Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII Final Fantasy XIII poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019

1 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po kilku krokach dojdziemy do skrzyni z Guardian Amulet [1] - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po kilku krokach dojdziemy do skrzyni z Guardian Amulet [1]. Podnosimy go, zabijamy dwa kolejne oddziały [2] i oglądamy filmik.

2 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Jak się skończy, rozpocznie się walka z PSICOM Aerial Snipers [1] - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Jak się skończy, rozpocznie się walka z PSICOM Aerial Snipers [1]. Jednostki te nie są jakieś szczególnie silne, ale najlepiej jak najszybciej pozbyć się jednego z nich, bo w trzech zadają bardzo duże obrażenia. Po walce biegniemy dalej pokonując jeszcze kilku snajperów.

3 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy filmik dobiegnie końca, wylądujemy na dachu budynku [1], a kilka kroków dalej rozpocznie się następna cut-scenka - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy filmik dobiegnie końca, wylądujemy na dachu budynku [1], a kilka kroków dalej rozpocznie się następna cut-scenka. Oglądamy animacje i skaczemy na dół za Hope .

4 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Wylądowawszy odwracamy się o 180 stopnie - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Wylądowawszy odwracamy się o 180 stopnie. W skrzyni za naszymi plecami znajdziemy Shaman's Mask [1], bardzo przydatne akcesorium dla ról korzystających z magii. Niestety jak tylko odbiegniemy od kufra, zaatakuje nas Falco Velocycle [2]. Musimy go jak najszybciej zestaggerować, bo inaczej wykona bardzo potężny atak, który może nas zabić.

5 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy walka się skończy biegniemy dalej przed siebie [1] - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy walka się skończy biegniemy dalej przed siebie [1]. Na końcu będą 2 drogi skręcające w prawo. Wybieramy tą dalszą, dzięki czemu ominiemy przeciwników i zdobędziemy 3x Thrust Bearings [2].

6 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kilka kroków dalej ponownie skręcamy w prawo - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kilka kroków dalej ponownie skręcamy w prawo. Znajdziemy tam skrzynię, a w niej nową broń Hope - Vidofnir [1]. Ubieramy bumerang i idziemy głównym szlakiem prosto [2].

7 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po zabiciu kolejnego pojazdu, dojdziemy do kufra z Decptisolem w środku [1] - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po zabiciu kolejnego pojazdu, dojdziemy do kufra z Decptisolem w środku [1]. Możemy teraz wskoczyć na górę, gdzie czeka na nas kolejna walka. Tak jak poprzednio przede wszystkim skupiamy się na zniszczeniu pojazdu [2], snajpera zabijemy później.

8 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Gdy pojedynek dobiegnie końca, idziemy w prawo - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Gdy pojedynek dobiegnie końca, idziemy w prawo. W skrzyni, którą tam znajdziemy leży bardzo pokaźna sumka - 2 tysiące gilów [1]. Wracamy na główną ścieżkę, biegniemy cały czas prosto i zabijamy kolejnych napotkanych przeciwników [2]. Oddział, który może sprawić więcej kłopotów to połączenie pojazdu oraz dwóch snajperów. Warto przed tą walka skorzystać z Crystarium , żeby każdy bohater był maksymalnie ulepszony. Pojedynek zaczynamy od paradygmatu Sentinel + Medic . Używając Steelguarda czekamy aż przeciwnika zada swój najsilniejszy cios i rozpoczynamy natarcie. Zmienianie się między Ravager + Commando , a Ravager + Ravager jest najskuteczniejszym rozwiązaniem. Gdy pojazd zniknie, szybko kończymy walkę.

9 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Kilka kroków dalej dojdziemy do save pointa - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Kilka kroków dalej dojdziemy do save pointa. Warto zrobić zakupy, bo tuż obok czeka nas walka z bossem - Ushumgal Subjugato [1]. Na początku jak zawsze używamy Libre , a następnie kombinację Synergist + Sentinel . Maksymalnie zbuffowwani możemy rozpocząć atak. Najlepiej skorzystać z tych samych kombinacji co w poprzednim pojedynku. Zestaggerowanie przeciwnika trochę potrwa, ale nie trzeba się przecież nigdzie śpieszyć. Gdy ucieknie przeniesiemy się do Fang i Lightning .

10 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Już na samym początku odwracamy się i biegniemy do pierwszej skrzyni - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Już na samym początku odwracamy się i biegniemy do pierwszej skrzyni. W środku znajdziemy 15x Bestial Claws [2]. Warto skorzystać z Crystarium , żeby ulepszyć nasze bohaterki.

11 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Wracamy teraz na główną ścieżkę, która zaprowadzi nas do pierwszego save pointa, a kilka kroków dalej do oddziału żołnierzy - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Wracamy teraz na główną ścieżkę, która zaprowadzi nas do pierwszego save pointa, a kilka kroków dalej do oddziału żołnierzy. Najpierw najlepiej pozbyć się Bombardiera [1], bo jego rakiety mogą być bardzo bolesne. Gdy wszyscy zginą biegniemy dalej zabijając po drodze Oriona [2].

12 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Dobiegniemy po chwili do rozstaju, na którym wybieramy prawy szlak [1] - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Dobiegniemy po chwili do rozstaju, na którym wybieramy prawy szlak [1]. Czeka tam na nas trochę walki, ale w nagrodę zdobędziemy Gae Bolg - nową broń dla Fang [2].

13 - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry
Po zdobyciu przedmiotu biegniemy cały czas prosto, zabijając napotkane stwory [1] aż do kolejnego filmiku [2] - Chapter VII (2) | Opis przejścia | Final Fantasy XIII - Final Fantasy XIII - poradnik do gry

Po zdobyciu przedmiotu biegniemy cały czas prosto, zabijając napotkane stwory [1] aż do kolejnego filmiku [2]. Gdy ten się skończy idziemy dalej walcząc z nadchodzącym wojskiem.