Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 17 maja 2007, 12:00

autor: Artur Falkowski

Tom Clancy's Ghost Recon: Advanced Warfighter 2 - przedpremierowy test - Strona 4

Chociaż opisywana przez nas wersja zawiera jedynie niewielki wycinek możliwości końcowego produktu, widać już, że zwolennicy taktycznych strzelanin online powinni być wniebowzięci.

Gracze poszukujący w trybie multiplayer szybkiej, dynamicznej walki nie znajdą jej w Ghost Recon Advanced Warfighter 2. Tutaj żołnierze poruszają się bardzo powoli, bieganie nie popłaca, ponieważ w jego trakcie nie możemy strzelać, a i samo eliminowanie przeciwników ze względu na dość realistyczny efekt odrzutu wymaga obycia z bronią. Najefektywniejszym sposobem pozbywania się wrogów wydaje się przyczajenie gdzieś w ukryciu, przykucnięcie i dokładne wycelowanie. Strzelanie na oślep nie sprawdza się za dobrze (może z wyjątkiem żołnierza wsparcia, którego celem nie tyle jest eliminacja przeciwników, co raczej powstrzymywanie ich przed dotarciem do określonego miejsca). Niezwykle interesujące rezultaty daje kooperacja drużyny, w której zwiadowcy oznaczają przeciwników, a ich towarzysze wykonują mokrą robotę.

Ten pojazd ma kluczowe znaczenie dla rozgrywki w trybie Recon versus Assault. Jedni chcą go zniszczyć, inni muszą chronić.

Chociaż opisywana przez nas wersja zawiera jedynie niewielki wycinek możliwości końcowego produktu, widać już, że zwolennicy taktycznych strzelanin online powinni być wniebowzięci. Na wrażenia z trybu kampanii dla jednego gracza, w którym według twórców znajdzie się najwięcej zmian, przyjdzie nam jeszcze poczekać.

Artur „Metatron” Falkowski

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS
Inner Chains - nadciąga nowy, polski i mroczny FPS

Przed premierą

Debiutancka produkcja studia Telepaths’ Tree kusi klimatycznym światem wykorzystującym potencjał silnika Unreal Engine oraz obietnicą połączenia horroru z wartką akcją i interesującą opowieścią.