Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 lutego 2009, 18:15

autor: Szymon Liebert

Call of Juarez: Więzy Krwi - przed premierą - Strona 4

Złoto Call of Juarez przyciąga śmiałków silniej niż kiedykolwiek. Czy twórcom z Wrocławia uda się stworzyć jeszcze dzikszy Dziki Zachód?

Twórcy zapowiadają również rozbudowaną rozgrywkę sieciową, w której pojawi się kilka potencjalnie bardzo atrakcyjnych form zabawy. W sieci spotkają i zmierzą się ze sobą rewolwerowcy, bandyci i szeryfowie, reprezentujący zapewne różne klasy. Stawką będzie chociażby możliwość odblokowania nowych postaci. Otrzymamy zarówno standardowy deathmatch oraz bardziej rozbudowane tryby, polegające na wypełnieniu różnych celów. Wśród nich znajdują się: napad na pociąg, rabunek banku i wiele innych motywów. Pojawi się również system nagród, sprawiający, że punkty przyznane za pokonanie danego gracza będą zależały od jego bandyckiej reputacji i historii (czyli od liczby osób zabitych w przeszłości). Aby zdobyć największą nagrodę, najłatwiej będzie skupić się na osobie, za głowę której otrzymamy najwięcej. Do pełni szczęścia brakuje właściwie jedynie możliwości rozwieszenia w wirtualnej okolicy listu gończego z własnym wizerunkiem. W grze, niestety, nie pojawi się tryb kooperacji, co dziwne, bo przecież fabuła (dwóch braci podążających razem) wręcz go sugeruje.

W grze dwóch braci podąża tą samą ścieżką, a jednak raczej niezobaczymy trybu kooperacji.

Kampania dla pojedynczego gracza w Call of Juarez zapowiada się ciekawie. Powinniśmy otrzymać możliwość wzięcia udziału w mrocznej, dynamicznej i pełnej nawiązań do klasyki gatunku opowieści. Wydaje się to bardzo atrakcyjne, oczywiście, o ile twórcom uda się zapewnić historii odpowiedni rozmach. Również tryb sieciowy zapowiada się interesująco, chociaż na razie nie znamy za bardzo jego szczegółów. Ogólnie wydaje się więc, że całość ma szansę prezentować znacznie wyższy poziom od pierwowzoru i Call of Juarez otrzyma godnego następcę. Naturalnie trudno będzie osiągnąć mistrzostwo na miarę Sergio Leone i wspomnianego już Clinta Eastwooda, ale trzeba być dobrej myśli. W końcu to już druga produkcja wrocławskiego studia, więc na pewno zdobyte wcześniej doświadczenia nie pójdą na marne.

Szymon „Hed” Liebert

NADZIEJE:

  • Dziki Zachód;
  • grafika;
  • akcja.

OBAWY:

  • balans poziomów;
  • brak trybu kooperacji.
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.