Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 17 maja 2007, 12:00

autor: Artur Falkowski

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - przedpremierowy test - Strona 4

Chociaż opisywana przez nas wersja zawiera jedynie niewielki wycinek możliwości końcowego produktu, widać już, że zwolennicy taktycznych strzelanin online powinni być wniebowzięci.

Gracze poszukujący w trybie multiplayer szybkiej, dynamicznej walki nie znajdą jej w Ghost Recon Advanced Warfighter 2. Tutaj żołnierze poruszają się bardzo powoli, bieganie nie popłaca, ponieważ w jego trakcie nie możemy strzelać, a i samo eliminowanie przeciwników ze względu na dość realistyczny efekt odrzutu wymaga obycia z bronią. Najefektywniejszym sposobem pozbywania się wrogów wydaje się przyczajenie gdzieś w ukryciu, przykucnięcie i dokładne wycelowanie. Strzelanie na oślep nie sprawdza się za dobrze (może z wyjątkiem żołnierza wsparcia, którego celem nie tyle jest eliminacja przeciwników, co raczej powstrzymywanie ich przed dotarciem do określonego miejsca). Niezwykle interesujące rezultaty daje kooperacja drużyny, w której zwiadowcy oznaczają przeciwników, a ich towarzysze wykonują mokrą robotę.

Ten pojazd ma kluczowe znaczenie dla rozgrywki w trybie Recon versus Assault. Jedni chcą go zniszczyć, inni muszą chronić.

Chociaż opisywana przez nas wersja zawiera jedynie niewielki wycinek możliwości końcowego produktu, widać już, że zwolennicy taktycznych strzelanin online powinni być wniebowzięci. Na wrażenia z trybu kampanii dla jednego gracza, w którym według twórców znajdzie się najwięcej zmian, przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Artur „Metatron” Falkowski

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a
Escape from Tarkov – oszałamiające graficznie połączenie The Division z Destiny w klimatach S.T.A.L.K.E.R.-a

Przed premierą

Połączenie The Division z Destiny, gry MMO z RPG. Najbardziej realistyczny i bezkompromisowy symulator strzelania i walk, jaki powstał. Obietnice twórców nowej gry Escape from Tarkov brzmią rewelacyjnie!

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.