Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 11 lutego 2008, 09:26

autor: Tymon Wilk

Ninja Gaiden II - zapowiedź - Strona 3

Twórcy, choć proponują grę różniąca się od poprzednika, nie zerwali z tradycją. Mają szansę sobie tym samym zjednać wielbicieli starej wersji, którzy wciąż dają wyraz swojemu przywiązaniu na wielu forach.

Przeczytaj recenzję Ninja Gaiden II - recenzja gry

Niespodzianką ma być również pojawienie się eksplodujących ninja, przeciwników, którzy prócz katany, mają na wyposażeniu bombę. Podobno będą oni w stanie uśmiercić Hayabusę nawet przy włączonym god mode. Ryu stawi czoło nie tylko przedstawicielom rodzaju ludzkiego, ale również gigantycznym insektom i innym stworom nie z tego świata. Dzięki temu gry nie będzie można włożyć do jednego worka z Tekkenem 5 czy Mortal Kombat Armaggedon.

Lokacje będą wyglądały tak, jak w poprzedniej części, gdzie z powodu deficytów technicznych jedna lokacja stanowiła jeden akt fabuły. Mimo że otoczenie (jak bywa w grach tego typu) nie będzie w pełni interaktywne, zapowiada się niezła zabawa. Między innymi z powodu sporej liczby dostępnych lokacji – miasta takie jak Nowy Jork, Wenecja czy Aqua Capital to tylko ich część. Ogółem gra ma zapewnić około 30 godzin rozrywki.

Ryu vs Predator.

Kończąc to krótkie przedstawienie sylwetki najnowszego dzieła Teamu Ninja, mogę śmiało stwierdzić, że twórcy, choć proponują grę różniąca się od poprzednika, nie zerwali z tradycją. Mają szansę sobie tym samym zjednać wielbicieli starej wersji, którzy wciąż dają wyraz swojemu przywiązaniu na wielu forach. Fantastyczna grafika i doskonale zapowiadający się gameplay dobrze wróżą produkcji. Czas zemsty nadchodzi wielkimi krokami...

Tymon „Wilkman” Wilk

NADZIEJE:

  • nowy system regeneracji;
  • zachowanie kilku starych rozwiązań nie umniejszy wizerunku gry.

OBAWY:

  • Ninja Gaiden stanie się wyłącznie krwawą rzeźnią, pozbawioną dawnego uroku;
  • wprowadzenie tylko męskiego bohatera może wywołać protest feministek. ;-)
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.