Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 2 lipca 2008, 12:21

autor: Jakub Kralka

Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - pierwsze wrażenia

Code of Honor 2 to polska gra, która raz na zawsze ma przekonać graczy, że za małe pieniądze też można się dobrze bawić. Udaliśmy się do siedziby City Interactive, by na własne oczy przekonać się, ile w tym prawdy!

Przeczytaj recenzję Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny - recenzja gry

Artykuł powstał na bazie wersji PC.

To były wakacje 2004. Kupiłem sobie budżetową Nitro Family, która od tamtego czasu cieszy się zaszczytnym mianem najgorszej gry, w jaką kiedykolwiek miałem okazję zagrać. Od tamtej pory mam straszny uraz do wszystkiego, co kosztuje niecałe 20 złotych i nazywa się FPSem. Z tej przyczyny z wielkim niepokojem udałem się do siedziby City Interactive, gdzie odbyła się prezentacja najnowszej produkcji studia – Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny.

Studio swego czasu wyrobiło sobie opinię specjalistów od tak zwanych „budżetówek”, a od niedawna stara się z tym nieprzychylnym wizerunkiem walczyć, forsując ideologię, że tania gra wcale nie musi być kiepska. Z pewnością jest w tym sporo prawdy, choćby dlatego, że pierwsza część Code of Honor, o podtytule Francuska Legia Cudzoziemska, otrzymała noty oscylujące w przedziale 6-7, a to przecież nie jest zły wynik jak na rodzime warunki. Tym razem autorzy celują jeszcze wyżej.

Terroryści mają helikoptery i z nimi także się zmierzymy. To taki standardowy motyw w strzelankach...

Code of Honor 2: Łańcuch Krytyczny to gra akcji utrzymana w konwencji First Person Shooter. Wcielamy się w jednego z członków Francuskiej Legii Cudzoziemskiej, przed którego oddziałem stoi trudne zadanie powstrzymania niebezpiecznych terrorystów. W jednej z południowoamerykańskich kolonii przestępcy chcą przejąć kontrolę nad eksperymentalnym reaktorem nuklearnym, co może wiązać się ze strasznymi konsekwencjami. Bandziory są straszliwie zdeterminowane i jest ich naprawdę sporo. No, ale co? Z tego. Że niby gracze mają im nie dać rady? Gracze?!

STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?
STALKER 2 – jak może wyglądać powrót do Strefy?

Przed premierą

W jednym z „fałszywych” zakończeń gry S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla bohater wyraża życzenie: „Chcę, by Zona zniknęła”. I rzeczywiście, cykl, który dał nam Strefę, zaginął na lata – aż teraz nagle zapowiedziano jego kontynuację. Czy to może się udać?

Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni
Yandere Simulator – Postal ma siostrę, czyli niepokojący symulator morderczyni

Przed premierą

Yandere Simulator to jedna z najdziwniejszych i najbardziej niepokojących gier, jakie obecnie powstają. Symulator szkolnej morderczyni powstaje w USA, choć wygląda jak kolejne japońskie dziwactwo.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.