Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 23 kwietnia 2007, 13:13

autor: Artur Falkowski

Loki - pierwsze wrażenia - Strona 4

Tytuł dołączy do liczącej wiele pozycji listy spadkobierców Diablo. Nie mają się czego wstydzić – umiejętne czerpanie z dobrych wzorców to nie grzech.

Przeczytaj recenzję Loki - recenzja gry

Chociaż samej rozgrywki multiplayer ze zrozumiałych powodów mi nie zaprezentowano, dla przedstawienia w miarę pełnego obrazu nadchodzącej produkcji warto wspomnieć również o tym, co autorzy szykują nam w tym aspekcie gry. Wiele osób będzie mogło grać ze sobą łącząc się standardowo za pośrednictwem sieci LAN albo Internetu. W zdobywającym ostatnio coraz większą popularność trybie kooperacji będzie mogło wziąć udział do sześciu osób jednocześnie. Nie zabraknie też możliwości walki z innymi graczami – indywidualnie albo w bitwach pomiędzy drużynami. Twórcy pokusili się również o przygotowanie szeregu wyzwań, w których przyjdzie nam się zmierzyć z potężnymi, znanymi z trybu fabularnego przeciwnikami. Ciekawym rozwiązaniem dotyczącym trybu multiplayer będzie miejsce przechowywania danych postaci. Dla uniknięcia wszelkiej maści oszustów postanowiono bowiem, że bohaterowie przeznaczeni do rozgrywki online będą przechowywani na serwerach firmy, dzięki czemu zminimalizowana zostanie możliwość nielegalnej i nieuczciwej modyfikacji herosów.

Po połączeniu ostrza z runem ognia, nasza broń płonie przyjemnym, żółtym blaskiem.

Cóż więc można powiedzieć o nadchodzącej produkcji Cyanide? Czy twórcom, którzy do tej pory dali się poznać jako autorzy dość przeciętnej serii menadżerów drużyny rowerowej czy też gry traktującej o jakże popularnej wśród graczy dziedzinie sportu, jaką są niewątpliwie wyścigi konne, uda się sprostać wyzwaniu przygotowania niezłego i wciągającego action-RPG? Trudno powiedzieć bez możliwości spędzenia paru godzin nad samą rozgrywką, wgryzania się w system umiejętności oraz poznawania sposobów rozbudowy uzbrojenia. Niemniej jednak widząc duży trud włożony w wykonanie gry oraz ciekawe (choć niezbyt oryginalne) rozwiązania fabularne, można założyć, że Loki przypadnie do gustu miłośnikom tego typu rozrywki. Osoby oczekujące przełomu z pewnością go tutaj nie znajdą. Pozostali fani gier hack and slash powinni zainteresować się tą produkcją, a nuż przyciągnie ich uwagę na dłużej.

Artur „Metatron” Falkowski

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2
Widzieliśmy gameplay Beyond Good & Evil 2 – oto 5 najważniejszych cech BG&E2

Przed premierą

Drugi rok z rzędu Ubisoft pokazuje na E3 świetne trailery Beyond Good & Evil 2. Problem polega na tym, że to czyste CGI, na podstawie którego nie da się niczego powiedzieć o samej grze. My mieliśmy możliwość zobaczenia gameplaya z BG&E2.