Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 11 kwietnia 2007, 12:04

autor: Emil Ronda

Forza Motorsport 2 - zapowiedź - Strona 4

Szykuje nam się, moi drodzy, kompletna gra wyścigowa. W dodatku piękna i dopieszczona. Zapewni doskonałe wrażenia graczom nie mającym dostępu do Xbox Live Gold, a tym którzy są „złoci” radzę najpierw przełknąć ślinę i zapiąć pasy, zanim ją uruchomią.

Przeczytaj recenzję Forza Motorsport 2 - recenzja gry

To będzie piękny wyścig!

Tak jak pierwsza część Forzy wyznaczyła nowe standardy dla grafiki w grach wyścigowych, tak i druga ma szanse je ustalić. Zobaczcie tylko screeny, obejrzyjcie trailery. Nie wiem, ile poligonów wpakowano w modele samochodów, jakie sztuczki technologiczne i możliwości procesorów wykorzystano. Wiem, że gra już wygląda fenomenalnie i pojawiając się na rynku podniesie poprzeczkę dla nowego Gran Turismo, a PlayStation 3 będzie musiało nieźle się napocić, by wygenerować lepszą oprawę graficzną. Dodajcie do tego stałe 60 klatek animacji na sekundę i pozwólcie, że krótki wywód na tematy pejzażowe w tym miejscu zakończę.

Tylko lekko rozmyte podłoże sugeruje, że to obrazki z gry.

Odpalać silniki!

Szykuje nam się, moi drodzy, kompletna gra wyścigowa. W dodatku piękna i dopieszczona. Zapewni doskonałe wrażenia graczom nie mającym dostępu do Xbox Live Gold, a tym którzy są „złoci” radzę najpierw przełknąć ślinę i zapiąć pasy, zanim ją uruchomią. Tu jest wszystko, czego miłośnik wyścigów pragnie – najlepsze wozy, pełna customizacja i tuning, model jazdy niemal idealny, zniszczenia, zachwycająca grafika i prawdziwe eldorado dla amatorów internetowego szaleństwa, włącznie z rozbudowanym systemem aukcyjnym. Ta gra w internecie zacznie żyć swoim własnym, wyjątkowym życiem. Szykujcie portfele na datę 24 maja 2007 roku. Gran Turismo? Była kiedyś taka gra...

Emil „Samuraai” Ronda

NADZIEJE:

  • olbrzymie możliwości zmian ustawień i wymiany części – customizacja kolosalnych rozmiarów;
  • realistyczny model jazdy;
  • doskonałe wykorzystanie Internetu (m.in. handel samochodami);
  • polska wersja językowa.

OBAWY:

  • sztuczna inteligencja – czyli system Drivatar – może okazać się przereklamowany;
  • mało zróżnicowane trasy – ten minus dotyczył części pierwszej i może się powtórzyć.
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock
Szok w systemie - trudna walka o przetrwanie serii gier System Shock

Przed premierą

Choć obie części System Shock zyskały uznanie krytyków, żadna z nich nie okazała się komercyjnym hitem. Trudno więc dziwić się, że niewielu chciało zainwestować w jej kontynuację. Teraz, po kilkunastu latach, zapomniany cykl wreszcie powraca do życia.