Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać
Przed premierą 27 sierpnia 2008, 13:51

autor: Michał Bobrowski

The Sims 3 - GC 2008 - Strona 2

Nasze pierwsze wrażenia po kontakcie z The Sims 3 są bardzo dobre. Fani będą zachwyceni a przeciwników i tak nic nie przekona...

Przeczytaj recenzję The Sims 3 - recenzja gry na PC

Niemniej tym, co nieco mnie zaniepokoiło, jest fakt, że jak na razie większość z elementów otoczenia występuje jedynie w charakterze przyjemnych dla oka dekoracji, z którymi nie za bardzo możemy wejść w jakąś interakcję. Dla przykładu: dom „targowego” sima był położony niedaleko zachęcająco wyglądającej plaży. Na moje pytanie o możliwość wylegiwania się na piasku lub pływania w morzu prowadząca prezentację odpowiedziała, że jak na razie nie przewidziano takiej opcji. Miejmy nadzieję, że tego typu elementy zostaną mimo wszystko dodane w wersji finalnej. Miło by było również, gdyby samochody jeżdżące po miasteczku nie przenikały się z chodzącymi po drogach simami.

Kreator postaci już teraz robi bardzo dobre wrażenie...

Co można powiedzieć o samych Simach? Bardzo obiecującą nowością jest poczucie, że inni mieszkańcy naszego miasteczka, w tym samym czasie co nasz Sim dorastają, zakochują się, robią kariery, zakładają rodziny i umierają. Jednym słowem prowadzą swoją własną wirtualną egzystencję. W każdej z dostępnych lokacji ma być około stu takich mieszkańców, dzięki czemu będą one po prostu tętniły życiem... Oczywiście, o ile tylko nasze procesory i karty graficzne poradzą sobie z jednoczesną obróbką tego wszystkiego...

Szczegółowość detali, które możemy modyfikować jest naprawdę imponująca

Ucieszyła mnie zapowiedź pewnego odejścia od zbyt rozbudowanego systemu potrzeb. Niejeden z nas pamięta, ileż to simowego czasu spędził na sprzątaniu, gotowaniu czy pilnowaniu kwestii fizjologicznych. Oczywiście potrzeby jako takie (ich liczba zostanie zmniejszona do trzech) nadal będą miały znaczenie, ale teraz dużo więcej uwagi będzie można poświęcić na realizację celów i marzeń naszych „podopiecznych”. Bardzo dobrze w praktyce wygląda unowocześniony system interakcji z innymi. Na ekranie mogliśmy zaobserwować obiecującego simo-polityka, który podczas przyjęcia starał się przekonać do swoich poglądów przybyłych gości i namówić ich do wsparcia jego funduszu wyborczego. Od razu dało się zauważyć znacznie rozbudowane w stosunku do poprzedniej części okno wyboru tematów rozmów oraz dodatkowe okno komunikatów o interakcjach innych simów znajdujących się aktualnie na ekranie.

Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych
Graliśmy w My Summer Car – samochodowy survival dla wytrwałych

Przed premierą

Lato, urlop, własna bryka – My Summer Car brzmi jak lekka, wakacyjna przygoda, ale w rzeczywistości to hardkorowy symulator dla wytrwałych.

Star Citizen -  spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?
Star Citizen - spełnienie marzeń fanów kosmicznych symulatorów?

Przed premierą

Chris Roberts ma prawie 30 milionów dolarów na wprowadzenie w życie nowoczesnej mieszanki Wing Commandera, Privateera i Freelancera. Rozmach Star Citizena jest ogromny, ale równie wielkie są oczekiwania fanów.

Gra Star Citizen, czyli co najlepsze z Wing Commandera, Privateera i EVE Online
Gra Star Citizen, czyli co najlepsze z Wing Commandera, Privateera i EVE Online

Przed premierą

Chris Roberts chce przywrócić blask gatunkowi kosmicznych symulatorów tworząc grę, która połączy jakość bitew i fabuły z Wing Commandera z otwartym światem Privateera.