phoenix Down [1]. Teraz możemy wrócić i ruszyć głównym szlakiem w stronę parku [2].

5 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Na miejscu Shazowi ucieknie jego mały Chocobo [2] - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Na miejscu Shazowi ucieknie jego mały Chocobo [2]. Musimy go oczywiście złapać podążając za Vanille .

6 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy odnajdziemy go kilka razy, pojawi się przed nami skrzynia ze Star Pendant w środku - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy odnajdziemy go kilka razy, pojawi się przed nami skrzynia ze Star Pendant w środku.

7 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Podnosimy go i znowu biegniemy za ptakiem w stronę save pointa - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Podnosimy go i znowu biegniemy za ptakiem w stronę save pointa. Obejrzymy tam następny film, a po nim, zabijając napotkanych wrogów, biegniemy cały czas przed siebie.

8 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po drodze warto sprawdzić Crystarium i ulepszyć nasze postacie, bo niektóre walki do łatwych nie należą - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po drodze warto sprawdzić Crystarium i ulepszyć nasze postacie, bo niektóre walki do łatwych nie należą. Spotkamy też nowych przeciwników Zwerg Metroidy [2], a obok jednego z nich znajdziemy skrzynię ze Spica Defenders . Są to spluwy Shaza zwiększające czas działa jego buffów.

9 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kolejny kufer leży za oddziałem złożonym ze Zwergów i Oriona - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kolejny kufer leży za oddziałem złożonym ze Zwergów i Oriona . Chroni go jeszcze jeden Orion, ale nie powinien sprawić większych kłopotów. W skrzyni znajdziemy Guardian Amulet [1]. Możemy teraz biec dalej aż do save pointa. Zanim skręcimy w stronę zaznaczonego na mapie punktu, idziemy prosto po następny skarb - Healer's Staff [2]. Jest to bardzo przydatna broń dla Vanille , jeżeli używamy jej jako Medica . Zapisujemy grę i biegniemy dalej do pokazanego na mapie celu.

10 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po kilku sekundach rozpocznie się walka z Midlight Reaperem [1] - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po kilku sekundach rozpocznie się walka z Midlight Reaperem [1]. Nie jest to trudny boss, ale trzeba być ostrożny, bo posiada bardzo silny atak działkiem.

11 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Potyczkę zaczynamy jak zawsze od Libry i paradygmatu z Synergistą oraz Sabotażystą , którzy bardzo ułatwią walkę rzucając swoje buffy - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Potyczkę zaczynamy jak zawsze od Libry i paradygmatu z Synergistą oraz Sabotażystą , którzy bardzo ułatwią walkę rzucając swoje buffy. Gdy będziemy maksymalnie wzmocnieni zaczynamy natarcie i szybko kończymy pojedynek.

12 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po filmiku wcielimy się w Sazha - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po filmiku wcielimy się w Sazha . Wystarczy zrobić kilka kroków przed siebie, a rozpocznie się następna cut-scenka, po której nastąpi walka z trzecim Eidolonem - Brynhildrem [2].

13 - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Żeby wygrać nie musimy zestaggerować przeciwnika tylko naładować pasek summona, a najszybciej zrobimy to atakując dwoma Ravagerami jednocześnie - Chapter VIII | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Żeby wygrać nie musimy zestaggerować przeciwnika tylko naładować pasek summona, a najszybciej zrobimy to atakując dwoma Ravagerami jednocześnie. Oczywiście pierwsze rundy wykorzystujemy do zbuffowania drużyny oraz poznania przeciwnika (Libra ). Czasu jest dużo więc nie powinniśmy mieć wielu problemów. Gdy starcie dobiegnie końca, Sazh dostanie nowy segment paska ATB , a także Eidolona , z którym walczyliśmy. Czas przejśc do dziewiątego rozdziału opowieści.