Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 24 kwietnia 2008, 12:08

autor: Paweł Fronczak

Champions Online - zapowiedź - Strona 3

Szykuje się ciekawy produkt, który może okazać się prawdziwym hitem. Dostaniemy do dyspozycji wiele galaktyk, stworzymy ponadprzeciętną jednostkę i będziemy władać potężnymi supermocami niczym Spider-man czy Superman.

Ten tekst był przygotowany przed premierą gry.

Główną atrakcją, która może zatrzymać graczy na dłużej przy grze, jest sam świat CO. Dostaniemy do swojej dyspozycji wiele galaktyk, których odwiedzenie zajmie sporo czasu. Pojawią się niejednorodne środowiska, takie jak śnieżne i magmowe planety, podwodne miasto Lemuria czy futurystyczne strzeliste Milienium City. Jakby tego było mało, będziemy odbywali podróże do innych wymiarów. Nazwa jednego z nich to Qliphotic i chociaż nie mamy żadnych wskazówek na temat jego wyglądu, brzmi nieźle!

Żeby jak najbardziej oddać klimat uniwersum Czempionów, CO graficznie przypominać będzie kartki komiksów Marvela. Twórcy, stosując technologie takie jak cel-shading, nie nastawiają się na wodotryski i oszałamiające efekty wizualne, lecz mrugają okiem do fanów takich herosów jak Spider-man czy Superman. Wielu graczy może poczuć się zawiedzionych, lecz dzięki takiemu rozwiązaniu wymagania sprzętowe nie będą za bardzo wygórowane.

Grafika nie każdemu przypadnie do gustu.

CO powstaje na PC-ty oraz X360 jednocześnie. Już teraz wiadomo, że oprócz oddzielnych serwerów dla obu platform, będą istniały również takie, na których wspólnie zagrają posiadacze jednego i drugiego sprzętu! Dla graczy to świetna wieść, gdyż nikt nie zostanie zmuszony do zakupu konsoli i komputera osobistego tylko po to, aby pograć z przyjacielem. A nieskomplikowany system walki umożliwi jednakową frajdę posiadaczom obydwu platform.

Autorzy już teraz zadeklarowali, że CO będzie stale ewoluowało za sprawą patchów, które będą zmieniały wygląd świata gry. Często wystąpią tu jakieś wielkie zdarzenia, które zaangażują całe rzesze graczy. I dobrze, gdyż to kolejna rzecz, która decyduje o sukcesie MMO.

Wiele wskazuje na to, że nadchodzi ciekawy produkt, który pozwoli nam chociaż przez chwilę poczuć się jak Peter Parker czy Clark Kent. Premiera gry w 2009 roku. Oby tylko znalazł się polski dystrybutor.

Paweł „HopkinZ” Fronczak

NADZIEJE:

  • superbohaterowie i supermoce;
  • interesujący i mało wyeksploatowany świat;
  • Nemesis;
  • komiksowa grafika;
  • cross pomiędzy platformami PC i X360.

OBAWY:

  • brak możliwości zabawy złoczyńcami;
  • mały nacisk położony na PvP;
  • jak gracze przyjmą uproszczony system walki?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.